שירותי IT מנוהלים – Managed IT Services

ניהול הצוות, התהליכים והמערכות של תחום התקשוב בארגון הינו משימה מורכבת ויקרה הגוזלת משאבים רבים. הקמה של מערכות טכנולוגיות חדשות, שדרוגים שלהן, תחזוקה ושיפור הביצועים הן משימות ממושכת עם עלויות תפעוליות גבוהות – במיוחד כאשר מדובר בתחומים חדשים או בעלי מיקוד מקצועי מיוחד.

צריכה יעילה של שירותים מנוהלים יכול לסייע בתפעול היומיומי של המערכים הטכנולוגיים שלכם. כדי להבטיח התאמה מלאה של השירות לסביבת העבודה, ספק השירות שלכם צריך להיות מסוגל לנהל את המערך הטכנולוגי מקצה לקצה ולהציע התמחות וניסיון טכנולוגיים, רמת שירות חסרת פשרות וגמישות בעבודה מול טווח רחב של ספקים, טכנולוגיות ואתרים גאוגרפיים.

אלא, שמסירת הניהול של אחד או יותר ממערכי הטכנולוגיה לספק מומחה לניהול שרותי IT דורשת אמון. 40 שנות ניסיון במגוון תחומי ה-ICT מאפשרים לבינת לספק שירותים מנוהלים ברמה גבוהה ועקבית לאורך זמן. השירות שלנו יעיל ומשתלם הן הודות ליתרון הגודל שלנו, והן בזכות המתודולוגיות ורמת הסטנדרטיזציה הגבוהה שאנו מביאים בפעילותנו.

השירותים המנוהלים שלנו מבוססים על התמחות אותה רכשנו בתחומי הענן, ה-Data Center וניהול ה-IT הקיימות בבינת, וכוללות העברת פעילויות אלה מתוך הארגון שלכם לאחריות הצוותים של בינת. בדרך זו מקבל הארגון את כוח האדם האיכותי והמיומן ביותר בשוק לטובת פעילויות אלה, הציוד המתקדם ביותר להפעלת המערכות, SLA ברור ומוגדר מראש, ומתקבלים ערכים של חסכון והתייעלות. בנוסף, הפתרון של בינת מאפשר לארגון להעביר את הפוקוס של מערכי הטכנולוגיה הארגוניים מתחזוקה ושדרוגים, לניהול החדשנות בארגון ומענה מהיר לצרכים העסקיים המשתנים.

איכות ואמינות השירותים שלנו מובטחת בכל רובדי השירות. אנו מעמידים לרשותכם את מיטב מומחי הטכנולוגיה והניהול, ומיישמים את שיטות העבודה המוצלחות ביותר המותאמות לתקני התעשייה העדכניים, כגון מתודת ITIL.

אנו יכולים להציע גם מומחי שירותים משלימים הודות לשותפות הגלובלית עם ספקי טכנולוגיה מובילים כגון Cisco, Vmware, Check Point, Juniper, Palo Alto, EMC, Net-App ואחרים.

שירותים מקצועיים וייעוץ

Outsourcing – Your IT is Our Mission

העולם הטכנולוגי עובר שינויים מהירים, במקביל גם הסביבה העסקית חווה שינויים, ומערכות המידע הופכות קריטיות לתפקוד הארגון. מדובר באתגרים חדשים שבמרכזם הצורך של מנהלי הטכנולוגיה בארגון לשמור על סביבת תקשוב אופטימלית, אך באותה עת גם לשלב בארגון שירותים טכנולוגיים חדשים. זהו אתגר שניתן לסכמו כך: הצורך לתמוך בפעילות העסקית הקיימת, אך באותו הזמן כבר להתכונן ליישום של טכנולוגיות שיתמכו בהגברת הזריזות, היעילות, האבטחה והניידות בעתיד. היום יותר מתמיד, הבחירה בספק השירות המתאים הינה בחירה משמעותית, ובעלת השלכות ליכולת של הארגון לפעול בצורה תקינה ורציפה.

שירותי הייעוץ והשירותים המקצועיים (Professional Services) של בינת עונים לאתגרים שלכם, והם מיועדים להעניק ערך מוסף, ולסייע בתכנון, יישום, שיפור וחידוש הפתרונות העסקיים ומערכי המחשוב הארגוני. אנו עושים זאת תוך שימוש במתודולוגיות מוכחות, בגישה אסטרטגית וראייה כוללת של צרכי הארגון, והתמחות במגוון של תחומי פעילות: תקשורת, מחשוב, ענן, Data Center אבטחת מידע וידאו, ניידות ועוד.

המומחים שלנו יציגו בפניכם את הדרכים היעילות ביותר לשימוש בטכנולוגיה כדי למנף את סביבת ה-ICT הארגונית לרמות תפעול גבוהות, ובו בזמן לשלב בארגון את הטכנולוגיות החדשות. אנו מסייעים לכם בפיתוח מפת דרכים אסטרטגית המסנכרנת בין הסטטוס הקיים של מערכי המחשוב, עם ההשקעות הנדרשות וסדרי העדיפויות העסקיים. אנו מסייעים גם בפיתוח אסטרטגיות ספציפיות, כולל מפת דרכים ארגונית ייעודית, לתחומי הניידות, ענן ומחשוב- כשירות, זאת כדי לאפשר לכם ליהנות מהפוטנציאל הגלום בטכנולוגיות מתפתחות אלו.

אנו מתכננים פתרונות הוליסטיים המותאמים לאסטרטגיית המחשוב הארגונית, ומשלבים טכנולוגיות חדשות בסביבה הקיימת. כל תהליך פיתוח כולל זיהוי של השינויים הנדרשים בתשתית התקשוב – ברשת ובתקשורת, באבטחת המידע וב-Data Center, בחומרה, באפליקציות ובניהול השירותים – כדי להבטיח שההשקעה בשירותים החדשים תניב פירות בדמות החזר ההשקעה ושיפור משמעותי בתוצאות העסקיות.

כספק של שירות מקיף "מקצה לקצה" נסייע לכם להטמיע, לשלב, להעביר, לנהל ולשפר את הפתרון באופן מתמיד – באמצעות מספר גדול של אפשרויות למודלים תפעוליים. לצורך כך נשתמש בגישה שיטתית ומסודרת המבוססת על הערכות זמן, מתודולוגיות, תבניות ונהלי עבודה מוכחים, זאת כדי ליצור רציפות ושמירה על רמת איכות גבוהה, שייושמו בכל אחד משלבי מעורבותנו בפרויקט.

שירותי תמיכה

ריבוי ספקים, ריבוי טכנולוגיות, פריסה גאוגרפית, שותף שירות ICT אחד

בקצב שבו עסקים מתפתחים כיום, תשתיות IT ברמות ביצועים נמוכות, או כאלו הנמצאות ב-downtime, אחראיות לירידה בתפוקות הארגון, להפסד זמן וכסף, ופוגמות ביתרון התחרותי שלכם. נשאלת השאלה, כיצד מאזנים את העלויות מול הסיכון בבחירה בין מודל ניהול מערך התמיכה, התחזוקה והבקרה של IT בתוך הארגון, ובין מודל של העברת משימות אלו מחוץ לארגון?

שירותי תמיכה במערכות נדרשים להיות מקצה לקצה, וצריכים לתמוך במספר רב של ספקים, סוגי רישיונות, טכנולוגיות, חומרה – ואפילו מדינות. טיפול פנימי בתוך הארגון וגיוס של כוח אדם לניהול של השבתות לא צפויות של המערכות הוא אפשרי, אלא שמדובר בפתרון יקר מאוד. טיפול פנימי דורש הרחבה משמעותית של הצוות המקצועי, הוא מחייב גיוס של מקצוענים במגוון רב של טכנולוגיות, ובפריסה גיאוגרפית רחבה.

מסיבה זו ארגונים מבינים את הנחיצות של שירות תמיכת IT פרואקטיבי שיבטיח המשכיות ורציפות פעולה של המערכות. אבל כאשר מערכת נופלת, האם חוזה התחזוקה שלכם מבטיח זמינות מידית של המשאב הנחוץ? האם הוא יכול לפתור את התקלות במהירות ויעילות בהתאם לחוזה רמת השירות (SLA)?

שירותי התחזוקה והתמיכה של בינת מעמידים לרשותכם מבחר מגוון של מוצרים ופתרונות שירות גמישים, שמטרתם להבטיח כיסוי מלא של תשתיות המחשוב והתקשורת. שירותים אלה מאפשרים לכם לתכנן מראש עלויות ומסגרת הקצאת משאבים יעילה, ליהנות מהשירות של המקצוענים הטובים ביותר בתחומם בתעשייה, ובאופן זה להגן על העסק מסיכונים והשלכות בלתי רצויות של השבתות.

מדוע לבחור בשירותי התמיכה של בינת?

  • שירות עקבי בפריסה כוללת: בין אם מדובר בארגון הנמצא במרכז או בפריפריה, ארגון ישראלי או גלובלי, אנו מתחייבים לרמת שירות חסרת פשרות, ברמה עקבית לאורך זמן, ובפריסה גיאוגרפית כוללת.
  • גישה אל הידע הטכנולוגי המתקדם ביותר: אתם מקבלים גישה אל פריסה גלובלית של מהנדסים מן השורה הראשונה המתמחים בקשת רחבה ומגוונת של תחומים טכנולוגיים. בעת הצורך, אנו יכולים להציע שירותי מומחים בתחומים משלימים הודות לשותפות הגלובלית עם ספקי טכנולוגיה מובילים כגון Cisco, Vmware, Check Point, Radware,  Juniper ו-PaloAlto, Dell.
  • הסכמי רמת השירות (SLA) הטובים ביותר בתחום: הסכמי ה-SLA שלנו מדרבנים אותנו ללא הרף לפתור בעיות במהירות. שעוני ה-SLA מתחילים לתקתק מן הרגע בו מתקבלת שיחת הטלפון שלכם, או נפתחת קריאת שירות מקוונת, במרכז השירות שלנו. בכול מקרה – תוכלו לבחור SLA העונה במדויק על צרכי הארגון, המערכות והחומרה שלכם.
  • מרכז שירות אחד: ריבוי של ספקי שירות למערכות שונות מקשה על הארגון להעריך באופן שוטף את רמת השירות אותה הוא מקבל בפועל, ומקשה לבצע ניתוח של רמת ההשקעה ביחס להחזר ממנה. הזמן והמאמץ המושקעים בניהול ספקים ונותני שירות מרובים עשויים לבוא על חשבון איכות השירות לו מצפה הארגון, ואף יכול לחשוף אתכם לירידה ברמת הכיסוי החוזי או ציוד שאינו מתוחזק כהלכה. בינת מציעה לכם מרכז שירות אחד לכל צרכי התחזוקה והתמיכה שלכם, ללא תלות בנותן השירות או הספק המעורב. עם העברת האחריות על הטיפול בצרכי המחשוב שלכם אלינו, מובטח לכם שירות אמין ועקבי.
לקבלת פרטים נוספים וליצירת קשר

הבלוג של בינת

© A Member of the Rad Bynet Group