The future of IT is now

ניהול IT מקצה לקצה

פלטפורמה דיגיטלית אחידה לניהול IT ואוטומציה של תהליכי ITSM

ITSM Applications - חלק ממעטפת פתרונות ניהול IT מבית בינת
IT Service Management
מערכת ITSM של ServiceNow הינה המערכת המובילה בעולם לניהול IT הכוללת: ניהול קריאות שירות ותקלות, ניהול SLA, פורטל ואפליקציה למשתמשים, ניהול שינויים, ניתוח בעיות, בקשות ואוטומציות. כל היישומים נשענים על מודל נתונים אחיד המאפשרת ניהול תצורת מערך הIT הן בענן והן בדאטה סנטר של הארגון.
ITOM Command & Control - חלק ממעטפת ניהול IT מבית בינת
IT Operations Management

ניהול שירות ותמיכת לקוחות לשיפור מתמיד באיכות וחווית השירות. הפתרון מספק תקשורת רב-ערוצית עם לקוחות, פורטל, ניהול ידע, Chatbot וירטואלי ואוטומציה של תרחישים ללא מעורבות אנושית, לייעול תהליכי שירות ותמיכה.

Project Portfolio Management - חלק ממעטפת ניהול IT מבית בינת
IT Projects Management

פתרון אחיד לניהול כל השירותים הפנימיים בארגון לדוגמה: שירותי משאבי אנוש, IT, רכש, שירותים משפטיים, שירות Workplace Service , ועוד, עם אפשרות לפורטל אחיד. כתוצאה, הארגון נהנה משיפור יעילות הפנימית, הפחתת עלויות ועובדים יותר מרוצים.

SOAR Security Operations - חלק ממעטפת ניהול IT מבית בינת
.Security Operations / SOAR

מערכת SecOps מאפשרת אוטומציה של תגובות במקום אחד לכלל אירועי סייבר ואבטחה במקום אחד, על ידי איסוף וקורלציות נתונים ממערכות SIEM, סקרי חשיפות, ואיומים מכלי אבטחה של הארגון ושל מערכות חיצוניות.

בינת מציעה סל פתרונות IT רחב המספק ללקוחתנו אפשרות לצרוך שירות IT as a מקצה לקצה
פלטפורמת ServiceNow

אחד הסודות להצלחת ServiceNow הינה הפלטפורמה, עוגן המאחד בין כל היישומים, וממשקים עם מודל נתונים רוחבי על בסיס CMDB. הפלטפורמה כולות עורך תהליכים דיגיטליים workflows לביצוע אוטומציות, תמיכה מובנית במובייל, פורטלים מוכנים לשימוש, וכלי AI לניהול ידע מעמיק, ניתוח אנומליות וחיזוי מבוסס ML של מגמות.

למה לבחור בפלטפורמת ניהול ה-IT שלנו?

בינת מובילה את תחום ה-IT ותקשורת המחשבים בישראל
מובילים בישראל בינת היא השותפה הגדולה ביותר של ServiceNow בשוק המקומי, עם ניסיון רב ומומחיות במימוש פלטפורמת ServiceNow ללקוחותיה, הן בענן והן בסביבת on-prem.
בינת מציעה את הטכנולוגיות המובילות בעולם בתחום אבטחת המידע והסייבר
הטכנולוגיה המובילה בעולם שנה אחרי שנה, ServiceNow מדורגת במקום הראשון בארץ ובעולם בתחום ניהול IT עפ”י האנליסטים המובילים כולל החברות גרטנר, פורסטר ו- STKI
פתרונות תקשורת אלחוטית מבית בינת מציעים מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר
העלאת רמת השירות הטמעת בינת של מערכת ServiceNow מאפשרת העלאה דרמטית ברמת השירות ובשביעות רצון המשתמשים על ידי מנגנונים שונים שמאפשרים הורדת כמות התקלות והעומס על נותני שירות, והקטנת הזמן טיפול MTTR בתקלות.
עם תהליכי דיגיטציה בארגונים מבית בינת, תוכלו לחסוך עלויות וזמן הכרוכים באינטגרציה
קלות אינטגרציה צוות המומחים של בינת מבצע אינטגרציות למערכות חיצוניות על בסיס קבוע. ל- ServiceNow יש מעל 600 ממשקים מוכנים למימוש מול מוצרי IT הנפוצים בשוק, מה שמאפשר חיסכון מירבי בזמן ובעלות ההטמעה.
צור קשר
נגישות