צרו קשר תנו פידבק

dHCI -חוויה של HCI עם גמישות מקסימאלית

dHCI -חוויה של HCI עם גמישות מקסימאלית

17.02.2020
3 min
Gur Kiriaty, Storage Sales Specialist HPE
dHCI -חוויה של HCI עם גמישות מקסימאלית

בעידן בו חברות גדלות במהירות בהשקעות בתשתיות Hyper Converged Infrastructure תוך כדי ביצוע Modernization ביישומים ובשירותי המחשוב, נדרש מהם למצוא דרכים יצירתיות יותר לייעל את הפעילות העסקית, ליישם תהליכים בזריזות ולעשות יותר עם פחות.

תשתית Hyperconverged (HCI) שינתה את ה – Data Centers במספר היבטים, בכך שהקלה על פריסה, ניהול ושדרוג כלל תשתיות המחשוב – שרתים, אחסון ופלטפורמת ה – Virtualization.
עם זאת, עושר היישומים והשירותים המיושמים בכל ארגון מאתגר את תשתיות HCI והן גובות מחיר באמינות, בביצועים וכן באספקת מענה ליישומים בעלי קריטיות עסקיות עם עומסי עבודה משתנים.
לאחר 5 שנות הבשלה ופריסה של תשתיות מבוססות HCI, יותר ארגונים מבינים כי לא צריכים להתפשר על זמינות, גמישות, ועבודה מול מספר יצרנים בפתרונות בהם היצרן ה – SDS אינו יצרן החומרה למשל. כמתבקש משוק דינאמי ומשנתה, עלה הצורך לפתח את HCI ולעבור ל – HCI 2.0, זאת ע"י ארכיטקטורה חדשה המספקת את חוויית HCI של ניהול אחוד ושילוב מושלם עם התשתית הווירטואלית, אך עם זמינות גבוהה יותר, ביצועים מהירים יותר ועלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה יותר ליישומים קריטיים, כאלו שלהם עומסי עבודה משתנים.

חברת HPE השכילה לפתח וליישם פתרון HCI מתקדם, כזה המאפשר הוצאה מינימאלית עבור גדילה ב – Data Center.
פתרון זה, HPE Nimble Storage dHCI, מספק פלטפורמה חכמה המשלבת שליטה מלאה ואחודה על שרתי HPE ProLiant ומערכת האחסון מסוג HPE Nimble ובכך לנצל את תועלות ה – HCI אך להפריד בין מחשוב ואחסון כשצריך.
באופן זה פתרון dHCI מציע את גמישות ה – Consolidation ואת הפשטות של HCI.
פתרון HPE Nimble Storage dHCI שנבנה עבור סביבות הטרוגניות ומאפשר שילוב יישומים קריטיים בעומסים משתנים ומאפשר התייעלות במרכז המחשוב תוך הבטחת זמן תגובה מהיר ליישומים השונים.
פתרון ה – HPE Nimble Storage dHCI מספק ניהול אחוד ופשוט של ה – Data Center לצד גמישות מקסימאלית ומוכנות ליישומים בעלי Workload גבוה. כל זאת על גבי פלטפורמה המתחייבת לזמינות של 99.9999% ו – Sub ms Response time בזמן אספקת ביצועי IO גבוהה ועקבית.
הפתרון כולל יכולות AI מובנות אשר מבצעות ניתוח רוחבי מהאחסון, שרתים, וכן כל VM ו – VM.
בעיות Performance כמו צווארי בקבוק בביצועים מאובחנים כ – Root Cause מהאחסון עד ה – VMs. הפתרון כולל Data Services מתקדמים כגון QoS, Sync Replication המבטיחים שהישומים עובדים בצורה הטובה, המהירה והחסכנית ביותר.

פתרון ה – dHCI מספק חווית עדכונים באופן שונה. כך, שדרוג כלל רכיבי המערכת מבוצע ב – One clink upgrade בממשק הניהול של ה – vShpere וכולל חבילת עדכונים אחת לחומרה ולתוכנה.
שדרוג זה כולל את ה – Firmware וה – Multipathing Software של השרתים, גרסאות ה – ESX ומערכת ההפעלה של מערכת האחסון. הפעולה נעשית בצורה אוטומטית ומתואמת בין הרכיבים השונים.

חיזוי, אופטימיזציה ופתרון תקלות טרם התרחשותן באמצעות ניהול מבוסס AI – HPE Infosight
מערכת ה – HPE Infosight מהווה חלק אינטגרלי ממערכת ה – Nimble Storage dHCI, מערכת זו מבוססת מנועי Machine Learning שאספו מידע מעל 10 שנים מאתרים שונים בעולם וכיום מספקת את פלטפורמת ה – Artificial Intelligence המתקדמת ביותר בעולם.

בזכות תפיסה זו יכולת מערכת ה – dHCI להבטיח HPE:
– זמינות של Up-Time 99.9999% (HPE GET 6-NINES GUARANTEE)
– רמת שירות של Single Point of Contact עבור כלל תשתיות ה – DC לרבות שרתים, תקשורת, אחסון וכן Virtualization Platform
– Level 3 Support – מהשיחה הראשונה. (התחייבות מענה טלפוני של פחות מ-1 דקה)
– חיזוי גדילה במשאבים (Resource Planner) ויכולת תכנון של Workloads חדשים שיכנסו לסביבה
– הלקוח לא יתבקש לשלוח לוגים. מוקד התמיכה מקבל אותם אוטומטית ומכיר את הסביבה
– חוכמת המונים – Global Intelligence Engine
– Predictive Support: חיזוי ופתרון תקלות אוטומטי טרם התרחשותן. (86% מהקריאות נפתחות, מטופלות ונסגרות באופן אוטומטי)
– המלצות לשיפור התשתית הקיימת (שדרוגי תוכנה, הרחבת Cache וכ"ו)
– זיהוי אנומליות מקצה לקצה ואבחון תקלות צווארי בקבוק ב – VMware. ה – Infosight מבצע הסתכלות כוללות בה ההתנהגות של הסביבה והתראה על כל תרחיש שעולה
– ביצוע Troubleshoot פשוט של כל ה – Stack של הלקוח (אחסון, שרתים ו – Hypervisor) על ידי HPE Cross Stack Analytics. ה – Cross Stack Analytics מאפשר ללקוחות לשפר את ביצעי סביבת ה – IT בפלטפורמה מבוססת VMware, לזהות בעיות בצורה פרואקטיבית, ולהימנע משדרוגי תוכנה/חומרה מיותרים או כאלה שמסכנים את היציבות ולתת שקט ויציבות לארגון בזכות המנוע של Infosight.
שימוש ב – Cross Stack Analytics מספק שדרוג משמעותי של סביבת הוירטואליזציה ונותן המלצות לפתרון בעיות והקצאה נכונה של המשאבים של הסביבה.

תשתית dHCI ב – Data Center מאפשרת ללקוחות לקבל הרבה יותר יכולות בעלות משתלמת במיוחד, עלות הכוללת אשר מאפשרת להפוך פתרון של Nimble, מתגים ושרתים לפתרון HCI

לקוחות שעברו לפתרון dHCI מספרים על חוויה אחרת בניהול היומיומי של תחזוקת מרכז המחשוב.
לא עוד עיסוק ב – Troubleshooting או Optimization, לא עוד עבודה סיזיפית של תהליכי שדרוג מורכבים.
פתרון ה – dHCI מספק ללקוחות את הזמן לעסוק בצמיחה עסקית של הארגון ולא 'לרדוף' אחר הטכנולוגיה או אחר הטיפול בתקלות.
ה – UPTIME הגבוה אליו מתחייבת HPE, הגמישות בגידול בלתי תלוי בכח עיבוד ומשאבי אחסון וכן מערכת ה – AI (Infosight) הניזונה ממידע שנאסף מעשרות אלפי אתרים בעולם מספקת חוכמת המונים אשר מורידה את זמן הטיפול בתחזוקה בכ – 86%.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם