צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

הכירו את Cisco ThousandEyes – פתרון ניטור רב שכבתי של הרשת הארגונית

25.09.2023
< 1
אורן בריג מהנדס מערכות, סיסקו ישראל
הכירו את Cisco ThousandEyes – פתרון ניטור רב שכבתי של הרשת הארגונית

עפ”י דו”ח מקנזי 65% מהאינטראקציות עם הלקוחות שלנו עברה להיות דיגיטלית, וחוויית משתמש איכותית היא קריטית לכל ארגון, שכן חוויה לא מוצלחת תגרום ללקוח פשוט לעבור למתחרה.
כעת, תארו לעצמכם שהעובדים לא יכולים להתחבר לתיבת המייל שלהם, שאיכות שיחות הווידאו בעייתית ועוד אינספור בעיות שיכולות לצוץ, חווית עובד היא לא פחות חשובה מחווית לקוח.
100% זמינות זו הדרישה שאנשי מערכות המידע צריכים להתמודד איתה. מערכות זמינות תמיד, וחוויית עובד ולקוח ללא פשרות.

היכולת לנטר את פתרונות ה- SaaS שהארגון מספק, להבין האם שינוי אצל משתמש אחד משפיע על כל המשתמשים ועל אתרים מסוימים, האם השינוי בכלל נובע מבעיה בשירות עצמו, בתווך אליו, או בבעיה בשירות צד שלישי (כמו DNS או SASE) הוא חשוב יותר מתמיד.

פתרון ThousandEyes מבית סיסקו הוא חלק מתפיסת ה- Full-stack Observability, המתייחסת לניתוח אפליקטיבי מלא החל מהתשתית, דרך ביצועי משאבי המחשוב המרכיבים את האפליקציה ועד שורת הקוד והשאילתא מול ה- DB. לא רק ניטור רשתות אלא גם ניתוח והצגת דרכים לשיפור הביצועים.
פתרון ThousandEyes מאפשר לנו לעקוב אחר חוויית העובדים מול אפליקציות פנימיות ושירותי SaaS שאנו מספקים להם (״מבפנים החוצה״) ואחר חוויית הלקוחות הצורכים את שירותי החברה (״מבחוץ פנימה״).

באמצעות הפתרון נוכל להבין מה מתרחש ברשת הארגונית בכל רגע נתון, ולקבל התראה במידה ויש שינוי ביחס לרמה הרצויה. במידה ויש שינוי, נוכל ברגעים ספורים להבין האם הוא נובע מבעיה באפליקציה או בתווך אליה – גם אם אותו תווך הוא רשת האינטרנט (לדוגמא ניתוב לא אופטימלי בין ספקיות אינטרנט גלובליות).

סיסקו עצמה משתמשת בפתרון מעל 5 שנים, והסטטיסטיקות של Cisco IT מראות ירידה של 43% בזמן אבחון התקלה הממוצע (Mean Time To Troubleshoot).

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם