צרו קשר תנו פידבק

ג'וניפר נטוורקס מובילה את תחום ה- Intent Networking לשלב הבא: משיקה את גרסה חדשה של Apstra המפשטת התקנת רשתות ותפעול בסביבות נוספות של מרכזי נתונים

ג'וניפר נטוורקס מובילה את תחום ה- Intent Networking לשלב הבא: משיקה את גרסה חדשה של Apstra המפשטת התקנת רשתות ותפעול בסביבות נוספות של מרכזי נתונים

15.06.2021
2 min
ג'וניפר נטוורקס מובילה את תחום ה- Intent Networking לשלב הבא: משיקה את גרסה חדשה של Apstra המפשטת התקנת רשתות ותפעול בסביבות נוספות של מרכזי נתונים

קישוריות רציפה והשילוב של Apstra עם VMware NSX-T ו- SONiC יסייעו ללקוחות להפוך את תפעול ה- IT, האבטחה בענן ובמרכזי הנתונים לאוטומטי יותר

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), המובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית הודיעה היום על השקת גרסת Apstra 4.0. Juniper® Apstra מסייעת לארגונים להקטין את הזמן והעלויות הכרוכות בהטמעה וניהול רשתות מרכזי נתונים מורכבים. גרסת התוכנה החדשה ממשיכה את הקו היחודי ל- Apstra המאפשרת תמיכה בריבוי יצרנים ומוסיפה יכולות תמיכה ב- VMware NSX-T 3.0 וב- Enterprise SONiC.

אפסטרה מביאה יכולות אוטומציית רשת על גבי ארכיטקטורה פתוחה, מרובת ספקים לפורטפוליו המוצרים של ג'וניפר למרכזי נתונים, אשר זכתה להכרה, זו השנה השלישית ברציפות, כמובילה ברביע הקסם של גרטנר למרכזי נתונים ורשתות ענן ב- 2020.

השילוב בין החברות מאפשר פתרונות פתוחים, ברי תכנות ומדרגיים (scalable) במיוחד לדור הבא של מרכזי הנתונים ורשתות הענן, המאפשר ללקוחות את הדרך הקלה והמהירה ביותר לשלב אוטומציה במרכז הנתונים וליישם תפעול מונע בינה מלאכותית (AI).

"ארגונים מחפשים דרכים חדשות לשפר את חוויית המשתמשים והמפעילים במרכזי נתונים", אמר מייק בושונג, סגן נשיא מרכזי נתונים בג'וניפר נטוורקס. "תוכנת ה- Apstra שלנו מספקת את הבסיס המושלם באמצעות אוטומציה במעגל סגור, אנליטיקה, ואבטחה. בכל הנוגע לתפעול, אין חשיבות למהירות ללא שליטה. בעזרת – Apstra, הצוותים יכולים להוביל שינוי מהר יותר, ללא סיכון ועם תוצאות צפויות".

Connectivity Templates Apstra
Apstra 4.0 (לשעבר AOS) מובילה את intent-based networking לשלב הבא באמצעות Connectivity Templates . שיטה חדשה זו מאפשרת להבטיח פעולות סטנדרטיות בדרך מותאמות אישית. השיטה מאפשרות למפעילים ליצור בגמישות תבניות מאומתות משלהם לשימוש חוזר. אלה מקלים על תפעול מדויק יותר עם תוספות גדולות במארג כולו בדקות, לרבות שרתים, workloads ומכשירים, תוך בדיקה קבועה שהכל ברשת פועל כצורה מיטבית ובהתאם לכוונות שהגדירו המפעילים Apstra מכירה את כל אלו ותיידע את המפעילים כאשר ישנן סטיות מהצפי.

עם ההכרזה על גרסת Apstra 4.0 ג'וניפר הינה כעת הספקית היחידה עם תמיכה מסחרית לניהול Enterprise SONiC. השקה זו מאפשרת ללקוחות ג'וניפר יכולות נוספות לבניית מרכזי נתונים גדולים ברמת ענן עם רשתות פתוחות.

אפשרויות חדשות אלו משלימות את ההיצע הטכנולוגי של ג'וניפר ושותפיה ומדגיש את מחויבותה לשמור על Apstra כמערכת פתוחה לריבוי יצרנים. לקוחות יכולים לבצע מדרגיות עם תוכנת Apstra, להסיר אילוצי חומרה ואילוצים תפעוליים ולהאיץ את התפתחות מרכזי הנתונים.

פתרון מדורג
השקת Apstra 4.0 מתמקדת בתפעול העבודה מול מגוון ספקים. בנוסף, ג'וניפר מאפשרת לארגונים לבנות בקלות רבה יותר מרכזי נתונים מודרניים בעזרת פתרונות החברה. הפתרון המדורג החדש של ג'וניפר משלב intent-based networking ומתגים מובילי שוק של ג'וניפר המשלבים שירותי פירוול מאובטחים (Secure Services Gateways). הארכיטקטורה המדרגית (scalable) והמשופרת מאפשרת לצוותים להטמיע מה שדרוש כעת, עם גמישות המאפשרת להגדיל את הפתרון החל מהתקנה קטנה של 4 מתגים ועד לכל גודל נדרש. הטמעות מרכזי נתונים חדשות יכולות להתבצע בזריזות ולפעול תוך שעות במקום תוך ימים בעזרת Zero Touch Provisioning (ZTP) ותכניות שאושרו מראש. בעזרת לבנות בניה אלו, ארגונים קטנים ובינוניים יכולים לאמץ את התפעול האוטומטי, המודרני ביותר של מרכזי נתונים ללא שימוש בפרויקטים עיצוביים נרחבים, בהתקנה ארוכה או שימוש בתפעול פנימי רב למרכזי נתונים.

מובילה למרכזי הנתונים
ג'וניפר זכתה להכרה ברביע הקסם של גרטנר למרכזי נתונים ורשתות ענן בשלוש השנים האחרונות. לקוחות בולטים של החברה כוללים את Aston Martin, T-Systems ו- Zoom. ברבעון הראשון של 2021, ג'וניפר דווחה על צמיחה בהכנסות החברה ברבעון השלישי ברציפות ועם עליה של למעלה מ- 20% בהזמנות החברה בהשוואה לשנה קודמת. הזמנות של מרכזי נתונים הערוכים לענן צמחו בכ- 30% בהשוואה לשנה קודמת והלקוחות ממשיכים להכיר בערך של פתרונות ג'וניפר למרכזי נתונים הערוכים לענן והבידול שתרמה רכישת Apstra.

רכישת Apstra הושלמה בינואר 2021.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם