צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

כיצד תומך הדאטה סנטר ריג’ן המקומי של מיקרוסופט, לפעילות ארגונים בישראל ?

14.12.2023
2 min
כיצד תומך הדאטה סנטר ריג’ן המקומי של מיקרוסופט, לפעילות ארגונים בישראל ?

מיקרוסופט מעורבת באקוסיסטם הישראלי ובחדשנות וצמיחה כלכלית בישראל בצורה עמוקה ובדרכים רבות כבר למעלה מ-30 שנים; מאות ארגונים כבר נשענים על הטכנולוגיות שלה בישראל כדי להניע האצה דיגיטלית, חדשנות וקדמה חברתית. בימים אלו מצטרף לפעילות המגוונת הדאטה סנטר ריג’ן המקומי.

הדאטה סנטר ריג’ן של מיקרוסופט בישראל זמין כעת לכלל המשתמשים (General availability). האיזור נקרא על מפת מיקרוסופט העולמית Israel Central. המשמעות היא כי שירותי הענן של Microsoft Azure ו- Microsoft 365, המאפשר מקום עבודה מתקדם באמצעות הענן, זמינים כעת מאזור “Israel Central” באופן מקומי. Dynamics 365, פלטפורמה של יישומים עסקיים חכמים תהיה זמינה בקרוב. שירותים אלה מסייעים לארגונים ברחבי העולם להוביל חדשנות בתעשיות אליהם הם משתייכים ולהעביר את העשייה שלהם לענן תוך מתן מענה לצרכי מיקום נתונים, אבטחה ותאימות.

הדאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל עומד בעקרונות ה- Trusted Cloud של הארגון, מוגן באמצעות הגנות אבטחת הסייבר המובילות בתעשייה, והוא חלק מאחת מתשתיות הענן הגדולות בעולם, המבוססת על סקיוריטי, Compliance ומחויבות בלתי מתפשרת לפרטיות.

ההשקעה של מיקרוסופט בישראל תאפשר שירותי ענן זמינים, סקיילביליים ומאובטחים בכל רחבי ישראל תוך הקפדה על Data Residency וזמן השהייה נמוך (זמני תגובה של מילי שניות שמתקרבים לזמן אמת  Low Latency).  מיקרוסופט מפעילה למעלה מ 60+ Regions ברחבי העולם, יותר מכל ספק ענן אחר, אליהם מצטרף האיזור הישראלי. אלה מגובים על ידי אחת הרשתות הגדולות בעולם. (Network)

Azure  מספק Resiliency לזמינות גבוהה, שחזור מאסונות Disaster Recovery וגיבוי שמאפשרים לתכנן בבטחה. בנוסף, הענן של Microsoft מספק לארגונים הגנת סייבר רב שכבתית מהיסוד וקומפליינס, המגובה על-ידי צוותי מומחים. אלה מנטרים סיגנלים באופן פעיל על מנת להגן על הנכסים העסקיים והדאטה של כלל הארגונים.

תשתית דאטה סנטר מקומית תומכת וממריצה פיתוח כלכלי עבור המדינה בה הוא נמצא ועבור ארגונים, ומאפשרת לחברות, ממשלות ותעשיות מוטות רגולציה כמו גם לסטארטאפים סביבות עבודה המסייעות במימוש יתרונות הענן לטובת קידום פרויקטים חדשים, כמו גם לחיזוק את האקוסיסטם הטכנולוגי התומך בפרויקטים אלה. 

בתקווה לימים שקטים וטובים שעוד יבואו.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם