צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

חדשנות טכנולוגית בשעת חירום: איך מיישמים טכנולוגיות AI להתמודדות עם אתגרים עסקיים ולאומיים

8.01.2024
2 min
חן הולצר, Head of AI GPU Sales Israel, Oracle
חדשנות טכנולוגית בשעת חירום: איך מיישמים טכנולוגיות AI להתמודדות עם אתגרים עסקיים ולאומיים

מייד לאחר פרוץ המלחמה, כחלק מהמאמץ לאיתור הנעדרים והחטופים הציבה אורקל את שירותי הענן והתשתית שלה להרצת מעבדים גרפיים של אנבידיה. ענן אורקל סיפק תשתית מתקדמת לשילוב הפלטפורמה הפתוחה של אורקל למימוש מודלים, אלגוריתמים ועיבוד כמויות גדולות של נתונים בזמן אמת לשירות הצוותים השונים.

הצוותים מימשו מספר מודלים בקוד פתוח ובשילוב המעבדים הגרפיים של NVIDIA על גבי תשתית ״OCI SuperCluster״, לצרכי זיהוי פנים, ניתוח תמונות ויצירת מאגר חיפוש ויזואלי בעזרת טקסט, זאת על מנת להתמודד עם כמויות הדאטא שזרמו לחמ״ל בזמן הקצר ביותר. צוות המפתחים של אורקל שילב בין מומחיות בבינה מלאכותית, ניהול נתוני עתק ואבטחת מידע כדי לספק פתרון הוליסטי לאתגר. פתרון אשר אפשר לצוותים לעבד במהירות וביעילות נתונים רבים, לשפר בהדרגה את רמת הדיוק ולסייע בזיהוי עשרות נעדרים. אורקל גייסה משאבי ענן ומומחים לטובת המאמץ ההומניטרי ושיתפה פעולה עם גורמים טכנולוגיים אחרים להשגת המטרה.

כל הפעילויות הללו בוצעו בארץ וכאן נשאר גם המידע, מכיוון שענן אורקל ממוקם בדאטה סנטר מאובטח, 9 קומות מתחת לפני הקרקע במתקן של בינת בירושלים.

אורקל מבצעת מספר מהלכים אסטרטגיים ומייצרת עוצמה תשתיתית ששווה לקחת בחשבון

NVIDIA בחרה ב-Oracle Cloud Infrastructure) OCI) כספק שירותי הענן הראשון שמציע את DGX Cloud™, שירות על, מבוסס מחשוב בינה מלאכותית, בקנה מידה עצום. בנוסף, NVIDIA מפעילה את NVIDIA AI Foundations, שירותי הענן החדשים שלה לבינה מלאכותית גנרטיבית הזמינים דרך DGX Cloud, ב-OCI.

Supercluster הוא מוצר חדש של Oracle המיועד לאפשר עבודה בסקייל גבוה של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. הקלאסטר מבוסס על מעבדים כגון 100, H100, A וכולל OCI Compute Bare Metal, אשכול RDMA 

Over Converged Ethernet  בזמן תגובה נמוך במיוחד המבוסס על רשת NVIDIA ובחירה של אחסון HPC.

OCI Supercluster מאושר על ידי NVIDIA כדי להבטיח שהוא עומד בסטנדרטים הגבוהים של DGX Cloud. משמעות הדבר היא שעסקים יכולים להיות בטוחים שהם מקבלים את הביצועים הטובים ביותר עבור עומסי העבודה של הבינה המלאכותית שלהם.

שירותי בינה מלאכותית גנרטיבית לבניית מודלים ארגוניים מותאמים אישית

NVIDIA AI Foundations היא חבילת שירותי בינה מלאכותית גנרטיבית שמתוכננת לעזור לעסקים לבנות מודלים של בינה מלאכותית מותאמים אישית. שירותים אלה מכסים שפה, תמונות, וידאו ותלת מימד, כמו גם ביולוגיה. עסקים יכולים להשתמש ב-NVIDIA AI Foundations כדי לבנות מודלים של בינה מלאכותית למגוון מטרות, כגון צ’אט חכם ותמיכת לקוחות, יצירת תוכן מקצועי וסימולציה דיגיטלית.

זוהי התפתחות משמעותית עבור שתי החברות במה שמסמל שיתוף פעולה אסטרטגי בין אורקל, שחקנית משמעותית בתחום הבינה המלאכותית ו NVIDIA השחקנית המובילה בייצור מעבדים גרפיים

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם