צרו קשר תנו פידבק

המערכת החדשה, שתחולל מהפכה בשוק העבודה המשתנה

המערכת החדשה, שתחולל מהפכה בשוק העבודה המשתנה

22.11.2020
2 min
עמי בן עמרם, מנהל תחום דאטה סנטר בסיסקו ישראל
המערכת החדשה, שתחולל מהפכה בשוק העבודה המשתנה

פורסם ב- 'אנשים ומחשבים' בתאריך

השינויים שחלו בשוק העבודה בעקבות הקורונה ועם המעבר לעבודה מהבית מחייבים את הארגונים והחברות בהטמעת תשתית ענן מתקדמת, חדשנית ובטוחה.

במסגרת שולחן עגול שהתקיים באחרונה, בשיתוף אנשים ומחשבים, הציגה סיסקו את פתרון ה-InterSight שלה. מדובר במערכת ניהול תשתיות ושירותים חדשנית עבור מרכזי הנתונים והעננים של ארגונים וחברות. המערכת מאפשרת למנהלי ה-IT לקבל בממשק אחד יכולות ניהול תשתיות מחשוב, Hyper-converged, אחסון, וירטואליזציה ושירותי אופטימיזציה באופן מיטבי להרצת האפליקציות בכל זמן נתון.

המערכת מבוססת על שלושה מרכיבים עיקריים, שהופכים אותה לייחודית וחדשנית: הראשון הוא שימוש בענן הייעודי של סיסקו במודל תוכנה כשירות (SaaS), עם אפשרות להתקנה מקומית. בנוסף, המערכת מורכבת מטכנולוגיית טלמטריה המאפשרת איסוף, ניתוח והצגה מרכזית של דיווחים והתראות, תוך שילוב מנועי אנליטיקה ובינה מלאכותית. לצד המערכת מפעילה סיסקו מערך אוטומציה, המאפשר ביצוע פעולות וניהול מחזור חיי שרתים שלם, כגון התקנה של Firmware ומערכות הפעלה, אופטימיזציה של ניצול משאבים והגדרת תהליכים אוטומטים על מגוון של ציוד צד שלישי.

יכולות המערכת מסייעות למנהלי ה-IT להתמודד בקלות ופשטות עם אתגרים כגון תצוגה מרכזית (דשבורד) להצגת נתונים כוללת, המאפשרת תמונת מצב הוליסטית על הנעשה בארגון; איסוף מרכזי של כלל ההתראות, התקלות והדיווחים מהשרתים והשירותים המנוטרים; ניהול מחזור חיים שלם של כל סוגי שרתי סיסקו, כולל מערכות הייפרפלקס; ניתוח והמלצות תאימות חומרה כגון Firmware של שרתים, דרייברים ומערכות הפעלה; וקיצור תהליכי תמיכה במקרה תקלה.

בנוסף, השימוש בפלטפורמה מודולרית מאפשרת לכלול אפליקציות ניהול נוספות של סיסקו באינטגרציה מלאה, בהן: אוטומציה של תהליכים (UCS Director) גם על ציוד צד שלישי; אופטימיזציה של מיקום סביבות עבודה CWOM מקומי או בענן; התממשקות, הצגה והפעלה של משימות מערכות אחסון ו-וירטואליזציה של יצרנים אחרים; ניהול סביבת Hypervisor של סיסקו, מבוססת KVM; ניהול שלם של סביבת קונטיינרים מנוהלי קוברנטיס; ועוד.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם