צרו קשר תנו פידבק

VMware VRA 8.x – מזמן לא רק בענן…

VMware VRA 8.x – מזמן לא רק בענן…

מהם האתגרים המרכזיים בניהול סביבה מרובת עננים וכיצד להתמודד איתם

14.02.2022
3 min
Maor Taieb, Presale Engineer; David Tuchfeld, VMware Product manager; Bynet Data Communications ; Barak Shrefler, Lead Solution Architect, Cloud Management VMware Israel
VMware VRA 8.x – מזמן לא רק בענן…

רבות דובר על המסע לענן, הטומן בתוכו עבודה בסביבת מרובת עננים והטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו עדים לתהליך שעובר השוק ,לקוחותינו וההתמודדות עם האתגרים הרבים שתהליך זה מביא עימו. בצומת הדרכים של מסע זה מתקיימות החלטות מהותיות סביב אסטרטגיית האפליקציה , שינוי תהליכים ארגונים ואף תפקידים ארגוניים חדשים.

תפקיד מרכזי וחשוב לצלוח את  האתגרים הללו  היא בחירת פלטפורמת Cloud Management  מובילה.

פלטפורמת vRealzie Suite של חברת VMware באה בכדי להיות שכבת ה״דבק״ בין אתגרי הניהול של סביבות מרובות ענן , האצת פיתוח האפליקציות בתצורת Micro Services , תפעול וניטור שוטף, אבטחת מידע ודגש רב על הפחתת העלויות וחסכון במשאבים. פלטפורמה זו מוצעת כיום גם כשירות SaaS וגם עבור On-Prem.

אחד המרכיבים העיקריים בתוך פלטפורמה זו נקרא vRealize Automation.

ניהול וניטור סביבת מולטיקלאוד כוללת במקום אחד

עולם התשתיות התפתח מאד בשנים האחרונות ומוביל בחלק גדול מהארגונים שינויים תשתיתיים רוחביים תוך שימוש בעננים הציבוריים לסוגיהם הכנסת מגוון טכנולוגיות חדשות בעולם הקונטיינרים  וכן , גם הצורך בשמירת הקניין הרוחני בתוך הארגון בענן הפנימי ובתשתיות הארגון.

VMware VRA – פלטפורמת אוטומציה ו Self Service  רוחבית שפותחה על ידי חברת VMware לניהול סביבות Multi-Cloud, הכוללות הן את העננים הציבוריים דוגמת GCP, AWS, AZURE והן את הענן הפרטי ON-PREMISE. .הפתרון מוצע כיום כשירות SaaS או כהתקנה מקומית  .

היכולות וקצב התקדמות פיתוח המוצר מעידים על ההשקעה הרבה בחברת VMware  להכניס עוד ועוד יכולות למוצר כך שהVRA יהפוך לרכיב מרכזי  המנהל את כלל משאבי הארגון והענן הציבורי בממשק יחיד ,כבר מזמן לא רק לספקי ענן.

VMware VRA, החל מגרסה 8.x/ Cloud  מאפשר למנהלי סביבות ה, DevOps , IT לשלוט במשאבי השירותים הניתנים הן ללקוחות החברה והן לאגפים השונים בתוך החברה. הניהול מתבצע באמצעות פרסום אובייקטים בקטלוג ואפשרות הגשת בקשה מבוקרת למשאב ע"י המשתמשים. ניתן להגביל מתן משאבים אלו בזמן או הרשאות תוך אפשור פעולות יזומות מסוימות ע"י המשתמשים עצמם ללא צורך בחשיפת הIT  את שכבת הInfrastructure הפנים-ארגונית. ממשק המשתמש עבר שדרוג משמעותי מגרסה 7.x וטומן בחובו חווית משתמש מוצלחת ונוחה.

ממשק משתמש ידידותי ותמיכה בחיבור לתשתיות

VMware VRA תומך בהתממשקות לתשתיות רבות תוך ניהול הרשאות וגישה לכלל הרכיבים התשתיתיים הקיימים בארגונים השונים ובענן. שירותי תשתית פופלארים כגון  ,LDAP,vCenter  , GSP לצד , שירותי ה Native Public Cloud כבר נמצאים בצורה מובנת כגון: S3, RDS Blob Storage , Amazon EC2  Rועוד.. בנוסף החיבור לפטפורמות מבוססות K8S  , Tanzu , OpenShift וכו' . הVRA ניתן להתקנה כAPPLIANCE בודד או כחלק מ CLUSTER .  הVRA מתממשק גם לפתרון הNSX ומאשרת גרירת אובייקטים בבניה של קנבס הקיימים בתוך הNSX Manager ומסייע בבניית פתרון מאובטח מקצה לקצה. VMware VRA תומך בהתממשקות לתשתיות רבות תוך ניהול הרשאות וגישה לכלל הרכיבים התשתיתיים הקיימים בארגונים השונים ובענן. שירותי תשתית פופלארים כגון  ,LDAP,vCenter  , GSP לצד , שירותי ה Native Public Cloud כבר נמצאים בצורה מובנת כגון: S3, RDS Blob Storage , Amazon EC2  Rועוד.. בנוסף החיבור לפטפורמות מבוססות K8S  , Tanzu , OpenShift וכו' . הVRA ניתן להתקנה כAPPLIANCE בודד או כחלק מ CLUSTER .  הVRA מתממשק גם לפתרון הNSX ומאשרת גרירת אובייקטים בבניה של קנבס הקיימים בתוך הNSX Manager ומסייע בבניית פתרון מאובטח מקצה לקצה.

ממשק המשתמש החדש והידידותי מאפשר יצירת אובייקטים ברכיב ה Cloud Assembly הן על ידי כתיבת קוד YAMEL שימוש ב-  Terraform או ע"י גרירת אובייקטים לקנבס (כולל עולם הcontainers ) עם יכולת שינוי הגדרות לטובת מנהלי תשתיות הIT. בנוסף  יצירת Pipelines ותהליכים מבוססי CI\CD  באמצעות הCode Stream לטובת מפתחי הDevOps, יצירת קטלוג פנים ארגוני ע"י פרסום השירותים כאובייקט באמצעות הService Broker  . VMware VRA מאפשר לבנות תהליכים אוטומטים דוגמת סקריפטים , Workflows באמצעות הOrchestrator .

הVRA מחובר גם ל  My VMware Market Place  שם ניתן למצוא אובייקטים מוכנים לפרסום למגוון שירותים דוגמת :

ועוד שירותים רבים ומגוונים עם הרבה פתרונות של יצרנים רבים.

בינת כשותפה של חברת VMware וכאינטגרטור מטמיעה אצל לקוחותיה את  פתרון הVRA כפלטפורמה מתאימה לכל ארגון, המאפשרת ניהול משאבים ארגונים ומתן תשתית ארגונית רוחבית להטמעת מוצרים נוספים, חיבור מאובטח לתשתיות הענן השונות וצריכה של השירותים בצורה מבוקרת.

בינת תקשורת השלימה בימים האחרונים את הדרישות הנוקשות  של חברת VMware וקיבלה את הסמכת השירות היוקרתית של VMware Master Services Competency Network Virtualization.

הסמכת השותפות החדשה מאפשרת לבינת  לקחת חלק בפרויקטים גדולים ומשמעותיים, הכוללים בין היתר מכרזים ממשלתיים וציבוריים מורכבים. פרויקטים אלה דורשים שילוב של מספר גבוה של מטמיעים  מוסמכים, כמו גם רמת ניסיון וידע רב. כיום, בינת משווקת ומטמיעה את המוצרים של חברת VMware במגוון רחב של מערכות  טכנולוגיות כגון HCI, VDI ,VRA,  תקשורת ואבטחת מידע.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם