לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות

    או התקשר: 077-5896563

    האיצו את המסע לדיגיטל באמצעות הפלטפורמה המובילה ServiceNow

    מומחי בינת יישמו דיגיטציה של תהליכי עבודה חוצי ארגון בין מערכות, עובדים ולקוחות

    48
    לקוחות ServiceNow בישראל
    12
    מומחי Digital Workflows בבינת
    6
    פתרונות בריבוע המויבלים של Gartner

    מכלול יישומי ServiceNow להגברת הפרודוקטיביות בארגון
    ויצירת חווית שירות מודרנית ומהנה

    IT Workflows
    IT Workflows

    מודרניזציה של כל תהליכי ה-IT בארגון ע"פ מתודולוגיית ITIL עם מגוון אפליקציות המוכנים לשימוש ע"פ Best Practice: ניהול Service Management, גילוי וניהול קונפיגורצייה, ניטור וקרולציית אירועים, ניתוח חיזוי וכלי AIOPS , אופטימיזציית עלויות, תכנון וניהול תקציבים, ניהול סיכונים, ועוד.

    bynet servicenow customer workflows
    Customer Workflows

    ניהול שירות ותמיכת לקוחות לשיפור מתמיד באיכות וחווית השירות. הפתרון מספק תקשורת רב-ערוצית עם לקוחות, פורטל, ניהול ידע, Chatbot וירטואלי ואוטומציה של תרחישים ללא מעורבות אנושית, לייעול תהליכי שירות ותמיכה.

    Bynet ServiceNow Employee Workflows
    Employee Workflows

    פתרון אחיד לניהול כל השירותים הפנימיים בארגון לדוגמה: שירותי משאבי אנוש, IT, רכש, שירותים משפטיים, שירות Workplace Service , ועוד, עם אפשרות לפורטל אחיד. כתוצאה, הארגון נהנה משיפור יעילות הפנימית, הפחתת עלויות ועובדים יותר מרוצים.

    מומחי DevOps של בינת בין הטובים בשוק
    Create your own Workflows

    מגוון כלים ויזואליים וידידותיים המתבססים על פלטפורמת Low Code/ No Code שיאפשרו לכם להאיץ פיתוח יישומים ו- workflows ייחודיים המותאמים לצרכי הארגון, תוך ביזור מטלות עמצאיות ליחידות עסקיות השונים.

    quality solutions
    פלטפורמת ServiceNow

    אחד הסודות להצלחת ServiceNow הינה הפלטפורמה שמשמשת כ- Platform of Platforms – עוגן מאחד בין כל היישומים וממשקים. יכולות הפלטפורמה כוללות: מודל נתונים אחוד CMDB, עורך תהליכים דיגיטליים workflows, תמיכה מובנית במובייל, פורטלים, ניהול בסיסי ידע וכלי AI ו ML וממשקים לפלטפורמת המובילות בשוק.

    תנצלו את עוצמת פלטפורמת ServiceNow ומומחי בינת

    לטובת מימוש תהליכים דיגיטליים כבסיס לחוויה מודרנית ללקוחות ועובדים כאחד

    טרנספורמציה דיגיטלית בארגון
    הפיכה לארגון דיגיטלי אוטומציית תהליכים בתוך הארגון ומחוצה לה בעזרת פלטפורמה אחודה המתממשקת למערכות ליבה הקיימות
    productivity
    שיפור בפרודוקטיביות מגוון פתרונות AI ו- ML לשיפור משמעותי ביעילות הארגון על ידי ניתוח כמות נתונים גדולה, חיזוי אירועים ומגמות, תיעדוף בעיות ע"פ חשיבותם העסקית, ניתוב הפניות חכם ואוטומציית משימות חוזרות.
    העלאת רמת השירות
    העלאת רמת השירות חווית משתמש חדשנית עם סוכן וירטואלי, רב-ערוציות, בסיסי ידע, תמיכה ב- Best Practices מוכנים לשימוש, וכדומה.
    קלות אינטגרציה הפחתת זמן ועלות אינטגרציה בעזרת Integration Hub הכולל מעל 100 Spokes מוכנים מול סביבות מובילות ובנוסף, פיתוח ממשקים ייעודים בפשטות בסביבה No Code /Low Code וויזואלית
    החזר ROI מהיר
    החזר השקעה משמעותי החזר השקעה תוך זמן קצר ע"י העלאת פריון העובדים, חיסכון בעלויות תפעוליות שוטפות והגדלת הכנסות ורווחיות ממוצרים וערוצים דיגיטליים
    Ayelet Porat head of ServiceNow BU

    Ayelet Porat

    Director ServiceNow Business Unit

    צור קשר
    נגישות