צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

4 סיבות מרכזיות לעבור למרכזיה בענן של בינת

31.12.2019
3 min
4 סיבות מרכזיות לעבור למרכזיה בענן של בינת

מרכזית הענן המובילה בעולם– CloudPhone

המרכזיה הארגונית היא ליבו הפועם של כל עסק. אם זו נשמעת לכם הצהרה מוגזמת, נסו לשים את עצמכם בנעליו של מנהל שבגלל תקלה במרכזיה לא מצליח ליצור קשר עם הלקוחות או הספקים שלו במשך שעתיים, או, שלא נדע, במשך יומיים שלמים.
עדיין לא משוכנעים? דמיינו את התסכול שנוצר כאשר אתם מתבקשים לקיים שיחת ועידה בוידאו עם לקוח אסטרטגי ואז מגלים שהמרכזיה שלכם לא תומכת באפשרות כזו. או לחלופין, שעל הנייר קיימת תמיכה באפשרות זו, אך בפועל השיחה מקוטעת ומתנתקת כל כמה דקות. אז, אתם מבינים שאמנם יש לכם מרכזיה טלפונית לעסקים שפועלת רוב הזמן בצורה תקינה, לפחות בכל הקשור להוצאה וקבלה של שיחות ויכולות התקשרות בסיסיות, אבל אינה מאפשרת לכם לעמוד בסטנדרטים ובקצב של עולם העסקים העכשווי.


אז איך ניתן להימנע מתחושת התסכול, ומהבזבוז של זמן ומשאבים יקרים, הנובעים מהצורך בתחזוקה שוטפת, טיפול תכוף בתקלות והתחושה שצרכי התקשורת הנוכחיים של העסק לא זוכים למענה המתאים ביותר?
ייתכן שהפתרון הנכון עבור העסק שלכם הוא מרכזיה בענן.

מרכזיה בענן – חיסכון בעלויות שלוקח את העסק שלכם קדימה

היכולת לקיים תקשורת תקינה, פנים וחוץ ארגונית, חיונית לעסק כמו אוויר לנשימה. לכן, כדי שתוכלו ליהנות משקט נפשי ומשמירה על פעילות עסקית רציפה, כדאי לוודא שבארגונכם מותקנת מרכזיה שמותאמת לצרכים שלכם ולתקן המקובל בעולם העסקים. מרכזיה טלפונית לעסקים שלא רק שלא תקשה עליכם להתנהל ברמה אליה אתם שואפים, אף תסייע לכם לעבוד בצורה יעילה יותר ותחסוך במשאבים. אז הנה 4 סיבות בגללן כדאי לחבר את העסק שלכם למרכזיה בענן:

1. חיסכון בעלויות ובמשאבים

בהשוואה למרכזיה פיזית, מרכזיה בענן דורשת השקעה חד פעמית בלבד ומאפשרת לחסוך בעלויות. בנוסף, בעוד מרכזיה פיזית כולל ציוד אותו אנחנו צריכים לאחסן בשטח משרדי כלשהו, מרכזיה בענן נמצאת, כפי שמשתמע משמה, “בענן”. לכן, היא לא דורשת התקנה של שום ציוד פיזי, מלבד מכשירי הטלפון עצמם, ובכך מאפשרת לנו לחסוך בנדל”ן המשרדי. זהו יתרון משמעותי במיוחד כאשר אנחנו מתכננים לעבור למשרד חדש או נמצאים במצב בו כמות השטח שעומדת לרשותנו מוגבלת.
חברת בינת, לדוגמא, מספקת לארגונים פתרון מתקדם של מרכזיה בענן מבית “סיסקו” ללא עלויות רכישת תוכנה או חומרה וללא עלויות תחזוקה.

2. שירות מרחוק

במרכזיה פיזית, כל תקלה דורשת את הגעתו של איש תחזוקה מתאים אל המשרד, או העסקה של אחד כזה בעסק, וה- SLA לטיפול בתקלה הינו בהתאם לכך.
מרכזיה בענן משחררת את העסק מהתלות בנוכחות פיזית של איש תחזוקה לצורך טיפול בתקלות ומאפשרת קבלת שירות בזמינות גבוהה יותר. בנוסף, מכיוון שמדובר על פתרון טכנולוגי מבוסס תוכנה, לעיתים קרובות התקלות מנוטרות ונפתרות עוד לפני שהשפעתן מורגשת בפועל. חברת בינת מאפשרת ללקוחות שרוכשים את מרכזיית הענן של סיסקו ליהנות משירות ניטור תקלות פרואקטיבי 24/7. נקודה נוספת שכדאי לזכור, בשל העובדה שהמרכזיה לא תלויה בציוד פיזי היא מאפשרת שרידות גבוהה יותר של הנתונים.

3. גמישות

מי שמשתמש במרכזיה פיזית, או מי שעשה זאת בעבר, ודאי יודע שכל שינוי בקונפיגורציה, או עדכון שלוחות, דורשים ביצוע של השינוי באופן פיזי. למשל, הוצאה של הכבל הנכון משקע אחד וחיבורו לשקע אחר, חיבור כבל נוסף לשקע שהתפנה וכו’. זהו תהליך שלא פעם דורש מאיתנו לבצע כמה ניסיונות, עד שאנחנו בטוחים שמי שצריך להיות מחובר אכן מחובר למקום הנכון, בלי שניתקנו מישהו אחר בטעות. אבל, עם המעבר לטלפוניה בענן התהליך הופך להיות הרבה יותר פשוט ונוח, בזכות ממשק ניהול המאפשר להוריד ולהוסיף שלוחות לפי הצורך ולבצע עדכוני גרסה ושדרוגים בצורה חלקה ויזומה.

4. חדשנות ומגוון תכונות מתקדמות

כל הסיבות שהוזכרו עד כה הן מצוינות בפני עצמן. אבל, אין ספק שיתרונותיה המובהקים ביותר של מרכזיה בענן באים לידי ביטוי במגוון התכונות והמאפיינים החדשניים שהיא מוסיפה ליכולות התקשורת של העסק. תכונות ומאפיינים שידהימו אתכם במיוחד אם לא עדכנתם את תשתיות התקשורת שלכם כבר זמן רב. למשל, מרכזיית הענן של סיסקו כוללת חיבור לשולחן העבודה (Desktop Unified), המאפשר להוציא שיחה באמצעות לחיצה על איש קשר בתוכנת המייל הארגוני, ותוכנת מסרים (מסנג’ר) פנים ארגונית דרכה ניתן לוודא את זמינותו של אדם בארגון. תכונות נוספות הקיימות במרכזיית הענן של סיסקו, בין היתר, הינן: יכולת לקיים שיחת ועידה מרובת משתתפים או זימון של חדרי ישיבה וירטואליים, נתב שיחות המופעל באמצעות זיהוי קולי ומאפשר ללקוח פשוט לומר את שם האדם או המחלקה בהם הוא מעוניין, במקום להאזין להקלטה ארוכה המפרטת את כל מספרי השלוחות בארגון, ושלוחת SoftPhone שמאפשרת, באמצעות התקנת אפליקציה על הטלפון החכם, להוציא ולקבל שיחות דרך השלוחה המשרדית שלכם גם בחו”ל.

לסיכום,  אם הארגון שלכם עדיין לא עבר למרכזיה בענן, יש לכם עכשיו לפחות 4 סיבות טובות לבצע את השדרוג, בטח ובטח אם המרכזיה הנוכחית שלכם היא מקור מתמשך לתסכול ותקלות.
אם תחליטו לבצע את השינוי, מרכזיית הענן של סיסקו, אותה משווקת חברת בינת, היא אפשרות שבהחלט כדאי לשקול, במיוחד במידה והעסק שלכם מכיל לפחות 100 עובדים.


מרכזיית הענן של סיסקו נבחרה ע”י חברת המחקר גרטנר כמוצר המוביל בתחומה, מזה עשר שנים רצופות, ומהווה סמל לאיכות.
חברת בינת, המסתמכת על ניסיון שנצבר מניהול של יותר מ- 100,000 שלוחות בארץ, מציעה כעת את מרכזיית הענן של סיסקו בחבילה מיוחדת עם שירות מנוהל במחיר אטרקטיבי הכולל גם דקות שיחה.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם