המסורת של בינת, הדוגלת בפיתוח קשרי לקוחות ארוכי טווח, אינה מייצגת רק את החשיבות שאנחנו רואים בשביעות רצון לקוחותינו, היא גם מהווה מדד להצלחה שלנו בעיני עצמנו.

החברות הרבות השבות ופונות אלינו ככתובת שלהן לפתרונות אינטגרציה והרואות בנו את שותף ה- ICT הקבוע שלהן, מוכיחות את הערך הטמון בגישה זו.

ואלה לא רק הקשרים ארוכי הטווח שאנו חולקים עם לקוחותינו. גם הסגל המיומן ומנוסה שלנו שותף ומאמין גדול בתפיסה מוכוונת הלקוח של בינת. חברי הצוות שלנו נבחרים לא רק על סמך מומחיותם הטכנית וניסיונם בתחום, כי אם גם בזכות היושרה, היוזמה והמסירות שלהם למצוינות. והרי לא היינו רוצים שתתפשרו על פחות.

חטיבת הפרויקטים שלנו מבינה שכל פרויקט הוא ייחודי, ולעיתים אף תפור לפי מידה, ואינו חלק משגרה תפעולית. המטרה שלנו היא להתחבר לסט המטרות העסקיות או התפעוליות של הפרויקט, לקחת אחריות על התהליך מקצה לקצה, ובשיתוף פעולה עם הארגון הלקוח לוודא שבתום הפרויקט הוא יממש את מטרותיו עד תום.

הגישה שלנו לפרויקטים יוצאת מתוך מתודולוגיה סדורה ומוכחת המבוססת על "גישת השלבים", ומבוססת על עקרונות ניהול התהליכים PMI, ITIL וה-AGILE. במתודולוגיה לפיה אנו פועלים הפרויקט מחולק לשלבים אשר לכל אחד מהם מוגדרות בנפרד משימות ומטרות. כל שלב מספק לארגון יכולות ו-ROI, כאשר התהליך כולל עמידה בסטנדרטים גבוהים של תוצר, הקטנת הסיכונים לארגון ויחס גבוה של עלות-תועלת.

הייעוד של בינת להיות שותף מוביל ובלתי תלוי המתרגם את הצרכים העסקיים של לקוחותיו בארץ ובעולם לכדי שירותים ופתרונות תשתית בטכנולוגיה מתקדמת תוך צמיחה ורווחיות לאורך זמן.

פרוייקטים לדוגמא

© A Member of the Rad Bynet Group