צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

חדשנות וגמישות – המפתח למסע הטרנספורמציה הטכנולוגיות הארגוני

25.01.2024
2 min
עינת קוגן, מנהלת את תחום המכירות והשותפים של חטיבת פתרונות המחשוב וה-IT בבינת תקשורת מחשבים.
חדשנות וגמישות – המפתח למסע הטרנספורמציה הטכנולוגיות הארגוני

פורסם לראשונה באתר PC אנשים ומחשבים

“בעבר למדתי סינית, כי רציתי להיות שגרירת ישראל שם. מסתבר שיש 1,001 דרכים לומר בסינית את הביטוי ‘ני האו’. כשהגעתי לסין והגיתי את הביטוי, איש לא הבין אותי, כי השפה מסובכת. אותו הדבר קרה בעולם ה-IT: במהלך השנים, VMware הפכה לחברה שקשה להבין את הערך וההיצע שלה, בשל המורכבות. בא מנכ”ל ברודקוםהוק טאן, ופישט את הליכי התמחור ואת ההיצע של ענקית הווירטואליזציה. בדומה לכך, מסע השינוי הדיגיטלי שאותו ארגונים עוברים הוא מאתגר ולא פשוט. ארגונים נדרשים לחדשנות ולגמישות בעת שהם פוצחים במסע הטרנספורמציות הטכנולוגיות שלהם. ב-VMware, השינויים שאותם היא חווה הם הצעד הטבעי הבא באסטרטגיה שלה, והם נועדו להקל על הלקוחות לצרוך הן את ההצעות הקיימות והן את החידושים שלה – ולתמוך בהם, תוך מיקוד בפישוט ההליכים והתמחור”, כך אמרה עינת קוגן, מנהלת ערוצי שותפים ומכירות מחשוב בבינת תקשורת מחשבים.

קוגן דיברה בכנס שערכו בינת תקשורת מחשבים ו-VMware ישראל מבית ברודקום. הכנס נערך היום (ה’) באולם East תל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 נציגים של לקוחות שתי החברות, תחת הכותרת “משנים את כללי המשחק – לטובתכם”.

“בעבר”, אמרה, “עסקנו, בחברה בתשתיות בסיסיות, שרתים ואחסון. בשנים אחרונות חיזקנו את שרירי ה-DevOps שלנו ואת יכולותינו בעולמות הווירטואליזציה. יש לנו ענן פרטי, כמו גם חטיבה שפועלת בענן ציבורי, ויש לנו חטיבה שפועלת לקדם את תחומי ה-AI בארגונים”.

לדבריה, “בינת תקשורת מחשבים היא שותף בדרגה הגבוהה ביותר של VMware ומחזיקה בהסמכות רבות שלה במגוון תחומים, כולל פתרונות לסביבות מרובות עננים. עוד יש לנו הסמכה ייחודית לעולם הצלחות הלקוח. בשל כך, הפעילות שלנו יחד עם VMware למול הלקוחות תפסה תאוצה, ואנחנו עובדים סביב השעון על מנת לספק לארגונים את הנדרש מהם – בחירום וגם בשגרה”.

“אנחנו מעניקים פתרונות לחברות היי-טק, חברות תעשייתיות וביטחוניות, ארגונים פיננסיים וארגונים לאומיים, לרבות ארגוני בריאות ותשתיות קריטיות, ולכל ארגון, קטן כגדול”, אמרה קוגן.

אחד מפרויקטי הדגל של בינת תקשורת מחשבים

קוגן ציינה כי “אחד מפרויקטי הדגל שלנו הוא היותנו הקבלן הראשי בפרויקט של תכנון, הקמה ותחזוקה של כלל מערכות התקשוב בנמל אשדוד החדש, שמכונה נמל הדרום. עלות הפרויקט עומדת על מאות מיליוני שקלים. נמל הדרום הוא נמל ים מסחרי, שמוקם מצפון לנמל אשדוד ובסמוך לתחנת הכוח אשכול. הוא חלק מרפורמת הנמלים – תוכנית כוללת של משרד התחבורה, משרד האוצר וחברת נמלי ישראל לתת מענה לצרכי המשק בתחום הסחר הימי, לגידול בממדי האוניות ולחיזוק כלכלת ישראל, שתלויה בשעריה הימיים. המערכות הטכנולוגיות שאנשי בינת תכנננו, הטמיעו וגם יתחזקו תומכות בהפעלת צי העגורנים המתקדם ושאר הציוד האוטומטי, לרבות כלי הרכב האוטונומיים שיפעילו את הנמל, ומערכת שערים אוטומטית. מערכות VMware שהטמענו בנמל הדרום מהוות חלק משמעותי בפרויקט, ומעצימות את כלל יכולותיו. יתרונו של נמל זה הוא באוטומציה”.

קוגן סיימה באומרה כי “השילוב של VMware וברודקום מביא לשוק ה-IT איחוד של שתי ענקיות טכנולוגיה, שממוקדות בחדשנות ובתשתית טכנולוגית מובילה. יחד איתן ובכלל, נאפשר לארגונים לאמץ סביבות ענן לסוגיהן: פרטי, היברידי וסביבות מרובות עננים. אנחנו מחויבים להניע את הצלחת הלקוחות באמצעות חדשנות מהירה יותר, עם היצע פשוט יותר של VMware – מודלים של מנוי ותוכנה כשירות (SaaS), שמספקים לנו הזדמנות לפעול למול הלקוחות הארגוניים בצורה אסטרטגית יותר, ולספק שירותים בעלי ערך גבוה יותר – אלה שמניעים את הצלחת הלקוח”.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם