בעידן הדיגיטלי בו מהירות התגובה והתקשורת עם הלקוח עומדים במרכז מאמצי השיווק של חברות ומוקדי שירות מתקדמים, בינת מציעה ללקוחותיה מגוון של פתרונות תקשורת לקוחות.
הפתרונות מאפשרים תקשורת בלתי אמצעית מתקדמת בכל מקום ובכל זמן תוך מקסום ההזדמנויות בכל הפלטפורמות:

  • מרכזיה
  • מערכת לשליחת מסרים מידיים
  • פלטפורמת מסרים אחודים (דואר קולי)
  • שירות פקס למייל
  • ניתוב שיחות בזיהוי דיבור

פתרונות ייעודיים למוקדי שירות לקוחות – Contact Center

  1.  שירות מנוהל
  2. התקנה באתר לקוח On Premise
  3. מערכות מוקד מתקדמות
  4. שירות פקס למייל
  5. ניתוב שיחות בזיהוי דיבור
  6. מערכות IVR חדישות

ACE – מערכת ניהול מוקד ו- Digital interaction

  • Bynet CHAT – שירות מענה אונליין לפונים בצ'אט
  • Bynet PROACTIVE – יכולת טירגוט גולשים ופניה בצורה יזומה באמצעות הצ'אט על ידי למידת אופי התנהגות והרגלי הגלישה, תוך הצגת מסרים שיווקיים ומכירתיים באמצעות רמזים חזותיים ואפקטים קוליים מותאמים
  • Bynet BOT – מערכת חכמה מבוססת עץ החלטות מתקדם למענה אוטומטי ללקוחות בטרם הגעתם לנציג שירות או מעבר לשעות פעילות הצ'אט האנושי, לרבות מתן תשובות פרסונליות באמצעות אינטגרציה למערכות הארגון ולמידע האישי של הלקוח
  • Bynet DOCS – מאפשרת לנציגים טלפוניים לשלוח ללקוחות בקשות לקבלת צילומי מסמכים בזמן אמת באמצעות SMS או מייל. המערכת מאפשרת שליחת מסמכים למילוי וחתימה לרבות מסמכי PDF. בסיום התהליך, המסמכים נשלחים חזרה לנציג ומאפשר סגירת מעגל טיפול בפניה אחת
  • Bynet VIDEO – ביצוע שיחת וידאו בין הנציג לבין הגולש באמצעות רכיב ה FLASH ובמובייל דרך אפליקציה ייעודית להורדה
  • Bynet WEBDOCS – מחולל טפסים אינטרנטיים בעלת יכולת גלישה משותפת תוך מתן אפשרות לנציג ולגולש לראות את מסכי האתר בלבד
  • Bynet SERVICEAPP- הטמעת קרוסלת שירות לקוחות באתרי אינטרנט או בכל מדיה דיגיטלית
  • Bynet MAIL – מודול ניהול מיילים ופקסים המאפשר ניהול בקרה ומעקב על כלל המיילים הנכנסים מלקוחות ומאפשרת תיעוד מלא של כלל ההתכתבויות
  • Bynet SMS – ניהול שיחות שירות ומתן מידע אישי בהודעות SMS
  • Bynet SOCIAL – ניהול קשרי לקוחות ברשתות החברתיות: Facebook ,Twitter, YouTube ,Instagram וכל רשת חברתית המאפשרת מימוש API חוקי. המערכת מיועדת לניהול כלל הפניות המגיעות מהרשתות החברתיות, כולל אפליקציית שירות לקוחות ייעודית למתן שירות מדף הפייסבוק
  • מודול Bynet KB  – מודול תסריטי שיחה מובנים המתאימים עצמם לפניית הלקוח וכוללים תשובות, תבניות וקישורים לשליחה מידית ללקוחות

 

Contact Center Project- סיפור לקוח – מדנס סוכנות לביטוח:

 

 

 

 

 

צור קשר
נגישות