צרו קשר תנו פידבק

Metallic מגדירה מחדש את כללי המשחק בהגנה על מידע ובמתקפות כופרה

Metallic מגדירה מחדש את כללי המשחק בהגנה על מידע ובמתקפות כופרה

שיחה עם רוני כפתל, דירקטור טכנולוגיות בינלאומי בקומוולט לתחום Metallic

25.11.2022
2 min
Metallic מגדירה מחדש את כללי המשחק בהגנה על מידע ובמתקפות כופרה

הכרזתם לאחרונה על טכנולוגיית Threatwise. מה החידוש שהיא מביאה עימה?

"טכנולוגית Threatwise החדשה, אשר הוצגה לראשונה בכנס Connections 2022. נותנת מענה מקיף ומתוחכם לזיהוי איומים על הרשת והמידע. כאשר מטרתה היא לספק התראה מוקדמת ככל שניתן. על ידי שילוב טכנולוגיות Cyber deception של  TrapX הישראלית שנרכשה על ידי קומוולט. Metallic מגדירה מחדש את כללי המשחק בהגנה על מידע ובמתקפות כופרה. הפתרון שלנו הוא היחיד המשלב אותות אזהרה מוקדמים חזקים ומתוחכמים לצד כלים מקיפים לשחזור. כך שלקוחות Metallic יכולים לחשוף איומים סמויים ושקטים החוצים סביבות. למצוא ולטפל בחלונות החשיפה בארגון שלהם ולאתר פעילות של תוכנות כופר עוד לפני שהמידע דלף, נגנב או ניזוק".

איך טכנולוגיית ההטעיה פועלת להגנה מוקדמת על מידע?

"פתרון Metallic מציע פעולת איגוף כפולה נגד התוקפים. ראשית על ידי הטעיה באמצעות נכסים מזויפים המפוזרים בתשתיות המידע מבלי שהתוקף או כלי התקיפה יכולים להבחין. לדוגמא בין שרת אמיתי או שרת דמה. ושנית, על ידי מתן תובנות התראה מתוחכמות לארגון לגבי איומים המתחמקים מכלי אבטחה קונבנציונליים.  Metallic Threatwise ממנפת טכנולוגיית הונאה מוגנת בפטנט, אשר פותחה בישראל. הפתרון מפעיל חיישני איומים – Threat Sensors. סביב נכסים יקרי ערך כגון שרתי קבצים, מסדי נתונים, שרתי גיבוי  VMs וכו'.  על ידי הדמיה מדויקת של משאבים אמיתיים, חיישני האיומים קשים להבחנה לתוקפים. וכאשר הם ניגשים אליהם, חיישנים אלו מספקים אותות אזהרה באמינות גבוהה למערכות האבטחה המרכזית ברגע שהם מתרחשים".

כיצד היית מאפיין את היתרון של מטאליק בגיבוי וניהול נתונים?

"מטאליק הוא המוצר המאובטח והמוביל בארץ לגיבוי וניהול נתונים כשירות מנוהל. עם מטריצת התמיכה הרחבה ביותר שכוללת עשרות אפליקציות ענן. שירותי ענן ופלטפורמות נתמכות הוא המוצר הרחב ביותר והמוטמע ביותר בישראל לגיבוי מידע לענן כשירות מאובטח מנוהל. אבטחת המידע, ה- air gap  וה- immutability (אי יכולת שינוי) מובנים בשירות וללא עלות נוספת. מאפשרים לקומוולט לספק התחייבות זמינות למידע שלכם. למשל, יכולות ה security IQ  מאפשרת ללקוחות מטאליק להגדיר מדיניות גיבוי שאינה ניתנת לדריסה או מנגנוני אבטחה מתקדמים. כגון מערכת כפל אישורים לפני שיחזור ועוד יכולות AI לזיהוי שינויים לא צפויים במידע והכל מובנה בשירות וכלול במחיר.

היתרון המובנה של מטאליק נמצא בעובדה שהוא בנוי על טכנולוגיית הגיבוי של קומוולט. קומוולט היא התוכנה הנפוצה והמתקדמת בארץ לפי כל סקר. בניגוד לשירותי גיבוי מנוהלים אחרים אשר זמינים מספקים מקומיים בישראל. השירות של מטאליק מסופק ישירות על ידי יצרן התוכנה האמריקאי. ובשיתוף עם ספקי תשתית הענן הציבורי הגדולים, מיקרוסופט ואורקל. השילוב בין התוכנה של קומוולט כשירות והתשתית המאובטחת של ספקי הענן. מאפשרים לנו לספק שירות שעומד ברמות זמינות של 99.9% בהתחייבות. ללא מגבלות נפח או ביצועים ועם סל פתרונות רחב ביותר. מגיבוי דרך הגנה על מידע ופתרונות air gap  ו- immutability למידע מובנים וללא עלות נוספת".

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם