צרו קשר תנו פידבק

Commvault

Commvault

קומוולט (Commvault) היא החברה המובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות במקרה של פגיעה בנתונים. פתרון ניהול הנתונים המשולב של קומוולט מגדיר מחדש את עולם הגיבוי עבור ארגונים חדשניים בזכות פתרונות המגינים, מנהלים ומנצלים את הנכס החשוב ביותר – נתונים. קומוולט מעסיקה למעלה מ- 2,700 עובדים ברחבי העולם ונסחרת בנאסד"ק (CVLT).

בינת היא שותפה בדרגת Elite של חברת קומוולט להטמעת הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק במגוון רחב של חברות, מהמובילות במשק. שיתוף הפעולה ההדוק בין קומוולט לבינת מייצר יכולת מיטבית של הנדסה וביצוע של פרויקטים ייחודיים בתחום ניהול והגנה על המידע מקצה לקצה כולל המשכיות עסקית.

 

הטכנולוגיה שבהן אנו עובדים יחד

פלטפורמת Commvault Cloud Powered By Metalic AI, היא הפלטפורמה המובילה בעולם להשגת חוסן סייבר. היא כוללת מגוון כלים ופתרונות לניהול והגנת נתונים, גיבוי ושחזור נתונים. .

הפלטפורמה כוללת את HyperScaleX לניהול וגיבוי נתונים שלה יכולות לנוע מתקפות כופר באמצעות שליחת התרעות על כל פקודה שאינה מוגדרת במערכת, חסימת משתמשים לא מורשים ובעלת טכנולוגיות מתקדמות ביותר לשחזור נתונים בעת הצורך. בנוסף כוללת הפלטפורמה את מטאליק (Metallic) – פתרון הגנת נתונים בענן המוביל בשוק. למטאליק יש את היכולות המתקדמות ביותר לשחזור נתונים גם ברמת הקובץ, לגבות נתונים במאסות גדולות, למנוע חדירת גורמים עוינים למערכת באמצעות מערכת חדשנית לניטור, הטמנת מלכודות והטעיה של תוקפי סייבר.

לקוחות מספרים

גידי מיטל, CTO ומנהל תשתיות מיחשוב בשסטוביץ מספר כי "לאחר שבחנו את Hyperscale X גם מול מערכות מתחרות זיהינו יתרונות רבים למערכת של קומוולט ובראשם היתירות והזמינות של המערכת. ההטמעה של המערכת מאוד מהירה והשימוש בה קל ואינטואיטיבי. בנוסף לכך הגיבויים נעשים בצורה מאוד מהירה ועוד יותר חשוב מכך – השחזור בעת הצורך – מהיר מאוד.   

חברת שסטוביץ, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון, בריאות וטואלטיקה, השלימה פרוייקט ליישום מערך הגנת נתונים, גיבוי והתאוששות מאסון באמצעות פתרון Hyperscale X של קומוולט. את הפרוייקט ביצעה חברה בינת בשיתוף קומוולט.

Hyperscale X תשמש לניהול מערך גיבוי הנתונים של הדאטה סנטר הראשי של שסטוביץ, הן אל אתר ה- DR של החברה בקיסריה והן אל הענן. מדובר בגיבוי לשני יעדים של כלל הנתונים השמורים בדאטה סנטר של החברה, ובכלל זה מערכת ה- SAP וכן חבילת Office 365, סה"כ למעלה מ- 1 פטה בייט של נתונים.

מערכת Hyperscale X נבחרה על פני פתרונות מתחרים בשל יכולותיה החזקות בהגנה מפני מתקפות כופר שנועדו לגנוב נתונים או להצפינם. היא כוללת יכולות מתקדמות למניעת ביצוע שינויים לא מורשים כגון מחיקה ידנית או שינויים (כמו הצפנה) בתוכנה או בקבצים. היא כוללת הגנה על מערכת ההפעלה באמצעות כלי אוטומציה המנהלים את הגישה למערכת ההפעלה ובדיקת כל בקשה לקריאת/כתיבת מידע. בנוסף, היא כוללת הגנה מפני תקיפת ה- Hyperscale X עצמו – כל פקודה או פעולה שאינן חלק מהגדרות ה-Hyperscale X תיחסם ובמקביל תישלח התרעה למנהלי המערכת. היא כוללת פונקציה לחסימת תהליכים ומשתמשים לא מורשים המנסים להגיע למערכת הקבצים שם שמורים הגיבויים. כמו כן, היא כוללת Firewall פנימי שחוסם כל פעולה שלא מגיעה משירותים או תהליכים של ה-Commvault.

לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם