צרו קשר תנו פידבק

זהר זיסאפל, ממקימי תעשיית ההייטק הישראלי הלך לעולמו בגיל 74

זהר זיסאפל, ממקימי תעשיית ההייטק הישראלי הלך לעולמו בגיל 74

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: ״השותפות בין האחים זהר ויהודה היתה לסמל של הקבוצה, ואנחנו מחויבים לשמור עליה״

20.05.2023
2 min
זהר זיסאפל, ממקימי תעשיית ההייטק הישראלי הלך לעולמו בגיל 74

משפחת בינת תקשורת מחשבים מרכינה את ראשה על לכתו של זהר זיסאפל, ממקימי תעשיית ההייטק בישראל. זהר, שהלך לעולמו ביום שישי האחרון בגיל 74, הצטרף ליהודה ויחד הם הקימו מפעל מרשים של עשייה הנושא את השם קבוצת רד-בינת. מתוך הקבוצה והעשייה המשותפת צמחו חברות בת רבות וסטרטאפים שזכו להצלחה ומנהלים שהשפיעו רבות על ההייטק הישראלי. בצד העשייה הגדולה פעלו זהר ויהודה רבות להרחבת ההשכלה הטכנולוגית ולצמצום פערים בחברה הישראלית על מנת להבטיח ולתת הזדמנות לנוער מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית לזכות בהשכלה גבוהה ולהשתלב במעגלי העשייה הטכנולוגית. 

מנכ״ל בינת תקשורת מחשבים, אלון בן צור, ספד לזהר זיסאפל ואמר כי ״חלק מסיפור ההצלחה של זהר נשען על היכולת ללמוד ולהביט, לנתח ולחקור ומתוך כך להפיק תובנות ומסקנות. תמיד הרשימה אותי ההתעניינות שלו בתחומים שונים. בשיחות שהיו לי עמו הוא נהג לברר ולשאול מה נדרש ללקוחות, מה הפתרונות שאנו מכירים, מה החלופות המוצעות ואם פתרון מסוים שהציע היה עושה שינוי לדעתי. השאלות הקטנות האלו היו חלק מתהליך החקר שזהר היה עושה, כדי לדייק  את הדברים ולפעול נכון. תמיד הרשימה אותי היכולת הזו ואכן התוצאות וההצלחה בצידן לא אחרה לבוא״.

בן צור הוסיף כי חלק נוסף בסיפור ההצלחה של האחים זיספאל הוא השותפות ביניהם. ״עבדתי יותר עם יהודה במהלך השנים, אבל נתקלתי לא אחת בעשייה המשותפת של שניהם. בשיחות משותפות הרשימה אותי תמיד היכולת הזו של שניהם לשמור על שותפות ארוכת שנים, מתוך כבוד והערכה הדדית״. 

לדבריו, ״ההצלחה של זהר היא לא רק תוצר של הכישרון, החריצות והיכולות האישיות המרשימות שלו, אלא גם היכולת לפעול בשותפות ייחודית עם אחיו יהודה. הערך הזה של השותפות הצליח לייצר את הסינרגיה של ׳אחד ועוד אחד שווה שלוש׳. ראינו את זה בהצלחה הגדולה של בינת, רד והקבוצה כולה ובתרומתם הרבה למען הקהילה. השותפות הזו היתה סמל גדול של הקבוצה, ואנחנו מחויבים כולנו להמשיך ולשמור על הסמל הזה יחד עם יהודה, ולשמור על ההישגים והתרבות שנבנו בקבוצה ולהבטיח את המורשת הזו גם לשנים הבאות״. 

הלווייתו של זהר זיסאפל התקיימה ביום א' 21.5.2023 בשעה 15:00 בבית עלמין נחלת יצחק.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם