צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

בשורה למשתמשים: סיסקו ומיקרוסופט מגבירות את שיתוף הפעולה לשיפור חווית המשתמש בשיחות וידאו

85% מהמשתמשים צורכים יותר מפלטפורמת פגישות אחת בכל יום. על מנת לתת מענה לצורך הזה, מתאפשרת היכולת לבצע פגישות וירטואליות בצורה נוחה ופשוטה למשתמש הקצה ללא תלות בפלטפורמת הוועידות המארחת.
26.03.2023
2 min
תום צדקה, ארכיטקט פתרונות Collaboration, סיסקו
בשורה למשתמשים: סיסקו ומיקרוסופט מגבירות את שיתוף הפעולה לשיפור חווית המשתמש בשיחות וידאו

אחד מהאתגרים הגדולים של משתמשים וארגונים הינו היכולת להצטרף לכל שירות פגישות כדוגמת:

Cisco Webex, Google Meet, Zoom, Microsoft Teams , שכן בין אם הארגון עובד עם פלטפורמת פגישות מסוימת, לא בהכרח הלקוחות או הספקים שלו עובדים עם אותה פלטפורמת פגישות, ועל מנת לאפשר את החופש להתחבר ממערכת הווידאו הארגונית לפלטפורמת פגישות כזו או אחרת, נדרש פתרונות וידאו קונפרנס שתומכים ביכולת זו.

התפיסה החדשה של Bring Your Own Platform, מתאפשרת באמצעות גישה פתוחה למערכות, כמו גם עבודה עם היצרנים השונים על מנת לאפשר תאימות ואינטגרציה בין מערכת היומן הארגונית למערכת הניהול בענן – Control Hub. הפתרון מפשט את התהליך שהיה עד עכשיו מסורבל ושמאפשר הצטרפות מיידית לשיחה בלחיצת כפתור (One Button To Push) ישירות ממערכת החדר. פתרון זה מייתר בעצם את הצורך בחיבור USB כפי שקיים בפתרונות מסורתיים יותר.

בחודשים האחרונים סיסקו ומייקרוסופט הכריזו על שיתוף הפעולה שיצר גרסה חדשה: MTR  – Microsoft Teams Room. הפיתוח יצר חידוש באופן שבו הארגון יכול להפעיל את מערכת הוידאו בתצורה שהיא Native MTR או בתצורה של Cisco Room OS במערכות החדר שלנו, Room Bar, Room Kit EQ, Room Kit Pro, Board Pro ובנוסף גם במערכות הוידאו האישיות שלנו ה Desk וה-Desk Pro.

שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט לסיסקו נותן לארגונים את החופש לבחור ואת הגמישות לבצע פגישת Teams ולהעצים את חווית העבודה שלהם באופן פשוט אך מתקדם, ולהנות ממערכות וידאו מתקדמות , כמו גם לבצע פגישת Webex כך שהמערכת מאפשרת לעבוד עם שתי פלטפורמות פגישות בצורה שהיא Native.

מבחינת משתמשי הקצה, כאשר הם נכנסים לחדר בו קיימת מערכת וידאו של סיסקו המוגדרת בתצורת MTR, הם יוכלו להתחבר לפגישת מייקרוסופט ולקבל את אותם כלים ויכולות, כמו גם הנראות שקיימים בסביבת ה MS Teams, בין אם מדובר על פקדי השיחה, או יכולות נוספות שמגיעות מסביבת ה Teams. בשילוב עם יכולות מתקדמות מבית סיסקו, המוטמעות במערכות הוידאו, יכולות AI, כדוגמת נטרול רעשי רקע או קולות אנושיים, ויכולות בצד המצלמה כדוגמת זיהוי פנים, אופטימיזציה של תצוגת המשתתפים ועוד.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם