צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

הצלחה ישראלית: Cisco ישראל

מיוחד ליום העצמאות ה-74: מנכ"לים ובכירים בחברות המובילות בישראל כותבים על ההצלחה הישראלית
1.05.2022
< 1
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל
הצלחה ישראלית: Cisco ישראל

יום העצמאות ה 74 למדינת ישראל היא הזדמנות להסתכל בגאווה על חותמה של חברת סיסקו על החברה בישראל, ועד כמה חלקים נרחבים בעשייה הציבורית, החברתית, המדינית והצבאית השזורים בהתעצמותה הטכנולוגית של מדינת ישראל. 

סיסקו, אשר חוגגת השנה 25 שנות פעילות בישראל, עם 7 מרכזי פיתוח משמעותיים המובילים את החדשנות הטכנולוגית של סיסקו.  לאורך שנות פעילות של סיסקו בשוק בישראל רכשה סיסקו 16 חברות בשווי ההשקעות העומד על 7.2 מיליארד דולר בחברות סטאראפ (הזנק) כחול לבן, ורק השנה רכשה את חברות אפסגון, פורטשיפט וסדונה ה"תל-אביביות" המובילות בתחומי אבטחת הענן, האופטיקה והאנליטיקה. לחברת סיסקו פרוטפוליו הפתרונות הרחב ביותר בעולמות ה ICT החולש על פני עולמות התשתית, התקשורת, אבטחת מידע, אנליטיקה, מגוון פתרונות מבוססי ענן טלפוניה וחווית לקוח. 

בישראל יש לנו את הכבוד לשמש כספק טכנולוגיות משמעותי בכל מגזרי המשק: משרדי הממשלה, תחום הבריאות, מערכות החינוך, המגזר הפיננסי, הבנקאות והמגזר הפרטי.  כמו כן, סיסקו הינה ספק הטכנולוגיות של צבא הגנה לישראל, אשר גם ביום העצמאות ה 74 למדינה נדרש אל הדגל ל על מנת להגן על המדינה בכל החזיתות. ואולי היום יותר מתמיד לטכנולוגיה יש השפעה קריטית מאי-פעם על ההגנה והשמירה על בניינו ובנותינו אשר מגנים מדי יום על המולדת . 

אנו בסיסקו גאים בעשייה החברתית פורצת הדרך, מתרומה לקהילה, בקירוב הפריפריה החברתית והגאוגרפית, הקמה של מרכזי טכנולוגיה וחדשנות ברחבי המדינה, סיוע בהקניית כלים למציאת מקומות תעסוקה והכשרה לעולם ההייטק. 

והכי אנו גאים בשותפים העסקיים והעובדים שלנו אשר מהווים את המנוע והכוח של שלנו בסיסקו לממש את החזון של סיסקו לשנות את הדרך בה אנו עובדים, חיים, משחקים ולומדים. 

יום עצמאות שמח למדינה ישראל,

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם