ההתפתחות הטכנולוגית המואצת של השנים האחרונות משפיעה בצורה ניכרת על ארגונים במשק, בישראל ובעולם. כדי לעמוד בתחרות ולהגדיל את שורת הרווח, חברות וארגונים נדרשים לאמץ טכנולוגיות חדשות ועדכניות תוך תכנון וחשיבה לטווח הרחוק. על פי נתוני חברת "בינת תקשורת מחשבים", המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאלפי ארגונים בישראל, חל בחמש השנים האחרונות גידול של כ-  100% בהיקף  סל המוצרים והשירותים הטכנולוגיים אשר ארגונים נדרשים להם – שירותי טכנולוגיה כגון תקשורת, מחשוב, קולבוריישן, פתרונות אחסון וגיבוי בענן, פתרונות ענן, מוצרי אבטחת מידע שמגנים על תעבורת המידע בארגון ועוד. הכאב הגדול של הארגונים הם שהמוצרים לא "מדברים" אחד עם השני, אחד האתגרים הגדולים של הארגון הוא לבצע אינטגרציה בין  השירותים הללו תוך התאמה בין התשתית הטכנולוגית לבין צרכי הארגון וליצור תובנה אחודה.

גיוס כוח אדם מקצועי ומיומן לארגון והכשרתו הפכה בשנים האחרונות להיות מורכבת יותר, מצד אחד היקף ביקוש גבוה לעובדים ביחס להיצע נמוך של עובדים מיומנים ומצד שני עלויות גבוהות של כוח אדם מקצועי . כחברת אינטגרציה גדולה בינת מספקת מענה לארגונים באמצעות שרות MSP המאפשר הקצאת כוח מקצועי לבית לקוח או באמצעות ניהול מערכות ה IT מרחוק ובכך חוסכת לארגונים את הצורך להתמודד עם אתגר זה.

אם בעבר היו פתרונות טכנולוגיים שכל אחד נתן מענה לבעיה אחת או לאזור מסוים ברשת, כיום המצב שונה, כל פתרון טכנולוגי נוגע במספר אזורים, כמו למשל המעבר מתשתית פיסית לוירטואלית, פתרונות גיבוי ואחסון,  אבטחת מידע, המעבר לדיגיטל,  IOT ועוד, מסביר טובי אשכנזי, סמנכ"ל מכירות אגף עסקי בבינת תקשורת מחשבים. "קצב השינויים והחידושים בסביבה הטכנולוגית הוא גבוה מאוד ויש צורך עז בביצוע התממשקות בין הפתרונות השונים, אחרת לא ניתן להפיק מהם את התועלת המלאה, כאן נכנס התפקיד החשוב של גופי האינטגרציה המובילים כדוגמת בינת, אשר מסייעים בתכנון וביצוע אינטגרציה מלאה בין הפתרונות וליצירת סינרגיה בניהם ובכך לתרום ליעילות וביצועי רשת מייטביים  בארגון.

"גופי ענק במשק מחזיקים במשאבים כלכליים ואנושיים רבים, אשר יכולים לסייע להם בתהליך האינטגרציה המדובר. אולם מי שמוצאים את עצמם הרבה פעמים בבעיה הם ארגונים בינוניים, אלה המכונים ארגוני Mid-Market או SME (Small and Medium Enterprises). מדובר בחברות ועסקים עם למעלה מ-100 עובדים מהן ישנן אלפי לקוחות בישראל, אשר אינן חברות ענק, אך יש להן צרכים טכנולוגיים משמעותיים. על פי דוח מחקר של פירמת הייעוץ הגלובלית Delloite, 57% מארגוני ה Mid Market השקיעו בשנת 2018 57% יותר בטכנולוגיות בהשוואה לשנים קודמות. 33% מהמנהלים שהשתתפו

נכתב ע"י : נתן סטולרו

קטגוריות

post thumbnail

12 דרכי הגנה עבור שירותי דוא"ל ארגוניים

post thumbnail

בלי נפילות מערכת: כך תייצרו המשכיות עסקית ורציפות בעבודה