IT as a Service Infrastructure

ריבוי ספקים, ריבוי טכנולוגיות, פריסה גאוגרפית, שותף שירות ICT אחד

בקצב שבו עסקים מתפתחים כיום, תשתיות IT ברמות ביצועים נמוכות, או כאלו הנמצאות ב-downtime, אחראיות לירידה בתפוקות הארגון, להפסד זמן וכסף, ופוגמות ביתרון התחרותי שלכם. נשאלת השאלה, כיצד מאזנים את העלויות מול הסיכון בבחירה בין מודל ניהול מערך התמיכה, התחזוקה והבקרה של IT בתוך הארגון, ובין מודל של העברת משימות אלו מחוץ לארגון?

שירותי תמיכה במערכות נדרשים להיות מקצה לקצה, וצריכים לתמוך במספר רב של ספקים, סוגי רישיונות, טכנולוגיות, חומרה – ואפילו מדינות. טיפול פנימי בתוך הארגון וגיוס של כוח אדם לניהול של השבתות לא צפויות של המערכות הוא אפשרי, אלא שמדובר בפתרון יקר מאוד. טיפול פנימי דורש הרחבה משמעותית של הצוות המקצועי, הוא מחייב גיוס של מקצוענים במגוון רב של טכנולוגיות, ובפריסה גיאוגרפית רחבה.

מסיבה זו ארגונים מבינים את הנחיצות של שירות תמיכת IT פרואקטיבי שיבטיח המשכיות ורציפות פעולה של המערכות. אבל כאשר מערכת נופלת, האם חוזה התחזוקה שלכם מבטיח זמינות מידית של המשאב הנחוץ? האם הוא יכול לפתור את התקלות במהירות ויעילות בהתאם לחוזה רמת השירות (SLA)?

שירותי התחזוקה והתמיכה של בינת מעמידים לרשותכם מבחר מגוון של מוצרים ופתרונות שירות גמישים, שמטרתם להבטיח כיסוי מלא של תשתיות המחשוב והתקשורת. שירותים אלה מאפשרים לכם לתכנן מראש עלויות ומסגרת הקצאת משאבים יעילה, ליהנות מהשירות של המקצוענים הטובים ביותר בתחומם בתעשייה, ובאופן זה להגן על העסק מסיכונים והשלכות בלתי רצויות של השבתות.

מדוע לבחור בשירותי התמיכה של בינת?

  • שירות עקבי בפריסה כוללת: בין אם מדובר בארגון הנמצא במרכז או בפריפריה, ארגון ישראלי או גלובלי, אנו מתחייבים לרמת שירות חסרת פשרות, ברמה עקבית לאורך זמן, ובפריסה גיאוגרפית כוללת.
  • גישה אל הידע הטכנולוגי המתקדם ביותר: אתם מקבלים גישה אל פריסה גלובלית של מהנדסים מן השורה הראשונה המתמחים בקשת רחבה ומגוונת של תחומים טכנולוגיים. בעת הצורך, אנו יכולים להציע שירותי מומחים בתחומים משלימים הודות לשותפות הגלובלית עם ספקי טכנולוגיה מובילים כגון Cisco, Vmware, Check Point, Radware,  Juniper ו-PaloAlto, Dell.
  • הסכמי רמת השירות (SLA) הטובים ביותר בתחום: הסכמי ה-SLA שלנו מדרבנים אותנו ללא הרף לפתור בעיות במהירות. שעוני ה-SLA מתחילים לתקתק מן הרגע בו מתקבלת שיחת הטלפון שלכם, או נפתחת קריאת שירות מקוונת, במרכז השירות שלנו. בכול מקרה – תוכלו לבחור SLA העונה במדויק על צרכי הארגון, המערכות והחומרה שלכם.
  • מרכז שירות אחד: ריבוי של ספקי שירות למערכות שונות מקשה על הארגון להעריך באופן שוטף את רמת השירות אותה הוא מקבל בפועל, ומקשה לבצע ניתוח של רמת ההשקעה ביחס להחזר ממנה. הזמן והמאמץ המושקעים בניהול ספקים ונותני שירות מרובים עשויים לבוא על חשבון איכות השירות לו מצפה הארגון, ואף יכול לחשוף אתכם לירידה ברמת הכיסוי החוזי או ציוד שאינו מתוחזק כהלכה. בינת מציעה לכם מרכז שירות אחד לכל צרכי התחזוקה והתמיכה שלכם, ללא תלות בנותן השירות או הספק המעורב. עם העברת האחריות על הטיפול בצרכי המחשוב שלכם אלינו, מובטח לכם שירות אמין ועקבי.
© A Member of the Rad Bynet Group