צרו קשר תנו פידבק

הצלחה ישראלית: בינת יישום מערכות

הצלחה ישראלית: בינת יישום מערכות

מיוחד ליום העצמאות ה-74: מנכ"לים ובכירים בחברות המובילות בישראל כותבים על ההצלחה הישראלית

1.05.2022
2 min
מאיר בן-צור, מנכ״ל בינת יישום מערכות. צילום: קובי קנטור
הצלחה ישראלית: בינת יישום מערכות

בינת יישום מערכות נמנית עם קבוצת רד-בינת והינה החברה המובילה בישראל במתן פתרונות טכנולוגיים כוללים לתשתיות תקשורת מתקדמות ומערכות בקרה וביטחון.

כחברה ישראלית, אנו חשים גאווה לאומית בכל שנות פעילותנו לתרום את חלקנו בעשייה היום יומית בכל מגזרי המשק בכך שאנו מסייעים למגוון רחב של ארגונים להתייעל, להשתפר ולצמוח כלכלית.

בינת יישום מערכות הינו ארגון המספק שירותים לחברות המובילות בישראל וביניהם גופים ממשלתיים לרבות גופי ביטחון, חברות היי-טק בינלאומיות, מפעלים תעשייתיים מרכזיים, גופי אקדמיה, בתי חולים ועוד.

אנו מספקים פתרונות טכנולוגיים מהמתקדמים בשוק, תוך שימת דגש מיוחד על עמידה בדרישות תקני התעשייה, שימוש במוצרים איכותיים, ניהול וביצוע מבוקר, תגובה מהירה ושירות מקצועי ואיכותי. מוקד השירות שלנו פועל 24 שעות ביממה ונותן מענה ללקוחותינו בכל רחבי הארץ – מדן ועד אילת.

כחברת פרויקטים, אנו רואים את עצמנו מחויבים לספק ללקוחותינו קשת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המותאמים לצרכיהם בתחומי התקשורת, הבקרה והביטחון וזאת על ידי תכנון מותאם לגודל והיקף הארגון, אינטגרציה ותחזוקה ובכך לייצר עבורם תשתית אידיאלית המאפשרת יצירת חדשנות עסקית והתייעלות תפעולית.

כל פרויקט שאנו מבצעים, קטן כגדול, הינו עולם ומלואו. האתגר שלנו הינו לספק את האיכות והמקצועיות בלוחות זמנים הנדרשים ועל ידי כך לתת מענה יישומי להגשמת דרישותיהם וחלומם של כל לקוח ולקוח.

כחברה ישראלית, אנו גאים להוביל ולספק מגוון שירותים מתקדמים בתחום ה – Data Center לחברות הייטק וטכנולוגיה, ישראליות ובינלאומיות אשר בחרו להקים את מרכזי הפיתוח שלהם כאן בישראל. הננו בעלי ניסיון רב בתכנון, עיצוב, הקמה, פיקוח ותחזוקה של מרכזי נתונים מתקדמים בשילוב טכנולוגיות תשתית ופתרונות ייעודיים המותאמים באופן פרטני לצרכי כל לקוח ולאופי המתקן.

לקוחותינו נהנים ממבחר פתרונות טכנולוגיים חדשניים, ייחודיים, אינטגרטיביים ומותאמים אישית במגוון מערכות בקרה וביטחון כגון בקרת כניסה, בקרת מבנה וחיסכון באנרגיה, מערכות ניטור אוויר ומערכות אנליטיקה. הטמעת המערכות מסייעים בעידוד חדשנות טכנולוגית בארגונים וחיסכון כספי לטווח הארוך.

סוד הצלחתנו תלוי במידה רבה בהון האנושי שלנו. המשאב האנושי הינו המשאב המשמעותי ביותר הקיים בידנו. איכותם של העובדים ומידת הזדהותם עם הארגון, הם המפתח להוצאתם לפועל של תוכניות העבודה הפרויקטים ובהם טמון המפתח להצלחתה של החברה ולעמידתה ביעדיה.

אנחנו, בבינת יישום מערכות תומכים בפיתוחם האישי והמקצועי של העובדים. אנו מעודדים ליצור, ליזום ובעיקר – לא להפסיק לחלום.

כל צוותי העבודה שלנו עוברים הכשרות תקופתית לשיפור רמת המומחיות ולימוד המגמות הטכנולוגיות העתידיות בעבור שילוב מערכות Legacy ומערכות מתקדמות לטובת התמיכה והתחזוקה ללקוחותינו.

שאיפה למצוינות מתבטאת ברצון לעשות כמה שיותר: לחדש, לפתח, ליצור, לתרום ולנסוק מהמוכר אל הלא ידוע ולהביא פתרונות חדשים, כאן ועכשיו. להוביל בכל קטגוריה בה אנו מתחרים, לבצע את ההתחייבויות שלנו בצורה מושלמת, לחדש במהירות ובאומץ לב ולהצית מחדש את התרבות הארגונית.

הקפדה על התחדשות, התפתחות ושמירה על איכות הביצוע לצד צניעות וענווה הינם הכרחיים להישגים והצלחה. בכל שנה אנו מציבים לעצמנו מטרות ויעדים מאתגרים המובילים אותנו לגדילה וצמיחה עסקית מתמשכת, גם בתקופת משבר הקורנה.

ההצלחה שלנו היא סך כל המאמצים הקטנים שנעשים יום אחר יום. אנו, בחברה,  דורשים מעצמנו את כל המיטב שבנו כדי למצוא את היתרון שיאפשר לנו להתבלט בתחומנו ולשאוף גבוה לעבר פסגות ושיאים חדשים.

לצד כל זאת, מעורבות בצורכי הקהילה והצורך לסייע לשכבות החלשות של החברה בישראל, עומדת כנר לרגלנו. אנו מעניקים  חשיבות עליונה לתרומה לחברה הישראלית ממנה צמחנו וגדלנו, ובאה לידי ביטוי במסירות רבה, התמדה, סובלנות ורצון אמיתי לסייע ולחולל שינוי אמיתי

אנו שואפים ונחושים להתפתח ולהוביל את תחומי התקשורת הבקרה והביטחון ולהתמודד מול כל האתגרים העומדים בפנינו תוך חשיבה יצירתית והתאמה למציאות הטכנולוגית העתידית.

בשמי ובשם כל משפחת בינת יישום מערכות ברצוני לברך בחג עצמאות שמח.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם