צרו קשר תנו פידבק

חברת SUSE רוכשת את Rancher Labs, ומחזקת את מעמדה כחברת הקוד הפתוח העצמאית הגדולה בעולם

חברת SUSE רוכשת את Rancher Labs, ומחזקת את מעמדה כחברת הקוד הפתוח העצמאית הגדולה בעולם

22.11.2020
2 min
מליסה די דונאטו, מנכ"לית SUSE
חברת SUSE  רוכשת את Rancher Labs, ומחזקת את מעמדה כחברת הקוד הפתוח העצמאית הגדולה בעולם

חברת SUSE פותחת פרק חדש במסע יוצא הדופן שלה שנמשך כבר 28 שנים וחותמת על הסכם סופי לרכישת Rancher Labs, ספקית מובילה בשוק של פלטפורמת Enterprise Kubernetes Management שבסיסה בקופרטינו, קליפורניה.
חיבור זה של שתי חברות קוד פתוח מובילות, הינו בשורה נפלאה לקהילת הקוד הפתוח.
ברצוני לשתף אתכם בתהליך החשיבה שהוביל אותנו לבחור בחברת Rancher, וכיצד רכישה זו תועיל ללקוחות, לשותפים ולקהילת הקוד הפתוח .

מדוע Rancher?

חברת Rancher מספקת את פלטפורמת Enterprise Kubernetes Management המובילה בשוק, ומאפשרת שירותי מחשוב מכל מקום עם פריסה רציפה של עומסי עבודה בקונטיינרים מהליבה ועד לקצה ולענן. בדומה לחברת SUSE, Rancher מספקת 100% פתרונות קוד פתוח, ומסורה לא פחות מ- SUSE לקידום החדשנות של הקוד הפתוח, העצמת הקהילה והצלחת הלקוחות. שתי החברות שותפות לאותה מטרה – לקוחות שמחים ומרוצים.
באמצעות שילוב החוזקות של Rancher בתחום הקונטיינרים יחד עם החוזקות שלנו במערכות לינוקס לארגונים, מחשוב קצה (Edge Computing) ובינה מלאכותית, נצליח להגדיר את השוק מחדש ולחולל בו מהפכה. כך נסייע ללקוחות להאיץ את מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית עם פתרונות קוד פתוח אמיתיים. אין לי צל של ספק שברכישה זו, אנו סוללים את הדרך לשתי חברות מובילות עם חוזקות משלימות כה רבות להעצמה הדדית

מה המשמעות עבור הלקוחות של SUSE ו-Rancher?

הלקוחות של שתי החברות ייהנו מהיתרונות הבאים:
• סל המוצרים הטוב והנרחב ביותר ועוצמת חדשנות ונוכחות גלובלית הרבה יותר גדולה של החברות המשולבות.
• בזכות הפתרונות של Rancher שהם 100% קוד פתוח, נמשיך לשרת את לקוחותינו בכל שלב שבו הם מצויים במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם – תוך המשך מחויבותנו להימנעות מנעילת ספק (vendor lock-in).
• גרסאות עתידיות של פלטפורמת CaaS של SUSE יהיו מבוססות על היכולות החדשניות שיסופקו על ידי Rancher, ויבטיחו כי פעולות השדרוג של פלטפורמת CaaS יתנהלו ללא תקלות, ככל הניתן.
• צוותי הפיתוח של SUSE ו-Rancher ישתפו פעולה בפתרונות ובפרויקטים חדשניים של קוד פתוח להאצת קצב החדשנות, ולהצעת אפשרויות טובות יותר לשוק, שיועילו ללקוחות, לשותפים ולקהילות שלנו כאחד.

מה המשמעות עבור קהילת הקוד הפתוח?

כבר מהיום הראשון SUSE ו-Rancher מתחייבות לספק פתרונות חדשניים של 100% קוד פתוח ללקוחותיהן ברחבי העולם. כפי שחברת SUSE נוסדה בזכות כוח ההמונים (Power of Many), המורשת של Rancher מושרשת עמוק באתוס של קהילת הקוד הפתוח.
המחויבות של SUSE לקהילת הקוד הפתוח נותרה איתנה כיום כפי שהייתה לפני 28 שנים. חברתRancher תמשיך באסטרטגית הקוד הפתוח שלה ובתמיכה בהפצת גרסאות ומערכות הפעלה רבות של קוברנטיס, לרבות כל גרסת קוברנטיס המאושרת על ידי קרן המחשוב מוטה הענן (Cloud Native Computing Foundation), כגון גוגל GKE, אמזון EKS ומיקרוסופט AKS, ופרויקטים כ- Gardener.

אני יודעת כי הפרק הבא של SUSE, שיכלול את Rancher, יניב ערך רב ללקוחות, לשותפים ולקהילות שלנו. יחד אנו חזקים יותר, ונוכל להתקדם קדימה ללא מעצורים.

מליסה די דונאטו, מנכ”לית SUSE
תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם