צרו קשר תנו פידבק

מדוע לקנות במזומן כשאפשר לשדרג את ציוד המחשוב בעסק באמצעות ליסינג?

מדוע לקנות במזומן כשאפשר לשדרג את ציוד המחשוב בעסק באמצעות ליסינג?

10.05.2021
2 min
מדוע לקנות במזומן כשאפשר לשדרג את ציוד המחשוב בעסק באמצעות ליסינג?

לפני מספר עשורים גילו בעלי העסקים הקטנים והגדולים כי הם אינם חייבים את המימון הבנקאי כדי להגדיל את צי הרכב בחברה. פתרונות גמישים כמו ליסינג והשכרת רכב הפכו להיות חלק מבניית הצי של החברה והפכו לתמריץ לגיוס עובדים.
ההצלחה של הליסינג בתחום זה פתחה אפשרויות יצירתיות חדשות בתחום המימון לעסק וכיום ניתן לבצע עסקאות דומות גם כאשר מתחילים לשדרג את העסק בתחנות עבודה ממוחשבות, שרתים חזקים, מסכי מחשב, מחשבים ניידים, מדפסות ומוצרי תקשורת ואלקטרוניקה נוספים. בסיוע חברות ליסינג מתקדמות בתחום, ניתן להשאיר את המזומן והאשראי הבנקאי לפיתוח העסק.
ציוד ה-IT הוא הליבה של העסק
חברות רבות תלויות בציוד ה-IT בעסק לא פחות מאספקה שוטפת של חשמל ואינטרנט. רכישה של עשרות עמדות מחשב, שרתים ומסכי מחשב יכולה להיות יקרה מאד ולהגיע לעשרות אלפי שקלים. באמצעות שירות מימון שמעניקה כיום חברת "טקליס שירותי מימון" ניתן לבצע עסקת ליסינג תפעולי או מימוני לרכישה של ציוד חזק ואמין, מהשורה הראשונה של המותגים המובילים בתחום.
בין השאר ניתן לשדרג את העסק במוצרים של מבחר היצרנים המובילים: סיסקו, HP, לנובו, APPLE, DELL וחברות נוספות. כל המוצרים המסופקים על ידי החברה הם באחריות מלאה ואם ישנה תקלה ניתן להפעיל את שירות היצרן על פי תנאי האחריות של המוצר כפי שנרכשו, וכך להמשיך להפעיל את העסק ללא תקלות.
מודל הליסינג, ממש כמו בתחום הרכב, יכול להיות תפעולי או מימוני. נרחיב מעט על כל אחד מהם:
ליסינג תפעולי לציוד ה-IT
השיטה הראשונה למימון הציוד מבוססת על ליסינג תפעולי לעסקה עם פריסת תשלומים למשך 24 חודשים. שיטה זו מאפשרת להשתמש בציוד מתקדם וחדשני, עם אפשרות להחזרה או החלפה של הציוד בהתאם לצרכים המשתנים של החברה. ניתן להאריך את הליסינג לשנה שלישית נוספת או לרכוש את הציוד במחיר מוסכם מראש.
מה היתרונות של השיטה מבחינה חשבונאית? שיטה זו היא עסקה חוץ מאזנית, הנרשמת בדו"ח רווח והפסד של החברה, מאפשרת לחסוך את חישובי הפחת ומאפשרת לכל עסק לגדול ולקבל החלטות רכישה מאוחר יותר בהתאם לשיקולי תקציב עתידיים.
ליסינג מימוני לציוד המחשוב
השיטה השנייה מאפשרת לשמור על הציוד שרכשתם בתום התשלום. רכישה בתשלומים הפרוסים לאורך תקופה ארוכה של ציוד מחשוב מתקדם באמצעות ליסינג מימוני, מעניקה למעשה חמצן לכל עסק, ומסייעת לשמור על עתודות המוזמנים שלו. למעשה, מדובר באשראי הנוסף לקו האשראי הבנקאי של העסק ומאפשר ניצול חכם יותר של תזרים המזומנים ופתרונות המימון.
הדבר דומה לרכישה בתשלומים של רכב באמצעות תוכנית ליסינג מימוני, שאינה קשורה לקו האשראי או כרטיס האשראי המוענק ללקוח על ידי הבנק. למי מתאימה השיטה? תוכנית זו מיועדת ללקוחות עסקיים המנהלים את תזרים המזומנים שלהם בצורה חכמה או לעסק בתחילת הדרך, המעוניין להשאיר עתודות מזומן לרכישות של חברות נוספות.
כך, כל עסק יכול להימצא בקדמת הטכנולוגיה ולא להישאר מאחור ללא צורך לקחת שותפים לצורך מימון, בעוד התשלומים יורדים מהתקציב של כל שנה בהדרגה. עד שתשלמו את המוצרים במלואם הם יוכלו להעניק לכם את היתרון התחרותי שיאפשר לעסק לצמוח ולגדול בצורה משמעותית.
מי החברה שמבצעת את הליסינג?
תוכנית הליסינג הייחודית בתחום ה-IT מתבצעת על ידי חברת טקליס, הוותיקה ביותר בתחום זה. החברה מתמחה באיתור הפתרונות האמינים וחדשניים ביותר בשוק, תוך התמקדות בחדשנות טכנולוגית המעניקה יתרון אסטרטגי חשוב לכל חברה מול מתחרים באותה הנישה. רק דמיינו את הכוח שיש בידיהן של חברות כמו אמזון, גוגל או פייסבוק מבחינה טכנולוגית, יתרון המאפשר להן להוביל בתחומן. כעת, פתרונות אחסון מתקדמים ושרתים עוצמתיים נמצאים גם בהישג ידן של חברות בינוניות.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם