צרו קשר תנו פידבק

Commvault Activate: הדור הבא של ניתוח מידע ארגוני

Commvault Activate: הדור הבא של ניתוח מידע ארגוני

14.07.2021
2 min
דודי שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל
Commvault Activate: הדור הבא של ניתוח מידע ארגוני

"עד שנת 2020, כ-90% מהאסטרטגיות הארגוניות יכירו במפורש במידע כנכס אירגוני קריטי ובניתוח ואנליטיקה כשירות חיוני." – כך טוענת חברת גרטנר (Gartner) בכתבה שהוציאה לא מזמן בנושא ה- Data Analytics Strategy.
נכון, אנליטיקות (Analytics) הוא תחום חם בתעשייה כבר זמן מה, אבל בהווה שאנחנו חיים בו, ובמיוחד לאחר פרוץ הקורונה, תחום זה עלה אף יותר בסדר העדיפויות של כל הארגונים במשק. זאת עקב מקרים רבים ומרובים של פריצה לארגונים והצפנת מידע.

לארגונים כיום חשוב לא רק להגן, אלא גם להבין טוב יותר את הנתונים שלהם: איפה הנתונים נמצאים? מה הם מכילים? האם הם רגישים או לא? האם יש להגן עליהם בשכבת הגנה חזקה יותר משאר הנתונים הגנריים של החברה? כל השאלות הללו ועוד הובילו את התעשייה לנישה חדשה שמתרכזת באנליטיקה של הנתונים (או אם תרצו, Data Analytics).

אם בעבר היו מבצעים אנליטיקה על מנת לשפר את מחזור המכירות של החברה, היום ארגונים מחפשים פתרון Analytics שיעזור להם להבין ולהגן בצורה הטובה ביותר על המשאב החשוב ביותר של החברה – הנתונים.

כבר יותר מ-20 שנה קומוולט מספקת פתרון מוביל עבור הגנה על המידע בכל נושא של ניהול, גיבוי ושחזור, אם מדובר בתשתית המקומית, בענן ובסביבות היברידיות. לאחרונה החברה השיקה פתרון ייחודי עבור אנליטיקה של המידע, בדגש על סוג המידע, היכן הוא נמצא, למי יש הרשאות עליו, כמה משתמשים ניגשים אליו ומי ניגש אליו מהארגון ומאיפה.

פתרון זה נקרא Activate. הפתרון מתאים גם למי שכבר יש לו פתרון של קומוולט בארגון, וגם למי שאינו לקוח קומוולט. כלומר, אתם לא חייבים להיות לקוח קומוולט קיים בתחום בגיבוי, בשביל להנות מפתרון ה-Activate.
פתרון Activate יודע "להתלבש" על תהליכים Live במערכת קבצים, כמו – יצירה של קובץ או ספריה, מחיקה וגישה לקבצים ברגע בו בוצעה הפעולה. בנוסף, ניתן לבצע Group By ואנליטיקות, בכדי לתחקר פעילות על מערכות קבצים באופן עמוק ביותר.
כרגע, הפתרון מתאים למערכות קבצים מבוססות Windows Server או NetApp ONTAP. בעתיד הקרוב הוא יתמוך גם ב EMC Isilon and Unity.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם