צרו קשר תנו פידבק

אודות

about bynet

נעים להכיר: בינת תקשורת מחשבים חברת האינטגרציה המובילה בישראל

+900
עובדים
+1000
לקוחות
24
דירוגי TIER-1 בסקר STKI
48
שנות מצוינות

בינת תקשורת מחשבים היא החברה המובילה בישראל בפתרונות ובשירותי אינטגרציה מקצה לקצה. היא הוקמה ב-1975 ומאז העניקה שירותים וסיפקה מוצרים לחברות ממגוון רחב של סוגים, סדרי גודל ותעשיות, ולפרויקטי מפתח במשק – רבים מהם עם משמעות לאומית אסטרטגית.

בינת מציעה סל פתרונות בכל תשתית וסביבה, בענן ובחצר הלקוח, לרבות שירותים מנוהלים במגוון טכנולוגיות ובמתכונת IT as a Service. לבינת קרוב לאלף עובדות ועובדים, בהם מאות מהנדסות ומהנדסים, המתמודדים יום-יום עם האתגרים הטכנולוגיים והתפעוליים המורכבים ביותר שקיימים.

בינת מתאימה לכל לקוח חליפת פתרונות בהתאמה אישית מתוך סל המוצרים הרחב העומד לרשותה, עם מעל 60 שותפים אסטרטגיים – כולם מהשורה הראשונה בתחומם במישור הגלובלי. המגוון הזה גם מבטיח שהשיקול היחיד העומד לנגד עיניה הוא ההצלחה של הפרויקט והלקוח.

בינת היא Early Adaptor. היא מחויבת לחדשנות ומפתחת בעצמה פתרונות פורצי דרך במגוון קטגוריות ועבור מגוון סגמנטים ותעשיות. היקף הפעילות של החברה עומד בשנים האחרונות על כ-1.5 מיליארד שקל בשנה, והיד עוד נטויה.

הקבוצה ואנחנו

בינת תקשורת מחשבים היא חלק מקבוצת רד-בינת הכוללת מספר חברות בנות, כל אחת מהן מובילה בתחומה. הקבוצה מתמחה בתקשורת נתונים, מחשוב וטלקום ועוסקת בפרויקטים מורכבים הדורשים רמה גבוהה של אינטגרציה. הקבוצה היא מכפיל כוח משמעותי המרחיב את סל היכולות, הנדיר בעושרו ממילא, לכדי סל שלם של
פתרונות גמישים במקסימום אפקטיביות וקוסט-אפקטיביות. 

החזון של בינת

להיות שותף מוביל ובלתי תלוי המתרגם את הצרכים העיסקיים של לקוחותיו בארץ ובעולם לכדי שירותים ופתרונות תשתית בטכנולוגיה מתקדמת תוך צמיחה ורווחיות לאורך זמן.

הערכים של בינת

מקצוענות
מקצוענות
אנו חותרים למצוינות בכל העשייה שלנו, דבקים בהשגת המטרות והיעדים תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה, למידה, התפתחות ושיפור לאורך זמן. אנו מבטיחים את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותינו.
שותפות
שותפות
כולנו עובדים יחד להצלחת המשימה. אנחנו מבינים את הערך המוסף ותחום האחריות של כל שותף ופועלים ביחד לקידום שביעות רצון לקוחותינו. אנו דואגים שכל אחד מאיתנו צומח ונהנה מהשותפות.
חדשנות
חדשנות
אנו מקדמים חדשנות באופן חוצה ארגון. אנו ערניים לשינויים בסביבתנו המקצועית והעסקית, מעזים לחדש מתוך תשוקה ורצון ליצור ערך ייחודי.
כבוד האדם
כבוד האדם
כבוד והוגנות הם הבסיס של כל פעילותנו מול לקוחותינו ובתוכנו. אנו פועלים לייצר לכל עובד סביבת עבודה הרואה את צרכיו, מאפשרת, מאתגרת, מפתחת ומוקירה.
השגיות
השגיות
אנו מובילים כל משימה, מהרגע הראשון ועד שריקת הסיום, מתוך אחריות אישית, ראייה כוללת והבנת צרכי הלקוח, תוך טיפול בחסמים, פתרון בעיות, רתימת השותפים וקבלת החלטות.

חברות וחברי ההנהלה

אלון בן צור
CEO
אלון בן צור
צביקה שקילר
Deputy CEO
צביקה שקילר
חן אזולאי
GM, Bynet Integrated Projects, EVP System Solution
חן אזולאי
עוז יעקב
EVP Program Delivery & Customer Support
עוז יעקב
טובי אשכנזי
VP Sales Enterprise IT Solutions
טובי אשכנזי
אמיר פורקוש
VP Advanced Technologies & Solutions
אמיר פורקוש
ניר ממן
VP Marketing
ניר ממן
יהודית אפרימי
VP Human Resources
יהודית אפרימי
רועי קדיר
CFO
רועי קדיר
תומר בקר
VP Operations
תומר בקר

Cloud Home
שירותי ענן

הענן הוא המנוע העיקרי לטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים.
בינת מאפשרת לכם להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית בעזרת מגוון שירותי ענן תוך שיפור יכולות, ביצועים ופרודוקטיביות.

לפרטים נוספים

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם