טרנספורמציה דיגיטלית של כל תהליכי ה-IT בארגון ע”פ מתודולוגיית ITIL עם מגוון אפליקציות המוכנים לשימוש ע”פ Best Practice: ניהול Service Management, גילוי וניהול קונפיגורצייה, ניטור וקרולציית אירועים, ניתוח חיזוי וכלי AIOPS , אופטימיזציית עלויות, תכנון וניהול תקציבים, ניהול סיכונים, ועוד.
קרא עודדיגיטציה בארגונים מאפשרת ניהול שירות ותמיכת לקוחות לשיפור מתמיד באיכות וחווית השירות. הפתרון מספק תקשורת רב-ערוצית עם לקוחות, פורטל, ניהול ידע, Chatbot וירטואלי ואוטומציה של תרחישים ללא מעורבות אנושית, לייעול תהליכי שירות ותמיכה.
פתרון הדיגיטציה בארגונים של בינת מאפשר ניהול אחיד של כל השירותים הפנימיים בארגון. לדוגמה: שירותי IT, משאבי אנוש, רכש, שירותים משפטיים, שירות Workplace Service , ועוד, עם אפשרות לפורטל אחיד. כתוצאה, הארגון נהנה משיפור יעילות הפנימית, הפחתת עלויות ועובדים יותר מרוצים.
פתרונות הדיגיטציה בארגונים של בינת מציעים מגוון כלים ויזואליים וידידותיים המתבססים על פלטפורמת Low Code/ No Code שיאפשרו לכם להאיץ פיתוח יישומים ו- workflows ייחודיים המותאמים לצרכי הארגון, תוך ביזור מטלות עמצאיות ליחידות עסקיות השונים.
אחד הסודות להצלחת ServiceNow הינה הפלטפורמה שמשמשת כ- Platform of Platforms – עוגן מאחד בין כל היישומים וממשקים. יכולות הפלטפורמה כוללות: מודל נתונים אחוד CMDB, עורך תהליכים דיגיטליים workflows, תמיכה מובנית במובייל, פורטלים, ניהול בסיסי ידע וכלי AI ו ML וממשקים לפלטפורמת המובילות בשוק.