מערכת אוטומציה Automic – בינת תקשורת היא השותף העסקי בארץ שלׁ חברת  Automic. החברה קיימת משנת 1985 ומהווה את הפלטפורמה המוכרת ביותר והחזקה ביותר בתחום האוטומציה עסקית. ברבעון האחרון נבחרה המערכת  BEST VALUE AUTOMATION PLATFORM.  בבינת הוקם תחום שעוסק אך ורק בפלטפורמה, הכולל צוות של כ 10 אנשים, כולם מהנדסי תעשייה וניהול. אנשי הצוות מספקים תמיכה מלאה במוצר, החל מטיפול שוטף במשתמשים, דרך אפיון תהליכים עם הלקוח וכלה בהטמעה מלאה של הפלטפורמה.

בכל ארגון ישנם איים של יכולות ניהול ומערכות אוטומציה עסקית נקודתיות- אך יש צורך בכלי אחד מרכזי שיחבר בין כולם. מערכת Automic מתממשקת לכל אפליקציה ארגונית, לדוגמה: החל מ SAP, Oracle apps, Informatica וכל אפליקציה אחרת, ייעודית או לא.

התחומים הכלולים באוטומציה עסקית הינם:

  • הרצת job scheduling  בין שרתים שונים בארגון.
  • העברת תיקיות מנוהלות בין מערכות הפעלה שונות.
  • אוטומציה של אפליקציות- הפעלת כל אפליקציה ארגונית מתוך כלי האוטומציה ויצירת תהליך זרימה ללא הפסקות באמצע.
  • אוטומציה של וירטואליזציה – שימוש אוטומטי במשאבי חומרה וירטואליים או לא על ידי אפליקציה לפי דרישה.
  • התממשקות ל-SERVICE CATALOG ומערכות ניהול ובקרה והקצאת סביבות ושירותים (Full stack provisioning).
  •  DR AUTOMATION- אחד הפתרונות המיושמים ביותר. מערכת ניטור מלאה למעבר ל-DR ומתחברת לכלל שכבות ה DC: תשתיות, תקשורת, אפליקציות וdata. המערכת מאפשרת ניטור מלא של מעבר ל DR, תוך חיווי על כל תהליך שעובר, הכולל ניהול אישורים מובנה.

 יתרונות ויכולות מערכות אוטומציה עסקית מבית חברת AUTOMIC 

  • פתרון אחד, פלטפורמה אחת, אוטומציה עסקית אחת.
  • איחוד של איים של אוטומציה עסקית המפוזרים בארגון במערכות שונות. דוגמת windows orchestrator ,back up scheduling, Vcenter, Networking, Cloud services, Applications, Databases ועוד.
  • הפחתת מספר מערכות אוטומציה הנדרשות בארגון.
  • זיהוי תבניות של אירועים, שיפור היכולת של הארגון לעמוד ב- SLA וגם Predictive Analysis.
  • מערכת AUTOMIC משלבת תהליכים בודדים לכדי תהליך אחיד, עקבי, הניתן למעקב ונפרס על פני מיקומים מבוזרים ופלטפורמות מחשוב רבות.
  • הפחתת מספר הכלים הנדרשים לניהול הסביבה, פישוט תהליכי הניהול, הגדלת הגמישות, הפחתת עלויות.
  • המערכת מסוגלת לזהות דפוסי אירועים היכולים להשפיע על היכולת לעמוד ברמת השירות הנדרשת. היא פועלת אוטומטית על מנת לפתור את הבעיות לפני שהן מתרחשות.

כיום, מערכת אוטומציה עסקית, “אוטומיק”, מוטמעת בלמעלה מ -3000 ארגונים בעולם וביניהם: Vodafon, Facebook, e-bay ,Netflix, Comcast, Disney, Bet365, Adidas, Bosch. ובארץ- חברת UPS, דלתא גליל, כ”ד, טבע, סופרפארם, אורבוטק, קבוצת ניסקו, נתיבי איילון, בית בלב. וגם משרד רה”מ, עיריית תל אביב, הבורסה לניירות ערך ועוד רבות וטובות.

