צרו קשר תנו פידבק

"מכרז התקשורת הממשלתי, בו זכתה חברת בינת, זוכה בפרס בינלאומי יוקרתי"

"מכרז התקשורת הממשלתי, בו זכתה חברת בינת, זוכה בפרס בינלאומי יוקרתי"

הפרס ניתן לבינת במהלך אירוע השותפים העולמי של סיסקו, בקטגוריית Cloud Builder עבור פרויקט ההקמה של ענן תקשורת פרטי למשרד הממשלה ויחידות הסמך במגזר הציבורי

2.11.2017
2 min
"מכרז התקשורת הממשלתי, בו זכתה חברת בינת, זוכה בפרס בינלאומי יוקרתי"

באירוע השותפים העולמי של סיסקו, המתקיים בעיר דאלאס שבארצות הברית, בלטה בינת תקשורת מחשבים, כשקיבלה פרס מצוינות גלובאלי, ראשון מסוגו עבור שותפה ישראלית של ענקית הטכנולוגיה העולמית. מטעמה של בינת קיבלו את הפרס – אלון בן צור, מנכ”ל בינת תקשורת מחשבים ואמיר פורקוש, סמנכ”ל הטכנולוגיות בחברה. בכך הצטרפה בינת למועדון מצומצם של חברות טכנולוגיה גדולות, שותפות מובילות של סיסקו ברמה העולמית, אשר זכו השנה בפרסי הוקרה דומים, דוגמת: IBM, Orange, Verizon, ואחרות.

הפרס ניתן לבינת בקטגוריית Cloud Builder עבור פרויקט ההקמה של ענן תקשורת פרטי למשרדי הממשלה ויחידות הסמך במגזר הציבורי. הפרויקט בוצע כחלק מהזכייה המשותפת לסיסקו ובינת במכרז הממשלתי לאספקה של פלטפורמה מתקדמת לתקשורת, טלפוניה ומוקדים, המוכר גם כמכרז “שירלי”.

הזכייה בפרס מגיעה חודשים ספורים לאחר ביקורת אותה ביצעה סיסקו בחברת בינת, שנמשכה שלושה ימים, ואשר בסופו ציינה סיסקו כי בינת הינה השותפה המחזיקה בכמות ההסמכות הגבוהה ביותר בעולם.

יש לציין כי בינת וסיסקו מנהלות שותפות הדוקה ומוצלחת מזה למעלה מ- 15 שנים, הכוללת בנוסף לזכייה במכרז הטלפוניה הממשלתי, גם זכיות משותפות בפרויקטים אסטרטגיים נוספים בעלי אופי לאומי. כך לדוגמא, בשנה האחרונה בלבד זכו בינת וסיסקו במכרזים מרכזיים דוגמת מכרז השרתים של משרד הביטחון, או הפרויקט להקמת תשתיות התקשורת בבית החולים החדש של אסותא באשדוד. שיתוף הפעולה בין החברות כולל קשת רחבה של פתרונות טכנולוגיים, בהם: ענן ושירותים מנוהלים; תקשורת, טלפוניה ומוקדים; פתרונות אבטחת מידע וסייבר; ועוד.

אלון בן צור, מנכ”ל בינת תקשורת מחשבים, מסר לרגל הזכייה כי “הזכייה בפרס השותף המצטיין העולמי של סיסקו, ראשון מסוגו של חברת אינטגרציה וטכנולוגיה ישראלית, הינה תוצאה של מספר גורמים: שותפות טכנולוגית מובילה עם חברת סיסקו, גישה חלוצית בהטמעת טכנולוגיות חדשניות של היצרן, ויכולות ביצוע והקמת פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר.”

אורן שגיא, מנכ”ל סיסקו ישראל, ציין כי “אנו גאים בבינת תקשורת מחשבים אשר זכתה בהוקרה ברמה העולמית כשותף מוביל בבניין פתרונות ענן. זכייתה של בינת, בארוע מרגש עם מנכ”ל סיסקו העולמית צ’אק רובינס, ניתנה בגין זכייתה של בינת במכרז לאספקת שירותי טלפוניה בענן במודל מנוהל לכלל לקוחות המגזר הציבורי. אנו מברכים את בינת על זכייתה ומאחלים המשך שותפות פורה וארוך שנים.”

בתמונה מימין לשמאל – כריס דדיקוט, סגן נשיא, מכירות עולמיות ותפעול, סיסקו העולמית; וונדי באהר, סגנית נשיא, פעילות שותפים גלובאלית, סיסקו העולמית; אמיר פורקוש, סמנכ”ל טכנולוגיות, בינת תקשורת מחשבים; אלון בן צור, מנכ”ל בינת תקשורת מחשבים; צ’אק רובינס, מנכ”ל סיסקו העולמית; ו-אדווין פאלואסט, סגן נשיא, EMEA ורוסיה, סיסקו העולמית.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם