חברת בינת תקשורת היא השותף העסקי בארץ שלׁ חברת Automic אשר קיימת משנת 1985 ומהווה את הפלטפורמה המוכרת ביותר והחזקה ביותר בתחום זה. ברבעון האחרון נבחרה המערכת  BEST VALUE AUTOMATION PLATFORM.  בבינת הוקם תחום שעוסק אך ורק בפלטפורמה, הכולל צוות של כ 10 אנשים, כולם מהנדסי תעשייה וניהול, שנותנים תמיכה מלאה במוצר, החל מטיפול שוטף במשתמשים, דרך אפיון תהליכים עם הלקוח וכלה בהטמעה מלאה של הפלטפורמה.

בכל ארגון ישנם איים של יכולות ניהול וכלי אוטומציה נקודתיים- אך יש צורך בכלי אחד מרכזי שיוכל לחבר בין כולם (מערכת Automic מתממשקת לכל אפליקציה ארגונית, לדוגמה: החל מ SAP, Oracle apps, Informatica וכל אפליקציה אחרת, ייעודית או לא).

תחומי האוטומציה הינם: הרצת job scheduling  בין שרתים שונים בארגון, העברת תיקיות מנוהלות בין מערכות הפעלה שונות, אוטומציה של אפליקציות- הפעלת כל אפליקציה ארגונית מתוך כלי האוטומציה ויצירת תהליך זרימה ללא הפסקות באמצע, אוטומציה של וירטואליזציה- שימוש אוטומטי במשאבי חומרה וירטואליים או לא על ידי אפליקציה לפי דרישה, התממשקות ל  SERVICE CATALOG ומערכות ניהול ובקרה והקצאת סביבות ושירותים (Full stack provisioning). אחד הפתרונות המיושמים ביותר הנו DR AUTOMATION – מערכת ניטור מלאה למעבר ל DR שמתחברת לכלל שכבות ה DC: תשתיות, תקשורת, אפליקציות וdata. המערכת מאפשרת ניטור מלא של מעבר ל DR, תוך חיווי על כל תהליך שעובר, הכולל ניהול אישורים מובנה.

 יתרונות ויכולות מערכת האוטומציה של חברת  AUTOMIC 

  • פתרון אחד, פלטפורמה אחת, אוטומציה אחת
  • איחוד של איים של אוטומציה המפוזרים בארגון במערכות שונות (windows orchestrator ,back up scheduling, Vcenter, Networking, Cloud services, Applications, Databases ועוד)
  • הפחתת מספר כלי האוטומציה הנדרשים בארגון
  • זיהוי תבניות של אירועים, שיפור היכולת של הארגון לעמוד ב- SLA וגם Predictive Analysis
  • פלטפורמת האוטומציה של  AUTOMIC משלבת תהליכים בודדים לתוך תהליך אחיד, עקבי, הניתן למעקב ונפרס על פני מיקומים מבוזרים ופלטפורמות מחשוב רבות
  • הפחתת מספר הכלים הנדרשים לניהול הסביבה, פישוט תהליכי הניהול, הגדלת הגמישות, הפחתת עלויות
  • המערכת מסוגלת לזהות דפוסי אירועים היכולים להשפיע על היכולת לעמוד ברמת השירות הנדרשת, פועלת אוטומטית כדי לפתור את הבעיות לפני שהן מתרחשות

כיום, אוטומיק מוטמעת בלמעלה מ -3000 ארגונים בעולם וביניהם: Vodafon, Facebook, e-bay ,Netflix, Comcast, Disney, Bet365, Adidas, Bosch ובארץ, חברת UPS, דלתא גליל, משרד רה"מ, כ"ד, טבע, עיריית תל אביב, הבורסה לניירות ערך, סופרפארם, אורבוטק, קבוצת ניסקו, נתיבי איילון, בית בלב ועוד רבות וטובות.

פתרון האוטומציה של ניהול סביבה היברידית (מרובת עננים)

פתרון האוטומציה של הכל (one Automation) עבור סביבות ענן, מאיצה את הפריסה וניהול של שירותי יישומים, שיפור זריזות עסקית ויעילות תפעולית. היכולות הבאות מעצימות את ה- IT להפגין באופן מובהק ובמהירות את הערך של פריסת תשתית ענן אוטומטית לפי דרישה.

פונקציונליות מובנית ייעודית -האוטומציה עבור סביבות ענן נבנתה במטרה לאפשר פתרון מוכח ארגונית, עבור הפצה והמשכיות ניהול שירותי ענן פרטיים והיברידיים, המבוססים על מגוון רחב של הטמעות ופריסות שימושים בארגונים שונים בעלי סביבות עבודה מהתובעניות ביותר בעולם.

שליטה וניהול אישיים, ממוקדי עסקים-  עסקי מודע – לאפשר למנהלי IT ליישם דרך משלהם לעשות עסקים מול תשתיות ענן, מבלי לשנות תהליכים ארגוניים או מדיניות. ארגונים זוכים ביכולת להשיג את הגמישות הדרושה ליחידות העסקיות מתוך הבנה לצורך  להיות שונה ברמות שירות, מדיניות ותהליכי אוטומציה, בהתאם לצורכיהם.

אספקת ניהול של שירותי יישומים -האצת יישום הפריסה על ידי ייעול התהליך תוך ביטול שכפול של עבודה באמצעות רכיבים לשימוש חוזר.

אספקת תשתית וניהול מחזור החיים–  להפוך את הפריסה מקצה לקצה של תשתית מרובת ספקים, פירוק איים ארגוניים פנימיים המאטים את אספקת שירותי ה- IT.

ניתן להרחבה על פי דרישה – אוטומציה אחת עבור ענן מספקת קשת מלאה של הרחבת אפשרויות להעצמת אנשי IT כדי לאפשר, להתאים ולהרחיב את הענן שלהם לעבוד בתוך התהליכים הקיימים כבר בתשתית ה- IT הקיימת, ובכך למנוע התקשרויות שירות יקר תוך הפחתת הסיכון.

מה אנחנו מקבלים בהטמעת המערכת

שירות עצמי פשוט – קבל גישה לפי דרישה אל תשתית אישית ושירותי יישום.

ביצוע אוטומטי של שירותים – להפוך את מתן השירות מקצה לקצה, ניהול תשתיות ומימושי שירותי יישום בתשתיות, כלים ותהליכים קיימים.

פריסת יישומים – הקצאה וניהול של יישומים או הרצות עצמאיות לפלטפורמות כשירות באמצעות רכיבי יישום out-of-the-box ומוכנות לפתרונות צד שלישי הזמינים ב Automic market place.

ניהול ענן מאוחד – התאמה בצורה חלקה של ספקי ענן רבים פרטיים, ציבוריים ועננים היברידיים. בניית השירות פעם אחת ופריסה בכל מקום.

מדיניות מבוססת ניהול – וידוא שכל משתמש מקבל את צורכי המחשוב בגודל הנכון, משאב או יישום ברמת השירות הנכון עבור העבודה שהם צריכים לבצע.

פלטפורמת אוטומציה גמישה – התאם אישית במהירות והרחב באופן מקיף,פונקציונליות מובנית במטרה לענות על צרכי IT ייחודיים ועסקיים.

שיפור זמנים כערך מוסף – העצמת ה- IT כדי להפוך את המחשוב הקיים למשאבי תשתית או פלטפורמה ניתנת להרחבה כשירות בימים ספורים, באמצעות השקעות IT קיימות ומדיניות עסקית ותהליכי IT ותהליכים עסקיים מבוססים.

 

 

 

צור קשר
נגישות