פתרון אוטומציה עסקית של ניהול סביבה היברידית (מרובת עננים)

פתרון האוטומציה של הכל (one Automation) עבור סביבות ענן, מאיץ את הניהול של שירותי יישומים. פועל לשיפור זריזות עסקית וליעילות תפעולית. היכולות הבאות מעצימות את ה- IT להפגין באופן מובהק ובמהירות את הערך של פריסת תשתית ענן אוטומטית לפי דרישה.

פונקציונליות מובנית ייעודית -האוטומציה עבור סביבות ענן נבנתה במטרה לאפשר פתרון מוכח ארגונית. פתרון להפצה והמשכיות ניהול שירותי ענן פרטיים והיברידיים, המבוססים על מגוון רחב של הטמעות ופריסות. בפתרון נעשה שימוש בארגונים שונים בעלי סביבות עבודה מהתובעניות ביותר בעולם.

שליטה וניהול אישיים, ממוקדי עסקים-  עסקי מודע – מאפשר למנהלי IT ליישם את הדרך שלהם לעסקים מול תשתיות ענן. זאת מבלי לשנות תהליכים ארגוניים או מדיניות. ארגונים רבים זוכים בגמישות הדרושה ליחידות העסקיות מתוך הבנה בצורך להיות שונה ברמות שירות, מדיניות ותהליכי אוטומציה, בהתאם לצורכיהם.

אספקת ניהול של שירותי יישומים -האצת יישום הפריסה על ידי ייעול התהליך תוך ביטול שכפול של עבודה באמצעות רכיבים לשימוש חוזר.

אספקת תשתית וניהול מחזור החיים–  להפוך את הפריסה מקצה לקצה של תשתית מרובת ספקים, פירוק איים ארגוניים פנימיים המאטים את אספקת שירותי ה- IT.

ניתן להרחבה על פי דרישה – אוטומציה אחת עבור ענן המספקת קשת מלאה של הרחבת אפשרויות להעצמת העבודה של אנשי IT. זאת על מנת לאפשר, להתאים ולהרחיב את הענן שלהם לעבוד בתוך התהליכים הקיימים כבר בתשתית ה- IT הקיימת. בכך נמנעות מהעסקים התקשרויות שירות יקר תוך הפחתת הסיכון.

מה אנחנו מקבלים בהטמעת מערכת אוטומציה עסקית

שירות עצמי פשוט – קבל גישה לפי דרישה אל תשתית אישית ושירותי יישום.

ביצוע אוטומטי של שירותים – להפוך את מתן השירות מקצה לקצה, ניהול תשתיות ומימושי שירותי יישום בתשתיות, כלים ותהליכים קיימים.

פריסת יישומים – הקצאה וניהול של יישומים או הרצות עצמאיות לפלטפורמות כשירות באמצעות רכיבי יישום out-of-the-box ומוכנות לפתרונות צד שלישי הזמינים ב Automic market place.

ניהול ענן מאוחד – התאמה בצורה חלקה של ספקי ענן רבים פרטיים, ציבוריים ועננים היברידיים. בניית השירות פעם אחת ופריסה בכל מקום.

מדיניות מבוססת ניהול – וידוא שכל משתמש מקבל את צורכי המחשוב בגודל הנכון, משאב או יישום ברמת השירות הנכון עבור העבודה שהם צריכים לבצע.

פלטפורמת אוטומציה גמישה – התאם אישית במהירות והרחב באופן מקיף,פונקציונליות מובנית במטרה לענות על צרכי IT ייחודיים ועסקיים.

שיפור זמנים כערך מוסף – העצמת ה- IT כדי להפוך את המחשוב הקיים למשאבי תשתית או פלטפורמה ניתנת להרחבה כשירות בימים ספורים. זאת בעזרת השקעות IT קיימות, מדיניות עסקית ותהליכי IT ותהליכים עסקיים מבוססים.

מערכת אוטומציה Automic

צור קשר
נגישות