צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

ההכרזות הבולטות בעולם ה-AI מכנס Microsoft Ignite 2023

בעוד כמה חודשים או שנה, לא נוכל לדמיין איך חיינו לפני הבינה המלאכותית סקירה של ההכרזות החדשות של מיקרוסופט בנושא AI & Copilot
8.01.2024
2 min
ליאור קינג - ארכיטקט פתרונות דאטה ו-AI, מיקרוסופט
ההכרזות הבולטות בעולם ה-AI מכנס Microsoft Ignite 2023

מדי שנה, מיקרוסופט מקיימת אירוע ענק בשם Ignite בו היא מציגה את חדשנותה ואת מוצריה החדשים. השנה הוצגו למעלה מ-100 חידושים ומוצרים חדשים, רובם סביב שירותי AI – תחום בו מיקרוסופט מובילה את השוק. לפניכם כמה מההכרזות הבולטות בתחום ה-AI שהוכרזו.

Microsoft 365 Copilot

מיקרוסופט 365 קופיילוט הוא צ’ט מהפכני המחובר ישירות לליבה של חבילת “מיקרוסופט 365”: למיילים, להתכתבויות ב-Teams, למסמכים ולמצגות, לגיליונות אקסל, למידע ב-Sharepoint, ולתמלולי השיחות. הקופילוט מוטמע ישירות בתוך אאוטלוק, טימז, וורד, אקסל, פאוורפוינט וכו’.

אז איך הקופיילוט הזה יכול לייעל את העבודה:

  • עשיתם שיחת מכירה עם לקוח? רוצים לשלוח הצעת מחיר תוך דקה? כל מה שנדרש זה לגרור לקופיילוט את תמלול השיחה עם הלקוח, את האקסל עם פירוט המחירים ולבקש מהקופיילוט שיבנה הצעת מחיר.
  • רוצים לבנות מצגת להמחשת הצעת המחיר? כל מה שצריך הוא לגרור את הצעת המחיר ולבקש מקופיילוט לבנות מצגת פאוורפוינט. הקופיילוט אפילו יחולל עבורכם תכנים גרפיים למצגת באמצעות מחולל התמונות Dall-E3.

Copilot Studio

הקופיילוט סטודיו הוא מחולל צ’טים שבאמצעותו תוכלו תוך זמן קצר לבנות צ’ט חכם בלי צורך לכתוב קוד. הקופיילוט סטודיו מסוגל להתחבר ליותר מ-1100 מקורות מידע ארגוניים (כמו SAP, Salesforce, ServiceNow ועוד), לקרוא תכנים מאתרי אינטרנט, ולהפעיל כל ממשק REST בקלות.

הצ’ט שהקופיילוט סטודיו מחולל יוכל לענות על שאלות כמו “מה תקציב הנסיעות של המחלקה שלי?”, “מה מצב המלאי של מוצר XYZ?”, “כמה ימי חופשה יש לעובד מסוים?”.

הצ’ט יכול לבצע גם מגוון פעולות. לדוגמה, נוכל לבקש ממנו “הזמן לי חדר במלון במרכז לונדון בהתאם למדיניות החברה” או “פתח קריאת שירות לצוות התמיכה” או “פתח הזדמנות במערכת ניהול המכירות”.

AI Studio

AI Studio הוא כלי חדשני לפיתוח פתרונות AI ומודלי שפה (LLM) בקלות. ה-AI סטודיו מציע קטלוג נרחב ועשיר של מודלי ,AI כשגולת הכותרת היא המודלים שלOpenAI , ובנוסף מודלים בקוד פתוח מבית אנבידיה, מטא, האגינג פייס, מיסטרל ועוד. באמצעות ממשק משתמש פשוט, ניתן לבחור מודל ובלחיצת כפתור להתחיל להתנסות איתו.

ה AI Studio-יודע לרתום בקלות את AI Search שהוא מנוע חיפוש חכם המאפשר גם חיפוש סמנטי, ולבנות באמצעותו פתרון (Retrieval Augmented Generation) RAG בקלות.

בכלי מצוי גם רכיב חדשני בשם Prompt Flow שהוא כלי Low Code המאפשר לבנות שירשור של מספר פעולות לעיבוד טקסט, וליייצר קוד פיית’ון אוטומטית. בלחיצת כפתור אפשר להפוך את השרשור שבניתם לרכיב שניתן להפעיל בקלות דרך REST API. באמצעות AI Studio אפשר לנהל את מחזור החיים של יישום ה-LLM (LLMOps), להריץ בדיקות אוטומטיות, ואף ליצור בנצ’מרק המשווה בין תוצאות שהתקבלו בין מודלים שונים שבחרתם כדי לבחור במודל המתאים ביותר.

Azure Copilot

Azure Copilot הוא צ’ט המוטמע לתוך הפורטל של .Azure הקופיילוט הזה מכיר את כל המשאבים שיצרתם בענן ויש לו ידע עמוק בשירותי.Azure  הוא מיועד למשתמשים שעושים את צעדיהם הראשונים באז’ור, כמו גם למקצוענים ותיקים. אפשר לשאול אותו שאלות הקשורות לשימוש בשירותי הענן ואף לבקש שיבצע מגוון פעולות רחב. הנה מספר דוגמאות:

  • “איך אוכל להפחית בהוצאות הענן שלי?”
  • “איך אני יכול להוסיף Nodes לקלאסטר קוברנטיס שלי?”
  • סגור את כל ה-VM-ים שיש ב- Resource Groupמסויים”
  • “צור לי Alert למקרה שבו הולך להיגמר לי מקום בדיסק”.

Azure Text-To-Speech Avatar

שירות Text-To-Speech Avatar מאפשר לבנות יישום עם דמות אנושית וירטואלית שעימה תוכלו לנהל שיחה. הדמות מקשיבה לקולכם, עונה בחזרה בקול אנושי ומזיזה את הפה והגוף בהתאם לתוכן שהיא אומרת. השירות מגיע עם מספר דמויות מוכנות, אך ניתן בקלות ליצור דמות מותאמת אישית באמצעות העלאת סרטון של 10 דקות עם שחקן/שחקנית המגלם/מגלמת את הדמות (לדוגמה: רופאה עם חלוק, טכנאי שירות וכד’). בנוסף, השירות מאפשר להתאים אישית את קולה של הדמות, באמצעות העלאת הקלטה בת 60 שניות של דגימת דיבור.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם