Bynet CloudPhone

Bynet CloudPhone

Voice, Contact Center, Messaging, Video Service

       

פתרון מרכזיה מנוהל בעלות חודשית ידועה מראש

כאשר אתם בוחרים ב- CloudPhone של בינת, החברה המובילה בישראל בהטמעת פתרונות טלפוניה אתם מצטרפים למיליוני לקוחות בעולם שסומכים על הטכנולוגיה המתקדמת של סיסקו

127
לקוחות בישראל
136
אלף שלוחות בישראל
38
אנשי תמיכה ב- CloudPhone
10
שנים נבחרה כטכנולוגיה המובילה

מדוע לבחור בשירות CloudPhone של בינת?

CloudPhone הנו שירות טלפוניה בענן של חברת בינת, פתרון חדשני פשוט לשימוש, חסכוני ומבוסס על טכנולוגיה המובילה בעולם

מובילות בתחום
מובילים בישראל

שנה אחרי שנה, בינת מדורגת במקום הראשון בתחום הטלפוניה ומוקדי שירות (עפ"י סקר STKI). אתם מוזמנים ליהנות מהשירות האמין של בינת ואנשי המקצוע המובילים בתחום

פתרונות ענן גלובלי ציבורי של בינת
הטכנולוגיה הטובה בעולם

CloudPhone מבוסס על הפתרון של חברת סיסקו אשר נבחרה מזה 10 שנים ברציפות לטכנולוגיה המובילה בעולם. חיבור לטכנולוגיית טלפוניה בענן מתקדמת זו תשדרג את הפעילות העסקית שלכם

תשלום חודשי קבוע

חלפו הימים שצריכים לרכוש מרכזיה וציוד. פתרון ה- CloudPhone מאפשר לכם לשלם עלות חודשית קבועה אשר כוללת הכל: ציוד קצה (כגון טלפונים), ניהול, תפעול ותחזוקה שוטפים

שירות מנוהל "קומפלט"

מהיום אין צורך להחזיק צוות IT שיתפעל ויעדכן את המרכזייה. ע"י הצטרפות לשירות CloudPhone האחריות עוברת לבינת. מעבר לעדכונים וטיפול בתקלות, בינת מנטרת את המערכת שלכם 24/7 ומבצעת פעולות יזומות למניעת תקלות

מגוון רחב של פתרונות ענן
פתרון גמיש All In One

CloudPhone הוא פתרון מודולרי בו אתם בוחרים את החבילה המתאימה לכם בדיוק. תמיד תוכלו לבצע שינויים ותוספות במהירות ובפשטות. מספר העובדים בארגון גדל? מעוניינים להוסיף תאים קוליים? אולי Fax2Mail? מוקד שירות? שיחות ווידיאו?

פתרונות CloudPhone

מרכזיה משוכללת

תיהנו מפתרון מרכזיית IP המתקדם בעולם הכולל: דואר קולי, Click2Dial, פקס2מייל, שיחות וועידה ועוד. בפתרון CloudPhone שדרוגי המערכת כלולים ולכן אין צורך להשקיע בתשתיות מקומיות

מגוון טלפונים רחב

בחרו מבין מגוון הטלפונים המתקדמים של סיסקו אשר מתאימים לצרכים של כל עובד/ת בארגון, החל ממכשיר טלפון בסיסי וחסכוני ועד למכשירי ווידאו מהמובילים בשוק

רב-ערוציות עם לקוחות Video Chat
צ'אט ארגוני

שוחחו עם עמיתיכם לעבודה בצ'אט פנים ארגוני התומך ב- טקסט, קול ווידיאו, בין אם אתם משוחחים בשלוחה האישית, בטלפון הסלולרי ו/או במחשב הנייד

מוקד טלפוני

העניקו שירות טוב יותר ללקוחותיכם בעזרת מוקד טלפוני מנוהל המאפשר ביצוע מגוון פעולות באופן עצמאי כגון: סרגל נציג מתקדם, ניהול יומן פעילות המוקד, מערכת חייגן חכם ודו"חות היסטוריים רבים

ניתוב שיחות ויזואלי

קצרו את זמני ההמתנה של לקוחותיכם באמצעות ממשק ויזואלי חכם, זמין ונוח לניתוב שיחות מקוצר ע"י שימוש בסמארטפון

always available
רב ערוציות

שוחחו עם לקוחותיכם בדרך הנוחה להם: צ'אט באתר החברה, וואטסאפ, פייסבוק, מייל, מסרונים ועוד

BOT

חסכו בכוח אדם לארגון וזמן ללקוחותיכם ע"י מתן שירות באמצעות ה- Chat Bot חכם. ה- Bot מבוסס על בינה מלאכותית ויודע לתת מענה שירותי ללקוחות עד לסיום הטיפול

מערכת הקלטה

שמרו את השיחות של העובדים ו/או שיחות הנציגים במוקד. מערכת ההקלטה יכולה להקליט שיחות ו/או מסכים לאורך השיחה ועל ידי כך לאפשר משוב אפקטיבי למבצע השיחה

זיהוי דיבור

ספקו ללקוחותיכם שירות באופן יעיל, מהיר ועצמאי על ידי מערכת לזיהוי דיבור. ניתן לקבל שירות על ידי דיבור בלבד ללא צורך בהקשות וללא צורך בהמתנה

לקוחות ממליצים עלינו

"הפתרון בענן (של בינת) ... שם אותי בקו אחד עם חברות ענק במשק. מאפשר לי לקבל את קדמת הטכנולוגיה בעלות שחברה בצמיחה יכולה לעמוד בה "

אורן טל, מנכ"ל אספרסו קלאב

"המערכת היום מאפשרת לנו להיות One Stop Shop, לתת מענה לכל בקשה של לקוח לא משנה באיזה ערוץ הוא פנה. גם היכולת שלנו היום לנתח את הנתונים היא הרבה יותר פשוטה וזמינה. אני חייבת לציין שהעבודה עם בינת התבצעה בצורה מושלמת"

מיכל ליסאוואר, סמנכ"ל מערכות מידע, מדנס סוכנות לביטוח

"ראינו הרבה פתרונות, עד שלא פגשנו את בינת, לא הצלחנו למצוא פתרון שיכסה את כל הדרישות שלנו."

צח הררי, משנה למנכ"ל- Care

Yaniv Wolf

Unified Communication & Contact Center Manager

מאמרים

בין לקוחותינו
צור קשר