שירותי ועידת קול ווידאו, מוקד שירות והודעות
שנה אחרי שנה, בינת מדורגת במקום הראשון בתחום פתרונות הטלפוניה בענן ומוקדי שירות (עפ”י סקר STKI). אתם מוזמנים ליהנות מהשירות האמין של בינת ואנשי המקצוע המובילים בתחום
CloudPhone מבוסס על הפתרון של חברת סיסקו אשר נבחרה מזה 10 שנים ברציפות לטכנולוגיה המובילה בעולם. חיבור לטכנולוגיית טלפוניה בענן מתקדמת זו תשדרג את הפעילות העסקית שלכם
חלפו הימים שצריכים לרכוש מרכזיה וציוד. פתרון ה- CloudPhone מאפשר לכם לשלם עלות חודשית קבועה אשר כוללת הכל: ציוד קצה (כגון טלפונים), ניהול, תפעול ותחזוקה שוטפים
מהיום אין צורך להחזיק צוות IT שיתפעל ויעדכן את המרכזייה. ע”י הצטרפות לפתרונות טלפוניה בענן CloudPhone האחריות עוברת לבינת. מעבר לעדכונים וטיפול בתקלות, בינת מנטרת את המערכת שלכם 24/7 ומבצעת פעולות יזומות למניעת תקלות
CloudPhone הוא פתרון מודולרי בו אתם בוחרים את החבילה המתאימה לכם בדיוק. תמיד תוכלו לבצע שינויים ותוספות במהירות ובפשטות. מספר העובדים בארגון גדל? מעוניינים להוסיף תאים קוליים? Fax2Mail? שיחות וידאו? הקמת מוקד שירות לקוחות?
באירוע השותפים העולמי של סיסקו, המתקיים בעיר דאלאס שבארצות הברית, בלטה בינת תקשורת מחשבים, כשקיבלה פרס מצוינות גלובאלי, ראשון מסוגו
אחד השינויים המשמעותיים בעידן הדיגיטלי, הוא במשאב האנושי ובסביבת העבודה. מסקר שערכה גרטנר בתחילת 2017 בקרב יותר מ-300 מנכ”לים מובילים
מילים רבות נכתבו ונאמרו אודות דור ה-X, דור ה-Y ודור ה-Z. עיקרן הוא, כי הדור הצעיר, בעיקר מסוג Y ומעלה,