צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

סיסקו מציגה: פלטפורמה חדשה לניהול התשתית האירגונית ומערך אבטחת המידע

לפני ימים אחדים הסתיים כנס Cisco Live 2023, שנערך בלאס וגאס, בנוכחות של יותר מ-20 אלף משתתפים – לקוחות החברה ושותפיה העסקיים. במסגרת הכנס הכריזה סיסקו על שורה של הכרזות מהותיות. זוהי הינה הכמות הגדולה ביותר של הכרזות שהוציאה סיסקו בעשור האחרון.
21.06.2023
2 min
אורן שגיא, מנכ”ל סיסקו (Cisco) ישראל.
סיסקו מציגה: פלטפורמה חדשה לניהול התשתית האירגונית ומערך אבטחת המידע

המכנה המשותף לכל ההכרזות היה נושא הפשטות: כיצד מפשטים ומנגישים את סביבת ה IT של משתמשים וארגונים – הפועלים באתרים שונים, בסביבת הקמפוס, ברשתות ה- WAN, עם אפליקציות הנמצאות בדאטה סנטר הפרטי או בסביבת עננים מרובים. סיסקו הציגה קונספט חדש, מבוסס מיזוג של פתרונות ענן (SaaS) לכדי שתי הפלטפורמות-על ענניות, אחת בעולם התקשורת והשנייה בעולם אבטחת המידע", כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו (Cisco) ישראל.

שגיא ציין מספר פתרונות מתוך כלל ההכרזות שערכה ענקית ה-IT. הראשון, ציין, "הינה פלטפורמת ה Cisco Networking Cloud. פלטפורמה העונה על אתגר המורכבות העצומה של ניהול סביבת ה IT המבוזרת. כיום, המערכות מצויות בסביבות שונות, עם חיבורים מרובים, מגוון פלטפורמות ניהול ושליטה ופרוטוקולים שונים.

מדובר בפלטפורמה חדשה, המעניקה חוויית ניהול פשוטה ואחידה, עם יכולות איסוף נתוני טלמטריה מהסביבות השונות ולוח מחוונים אחוד. כל אילו מספקים תזמור אחוד, מקצה לקצה ובאופן מאובטח". כך הסביר, ״אנו עונים לאתגר של ריבוי סביבות התשתית, מגוון כלי הגנת הסייבר וכלי הנראות, עם פשטות תפעולית וניהולית.

הכרזה נוספת, בתחום אבטחת המידע, ציין שגיא, היא Cisco Secure Cloud. זו ההכרזה המשמעותית ביותר של החברה בעולם הגנת הסייבר בשנים האחרונות העונה לאתגרי הגידול באיומי הסייבר ומשטח התקיפה, ריבוי של עשרות כלי הגנה שונים המוטמעים בארגון, בלא תיאום וניהול מרכזי, בלא תזמור וקושי של צוותי ההגנה לטפל באלפי לוגים הנוצרים מדי יום.

פלטפורמת Cisco Secure Cloud כוללת ניצול מנועי AI מתקדמים המאפשרים הגנה מרכזית לכל משתמש בכל סביבה – בין אם הוא נמצא בקמפוס או בבית הקפה, בדאטה סנטר הפרטי או בעננים הציבוריים, על כל אפליקציה – מודרנית או ותיקה, ועל כל תשתית אירגונית באשר היא.

הפלטפורמה מאפשרת גישה מאובטחת ומנוהלת, לכל משתמש ולכל רכיב – ובכל מקום. היא מממשת את תפיסת ה zero trust 'אפס אמון' אותה אנו מממשים אצל לקוחותינו.

במסגרת ההכרזה חשפנו את פתרונות ה SSE – Secure Service Edge המאפשרת חיבוריות מאובטחת בכל הסביבות ובין היתר תנטר את חוויית המשתמש מהרגע שהוא ניגש למרחב האינטרנטי ועד לצריכת האפליקציה.

עוד הכרזנו על פתרונות הגנת סייבר לארגונים אשר עושים שימוש בסביבות ענן מורכבות ומרובות המבוססות על רכישתה של  Valtixהאמריקאית, השקנו את פתרון XDR החדשני, המאפשר לזהות מתקפות סייבר בצורה דינמית, תוך שיפור יכולת התגובה וייעול רמת האבטחה באמצעות תגובות אוטומטיות בארגון בצורה אגנוסטית.

בנוסף, סיסקו יצאה בהכרזה משמעותית של פתרון הגנת על הענן – CNAPP – פתרון מוביל, כחול לבן, המפותח במרכז הפיתוח של סיסקו בישראל. פלטפורמת ה CNAPP מאגדת את הטכנולוגיות הרלוונטיות ביותר המספקות נראות והגנה על תשתיות הענן השונות ומסייעת לארגונים במסע שלהם לענן, מאפשרת זיהוי סיכונים ואיומי אבטחת מידע אשר נובעים מקונפיגורציות שגויות ותאפשר אכיפת מדיניות אבטחה על גבי מידע אשר נשמר בענן.

התחום האחרון של ההכרזות, אמר שגיא, הוא בעולמות חוויית המשתמש והשיתופיות. הפתרון פועל בשלושה נדבכים. האחד, בעולם העבודה ההיברידית – כיצד להוביל את תחום העבודה המשולב, כך שכל עובד יוכל להתחבר בכל מקום, באופן מאובטח, עם פתרונות רישות ושיתופיות (וידיאו). מערכת Cisco Meraki מאפשרת לחבר עובדים מרוחקים – בצורה אוטומטית.
עוד הוכרז על פתרונות לנקודות הקצה ושילוב פתרונות AI בפלטפורמות השיתופיות – פתרונות המאפשרים מימוש בינה מלאכותית בשיפור חווית הוידאו, הקול, תרגום סימולטני, אבטחת המידע וניהול הקמפוס האירגוני.

שגיא סיכם באומרו כי "סיסקו ממשיכה להתמקד פשטות, נראות ואבטחת סייבר על כל התווך הדיגיטלי של לקוחותינו. זה נעשה, בין השאר, על ידי שילוב מערכת ThousandEyes שרכשנו בפלטפורמות החדשות – על מנת לאפשר חוויית לקוח מלאה מהתשתית ועד לאפליקציה, לצד יכולות אבטחה מתקדמות".

שגיא סיים ואמר: ״אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית המביאה עימה הזדמנויות אין סוף אך גם מורכבות עצומה לצד איומי אבטחה. סיסקו גאה להוסיף ולחדש, לייצור פלטפורמת תשתית, אבטחה וחוויות לקוח, ואנו גאים בפעילותה של סיסקו בישראל. החדשנות של סיסקו בישראל עומדת בחוד החנית של פיתוחים אלו, תוך שילוב מנועי AI מתקדמים למתן מענה מיטבי לצרכי לקוחותינו״.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם