מרכזיות IP בענן

בינת מספקת לארגונים פתרונות מרכזייה מתקדמים, חדרי ועידה וירטואליים (MCU) ו-Contact Center באמצעות טכנולוגיה חדשנית מבית סיסקו, מבוססת ענן.

השירות מורכב מ-3 שירותים שונים:

UCaaS – Unified Communication As A Service

מרכזיית IP מנוהלת, בעלות אטרקטיבית ובתשלום חודשי של החל מ- 13.5 ₪ לחודש.

פלטפורמה עשירה של ערוצי תקשורת:

  • מרכזיה
  • מסרים מידיים
  • ועידות וידאו (Video Conferencing) ב-HD
  • מסרים אחודים (דואר קולי)
  • מערכות מוקד מתקדמות
  • שיתוף מסכים
  • שירות פקס למייל
  • ניתוב שיחות בזיהוי דיבור
  • מערכות IVR חדישות

חיסכון בעלויות – ללא עלויות רכישת תוכנות וחומרה. ללא עלויות תחזוקה. התשלום מוכר לארגון כהוצאה תפעולית (OPEX – Operating expense)

יעילות –  תקשורת מכל מקום ובכל עת, הגדלת שיתופי הפעולה של העובדים, הלקוחות והספקים, שימוש במגוון של מכשירים ופתרונות מאובטחים, גישה ליישומים הארגונים ממכשירים אישיים וניידים

תקשורת מאובטחת – תקשורת נתונים מאובטחת ונטולת סיכון

אמינות – פתרון מבית Cisco – החברה המובילה בעולם בתחום ציוד התקשורת

גלובליזציה – תקשורת ברורה ואיכותית מכל מקום, בכל זמן ובאמצעות כל מכשיר

גמישות תפעולית – יכולת גידול והוספת אפליקציות חדשות בכל עת

חדשנות – חווית משתמש מתקדמת תוך יישום פתרונות פשוטים

שרידות – שרידות גבוהה יותר של הנתונים וזמינות השירות

סיפור לקוח – Care:

Contact Center Services

מערכת מוקד מתקדמת התומכת במגוון סוגי אינטראקציה למוקדי שירות ומכירה. המערכת כוללת כלים מתקדמים עבור ניהול המוקד הכוללים דוחות היסטוריים ודוחות זמן אמת.
המערכת מכילה את כל הרכיבים הדרושים לניהול חכם ויעיל של המוקד, על בסיס מידע עדכני ומאפשרת יצירת חוויית לקוח יעילה ועשירה במחיר המאפשר גם לגופים בינוניים וקטנים ליהנות מהכלים מתקדמים ביותר היום והכל על מרכזיית Cisco מתקדמת.

נציג – Agent
סרגל הנציג מספק לנציג יכולת ניווט “צעד אחר צעד” בעת תהליך הטיפול בפניה. הסרגל הינו כלי גמיש וקל לתפעול וכולל דיווחים על מצב העבודה של הנציג ברגע נתון. זהו כלי גמיש, המאפשר שינויי תוכן ואפשרויות תצוגה.

כלי אדמיניסטרציה – Administrator
המערכת מסופקת עם כלי אדמיניסטרציה אחד, מרכזי לניהול מרכז קשרי הלקוחות של הארגון. זהו כלי חזק בעל יכולות שליטה בעיצוב המערכת, תצורתה, הניהול שוטף, בקרה ניטור ודיווח. מאפשר שינויים והתאמות ללא צורך בכתיבת שורות קוד.

מנהל משמרת – Real Time Monitor
המערכת מציידת את מנהל מרכז הלקוחות במגוון רחב של כלי ניהול שליטה ובקרה. בהם מוניטור זמן אמת מתקדם, מערכת התרעות ומערכת דוחות היסטוריים עשירה. כלים אלו מביאים ישירות אל המנהל את “הדופק” של מרכז הלקוחות.

ניתוב חכם של פניות
ניתוב חכם של פניות תורם לשביעות רצון הלקוחות המתקשרים ולהעלאת תפוקת מרכז קשרי הלקוחות . לכל ארגון סט חוקים עסקיים ייחודיים לו, חוקים אלו הם שייקבעו כיצד ואיך תטופל שיחה נכנסת. ניתוב חכם של השיחה לנציג המתאים ביותר לטפל בה משלב מידע אודות פרופיל הלקוח, מידע אודות כישורי הנציג וחוקים עסקיים.

שירותים בזמן המתנה בתור
הצעת שירותים בזמן המתנה בתור דוגמת מתן מידע על מיקום בתור, זמן המתנה צפוי, מידע כללי וקידום הודעות שיווקיות.

התרחבות עתידית
מערכת מתרחבת עם הגידול בצרכי הארגון. המערכת מאפשרת לארגון מעבר חלק לפתרון מלא

סיפור לקוח – אספרסו קלאב:

Video Bridging – Tele-Presence As A Service

האינטראקציה בין אנשים וצורת החשיבה והעבודה שלהם כבר אינן כפי שהיו בעבר. דור חדש מצטרף לשוק העבודה, ומביא עמו סגנון תקשורת חדש, הרגלי עבודה שונים ושיתוף פעולה חברתי אחר. מקום העבודה החדש נמצא בכל מקום שבו העובדים יכולים לפעול ביעילות – ובמגוון רחב של מכשירים. שיח פנים אל פנים מעל מימד וידאו (HD (High Definition הינו אחד מכלי התקשורת האפקטיביים ביותר.

Bynet Video Bridging Benefits

  • תקשורת בין-אישית מול לקוחות וספקים
  • תקשורת פנים ארגונית משופרת לארגון מבוזר
  • חיסכון בנסיעות
  • שיפור יכולת שיתוף הפעולה עבור עובדים שנמצאים הרבה בנסיעות באמצעות פגישות מקוונות המבוססות על ועידות קול ווידאו ב- High Definition
  • גישה לעובד לכלי שיתופיות (ידע ומידע) באמצעות מכשירים חכמים, בכל זמן, בכל מקום ומעל כל תשתית תקשורת
  • שירות ידידותי ופשוט למשתמשים
  • פריסה מהירה אחודה ובטוחה בארגון
  • רכיב ההוצאה ידוע מראש ללא צורך להתקין, לשדרג ולנהל פתרונות יקרים
  • מבוסס על פתרונות חברת Cisco עם ארכיטקטורה מוכחת, שרידה ומאובטחת

שירות Bynet Video Bridging מסייע לך למנף את היתרון התחרותי שלך ולשתף פעולה עם שותפיך העסקיים והארגוניים:

חדר ועידות וירטואלי (VMR) – חדר ועידות קול ווידאו מוגן סיסמה מאפשר מקום מפגש למשתמשים מתוך ומחוץ לארגון. חדר הוועידות תומך בהצגת תוכן ובמגוון רזולוציות.
פורטים וירטואליים – הקצאת משאבי ועידות ברזולוציית HD  לארגון.
מערכות חדר – מגוון מערכות חדר החדישות ביותר מתוצרת Cisco, המתאימות לפריסה בחדרי דיונים קיימים או חדשים, בגדלים שונים – החל מחדרי עבודה קטנים, דרך חדרי דיונים וכלה בחדרים גדולים.
מערכות משולבות מסך – שדרוג חדרי דיונים קיימים למרכזי וידיאו ושיתופיות באמצעות הטמעת מערכות החדר החדישות ביותר מבית Cisco לקידום תקשורת בין-קבוצתית ושיתופיות מועשרת בתכנים.

כשירותי ערך מוסף בינת מציעה תכנון ויישום חדרי מולטימדיה, חדרי ועידות וחדרי דיונים חכמים.

© A Member of the Rad Bynet Group