צרו קשר תנו פידבק

להוביל ארגונים להצלחה גם בשנה הבאה

להוביל ארגונים להצלחה גם בשנה הבאה

בשנה האחרונה נוכחנו מקרוב עד כמה העולם השתנה וימשיך להשתנות בזכות הטכנולוגיה שהופכת (כמעט) הכול לאפשרי. אמנם זו היתה שנה מאתגרת של התאוששות ממגפה ותחילתו של משבר כלכלי, אך כזו שגם כללה כמה מהפרויקטים המעניינים ופורצי הדרך שהיו עד כה.

24.09.2022
2 min
שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל
להוביל ארגונים להצלחה גם בשנה הבאה

על פי מחקר שערכה VMware בשנה האחרונה נמצא שכ- 70 אחוזים מהמנהלים בעולם לא מצליחים לנצל נכון את הנתונים שברשותם, מה שמשפיע על היכולת שלהם להטמיע חדשנות בארגון. חדשנות הכרחית בתקופות של חוסר יציבות כלכלית כפי שהעולם חווה בשנה האחרונה לאחר היציאה ממשבר הקורונה ולכן כל ארגון זקוק לתשתית דיגיטלית  שיכולה לתמוך בקבלת החלטות. אם מנהלים יוכלו לתעל טוב יותר את הנתונים הם יפיקו יתרון עסקי טוב יותר. לגבי המצב בארץ, הנתונים שבידינו מראים כי 80% מהארגונים בישראל עברו לעבודה היברידית והשתלבו היטב במגמות העולמיות, אך כ-68% מהם עדיין משתמשים בפתרונות VPN מסורתיים ומיושנים, המתאפיינים ברמת אבטחה וביצועים נמוכים. יכולות האבטחה המוגבלות בפתרונות המסורתיים מובילות ארגונים להגביל את השימוש במכשירים הניידים בכלל ובמכשירים פרטיים בפרט והדבר פוגע ישירות בחוויות העובדים ובגמישות שהם תנאים חיוניים לעבודה מרחוק ולהצלחתה. יש צורך בשינוי רוחבי של הפתרונות בהם משתמשים הארגונים הישראלים ובחשיבה על יכולות אבטחה לטווח הרחוק.

בתחום האבטחה ראינו השנה עליה בשימוש של תוקפים בטכנולוגיית ה-דיפ פייק (deep fake) , כלומר שימוש בצילומים וקטעי וידאו מזויפים שנוצרו על ידי בינה מלאכותית. שני שליש מצוותי האבטחה אליהם פנינו ברחבי העולם זיהו שימוש כזה כחלק ממתקפה, נתון המשקף עלייה של 13% מהשנה שעברה. באמצעות טכנולוגיה זו מעוניינים התוקפים לערער את הארגונים ולהשיג גישה לסביבה שלהם. מהצד ההגנתי, הבעיה הגדולה ביותר של אבטחת הסייבר נותרה בעיית השחיקה של צוותי אבטחת הסייבר כאשר 47% מהם אמרו שבשנה האחרונה הם חוו שחיקה או מתח קיצוני. לאור זאת, עולה החשיבות של פתרונות המבוססים על ניתוח נתונים וAI.

מגמה נוספת היא הצורך במפתחים שמבינים את הראייה האסטרטגית של הארגונים שבהם הם עובדים. הוספת ידע עסקי לכישורי התכנות של המפתחים תאפשר להגדיל את הלכידות בין הליבה העסקית, לבין צוותי הפיתוח וה-IT. לכן, מאמצי הגיוס של מפתחים צריכים להתמקד במפתחים שיכולים לתקשר עם מנהלים עסקיים ולהבין את הערך העסקי של היישומים. 

השנה החולפת בסניף הישראלי של VMware הייתה שנת שיא של כל הזמנים בהיקף הפעילות שלנו. פרויקטים ותהליכים רבים שהתחלנו בשנים קודמות הועצמו, בעיקר כאלו של חיבור מהבית, אבטחת מידע וקישוריות בסניפים מרוחקים בתוך הדאטה סנטר. בשנה הפיננסית האחרונה צמחנו והעמקנו את פעילותינו בתוך ארגונים בצורה משמעותית.

אני בטוח כי גם השנה חברת VMware העולמית תמשיך להשקיע בשוק הישראלי. אני בטוח כי זו תהיה שנה מעניינת עבורנו בה נמשיך לתמוך בלקוחותינו ולסייע להם להתמודד עם השינויים והדרישות הטכנולוגיות שהמאה העשרים ואחת מציבה עבורם.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם