ניהול שירות ותמיכת לקוחות לשיפור מתמיד באיכות וחווית השירות. הפתרון מספק תקשורת רב-ערוצית עם לקוחות, פורטל, ניהול ידע, Chatbot וירטואלי ואוטומציה של תרחישים ללא מעורבות אנושית, לייעול תהליכי שירות ותמיכה.
פתרון אחיד לניהול כל השירותים הפנימיים בארגון לדוגמה: שירותי משאבי אנוש, IT, רכש, שירותים משפטיים, שירות Workplace Service , ועוד, עם אפשרות לפורטל אחיד. כתוצאה, הארגון נהנה משיפור יעילות הפנימית, הפחתת עלויות ועובדים יותר מרוצים.
מערכת SecOps מאפשרת אוטומציה של תגובות במקום אחד לכלל אירועי סייבר ואבטחה במקום אחד, על ידי איסוף וקורלציות נתונים ממערכות SIEM, סקרי חשיפות, ואיומים מכלי אבטחה של הארגון ושל מערכות חיצוניות.
אחד הסודות להצלחת ServiceNow הינה הפלטפורמה, עוגן המאחד בין כל היישומים, וממשקים עם מודל נתונים רוחבי על בסיס CMDB. הפלטפורמה כולות עורך תהליכים דיגיטליים workflows לביצוע אוטומציות, תמיכה מובנית במובייל, פורטלים מוכנים לשימוש, וכלי AI לניהול ידע מעמיק, ניתוח אנומליות וחיזוי מבוסס ML של מגמות.