שנת 2023 הייתה שנה של פריצת דרך טכנולוגית בעולם של GenAI
חברות, ארגונים עסקיים, מוסדיים ומסורתיים מחפשים כל הזמן דרכים להתייעלות, חסכון במשאבים, קיצור תהליכים, אוטומיזציה והזדמנויות עסקיות חדשות. טכנולוגיות ה- AI, שעד כה שולבו במוצרי הייטק הופכים להיות זמינים ופשוטים – מוצרי מדף.
על מנת לתת מענה לצרכים הללו נדרש פתרון הוליסטי המאפשר ניתוח, ייעול וקבלת תובנות על בסיס Data פנימי וחיצוני של הארגון. הנתונים יכולים להגיע מכל מקור מידע כדוגמת :פריוריטי, דאטה Warehouse, מיילים, סיכומים, חשבוניות, שמע, וידאו, תמונות, ועוד.
ארגון המעוניין לבדוק שביעות רצון בקרב לקוחותיו יוכל לבצע היתוך שמע וטקסט על בסיס מוקד שירות לקוחות וניתוח השיחות הכתובות דרך ה- WhatsApp. היתוך המידע ייצור תובנות משמעותיות והבנה עמוקה יותר של הלקוחות. דוגמא נוספת הינה ניהול המידע הארגוני וייעול התהליכים. כארגון אנו מעוניינים לייצר פתרונות אוטומטיים שיכולו לשמור את המידע ובפרט לתייגו באופן אוטומטי, ללא מגע יד אדם, כך שניתן יהיה לחפש את המידע בקלות ומהירות. דוגמא אחרת הינה יכולת של שימור ידע ושיתופו בתוך הארגון. כיצד אנו מוודאים שאכן הידע, שנמצא ברוב הפעמים אצל עובדים יוכל להישמר ויאפשר להנגישו בצורה פשוטה וקלה לכל הארגון.
Kal-Studio, הינו פתרון הוליסטי מבית Kaleidoo, המבוסס AI ומכיל סט מוצרים מקיף לצרכי הארגון תוך הנגשה אינטואיטיבית ופשוטה ותוך יכולת תפעול עצמאית מצד משתמש הקצה. הסטודיו בנוי בצורה מודולרית ופשוטה ומאפשר לכל ארגון לייצר ולבנות פתרון מותאם ומדויק עבורו על בסיס היתוך שלל מקורות המידע השונים:
Kal-Media – מערכת ניהול מדיה ארגוני מבוססת בינה מלאכותית. המערכת מאפשרת לכל ארגון / חברה לתייג אוטומטית את כל נתוני הדאטה של הארגון, לשמרו בצורה מאובטחת ומוצפנת ולהנגישו בצורה פשוטה וקלה.
חלק מיכולות המערכת:
Kal-Chat – צ’אט חכם מבוסס AI ושפה חופשית לתשאול ושיח. מאפשר לקבל את כל הנתונים הקיימים במאגרי המידע של הלקוח בצורות שונות (מלל, גרפים, BI וכו׳) באמצעות תשאול בשפה חופשית בדומה לשיח עם אדם. היכולת מאפשר לבצע הצלבת מידע וקבלת תשובות בדומה ל- ChatGPT וBard רק בשילוב נתוני הארגון.
חלק מיכולות המערכת:
Kal-Docs – מערכת אוטומטית למיצוי וניתוח מסמכים וטקסט לדוגמא: חשבוניות, סיכומי דיון, סיכומים רפואיים, תוכן מקצועי, סיכום מתומצת ועוד. הייחודיות של הפתרון הינו היכולות לעבוד עם מסמכים בעברית ברמת דיוק גבוהה מאוד.
חלק מיכולות המערכת:
Kal-Voice – פתרון לכל נושאי התמלול (SpeechToText) וניתוח השפה (NLP). מאפשר לקבל טקסט בדיוקים גבוהים מאוד בשפה העברית ועל בסיסו לנתח ולהבין את המלל ובכך לחסוך תהליכים אנושיים כגון סיכומי דיון, קלדנות ועוד.
חלק מיכולות המערכת: