צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

הצלחה ישראלית: VMware ישראל

1.05.2022
2 min
הצלחה ישראלית: VMware ישראל

ביום עצמאות זה, מציינת ישראל את שנתה ה- 74 אחרי שנתיים לא קלות, בהן נאלצנו להתמודד עם מגפה עולמית ששינתה את חיינו ובמידה רבה גם את האופן בו אנו עובדים ואת הטכנולוגיה, שבה אנו משתמשים מדי יום. בתקופה זו, אנו, הסניף הישראלי של חברת VMware העולמית, עמדנו לרשות הארגונים המקומיים בכל ענפי המשק וסייענו להם לצלוח את המעבר לעולם הדיגיטלי, דרך המעבר לעבודה מהבית ועד לשילוב עבודה היברידית גם לאחר ימי הקורונה. זאת לטובת שימור כוח העובדים הקיים וגיוס עובדים צעירים שלהם דרישות משתנות מעולם העבודה.

חברת VMware העולמית משקיעה בישראל ללא הפסקה. החברה רוכשת, מגייסת ולא מפסיקה לבחון חברות סטארט-אפ פוטנציאליות לרכישה מהשוק הישראלי. הנהלת VMware רואה את ישראל כמדינה חדשנית המייצגת את חזית הטכנולוגיה העולמית. ישראל מייצאת את ההון האנושי שלה ואת היכולת הטכנולוגית המפוארת שלה גם לשאר המדינות. מנהלים מישראל משמשים כמומחי מכירות לכל האזור ומובילים את הגישה הדוגלת בשמירת היחסים עם הלקוח והתפתחות לצידו.

מדינת ישראל מתאפיינת באימוץ מהיר של טכנולוגיות ופיתוח של פתרונות ותרחישי שימוש בקנה מידה עולמי והיא ממשיכה להיות רלוונטית ומובילה גם בקנה מידה גלובלי. השוק הישראלי הוא מהמתקדמים בעולם באימוץ ענן וחברות טכנולוגיות ישראליות רבות נולדות אל תוך עידן הענן. בעקבות הסרת מרבית החסמים הרגולטוריים במגזר הפיננסי בשנת 2017, גם מגזר זה עושה את דרכו במהירות רבה ובהיקף גדול לסביבות מרובות עננים. במכרז נימבוס אימצה ממשלת ישראל את תפיסת הענן ההיברידי והגדירה שתי ספקיות ענן ציבורי זוכות במכרז וקבעה כיצד הוא יקדם את המשק הישראלי בשנים הקרובות.

בשנים האחרונות מנהלי הIT-, סמנכ"לי טכנולוגיות, מנהלי מערכות מידע ומנהלי התשתיות הפכו להיות קריטיים לעסקים שהבינו שבזכותם ניתן לתפקד ולייצר מנועי צמיחה ולהמשיך בפעילות היום יומית עם מינימום תקלות. בנוסף, השתנתה התפיסה של החלקים הטכנולוגיים בארגון מגוף שצורך כסף לגוף שמאפשר חדשנות. כמו כן, היינו עדים למהפכות נוספות כמו אוטומציה של תהליכים, אתגרים של כופרות ואבטחת מידע ועוד.

כל המגמות הללו באו לידי ביטוי בשנה האחרונה בסניף VMware ישראל שהייתה שנת שיא של כל הזמנים בהיקף הפעילות שלנו. פרויקטים ותהליכים רבים שהתחלנו בשנים קודמות הועצמו, בעיקר כאלו של חיבור מהבית, אבטחת מידע וקישוריות בסניפים מרוחקים בתוך הדאטה סנטר. בשנה הפיננסית האחרונה צמחנו והעמקנו את פעילותינו בתוך ארגונים בצורה משמעותית. כל זאת בזכות הלקוחות והשותפים שלנו שכבר שני עשורים בוחרים להוביל איתנו את השינוי.

אני גאה בהתפתחות של סניף VMware ישראל ובאופן שבו השתלבה החברה בשוק המקומי, אף מעבר לציפיותינו. הסניף הישראלי כולל גם מרכז פיתוח, שתפקידו בפיתוחים העולמיים של החברה הגלובלית משמעותי מאד. לאורך השנים השכלנו לבחור באנשי המקצוע מהמובילים בתחום, המקדמים יחד חדשנות, דבקות, תעוזה והשקעה יומיומית לטובת לקוחות החברה. עבורי השנים האחרונות היו מאתגרות מאד ורצופות בחשיבה יצירתית. נוכחתי מקרוב עד כמה העולם השתנה וימשיך להשתנות. באמצעות הטכנולוגיה, הנורמלי החדש הוא אפשרי. מאחל לכולנו המשך הצלחה ועשייה משותפת באתגרים שעוד נכונו לנו בעתיד

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם