צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

כל החדשות מאירוע הטכנולוגיה Cisco Live אירופה 2024

כל החדשות והטרנדים המרכזיים שהוצגו באירוע סיסקו לייב: CiscoLiveEMEA 2024.
11.03.2024
6 min
אייל אלבז מהנדס מערכות בסיסקו ישראל
כל החדשות מאירוע הטכנולוגיה Cisco Live אירופה 2024

כמדי שנה, בעונת החורף המושלגת באירופה, מתקיים אירוע טכנולוגי מהגדולים והמסוקרים ביותר בעולם – סיסקו לייב 2024 אמסטרדם – CiscoLiveEMEA 2024. כמסורת הסניף בסיסקו ישראל אנו מזמינים את קהל לקוחותינו ושותפינו לחגוג, להשתתף ואף להציג את כישוריהם לקהל היעד המגוון, החל ממהנדסי השירות והמכירה ועד למקבלי ההחלטות בארגונים השונים – כולם לוקחים חלק בכנס זה. השנה, לאור המצב המורכב במדינתנו, יצאה משלחת מצומצמת של מהנדסי מכירה ושותפים קרובים (סה״כ כ 20 משתתפים). את אירוע הפתיחה המרכזי ביום שלישי (6.2.2024) סקרו מיטב המוחות והבכירים מטעם סיסקו העולמית ב Keynote מרהיב על הבמה המרכזית בהיכל Amsterdam RAI. הם הציגו בפני קהל של 16,000 משתתפים את ההכרזות הבולטות לשנה זו.

אלו החדשות והטרנדים המרכזיים לשנה הקרובה כפי שהוצגו בכנס, בארבעה נושאים מרכזיים: תשתיות, אבטחה, אפליקציות ועבודה היברידית.

שנה את התשתיות’ – Transform the Infrastructure

1.     שותפות עם NVIDIA לפתרונות הדאטה סנטר:

ע״י שימוש נרחב ב Nvidia GPUs בשרתי M7 סיסקו Rack and Blades Servers, ושימוש בתשתיות התקשורת ואבט״מ של סיסקו ע״מ לספק תשתית AI/ML Blueprint עבור דאטה סנטר, באופן רשמי ורשום ע״י סיסקו ו Nvidia.

2.     סדרת שרתי קצה חדשה עבור GenAI – Cisco X-Series Direct for the Edge:

שרתים חדשים UCS C245 M8 – עם מעבדים חדשים AMD 4th דור 4. מובילת השוק  AMD עם כמות הליבות הגבוהה ביותר, דבר המאפשר עיבוד מקביל גדול יותר ויכולות ריבוי משימות משופרות. בנוסף, סיסקו השיקה תכנון AI מבוסס Pure, NetApp, Red Hat עבור בינת מלאכותית.

3.     שילוב חווית הלקוח ThousandEyes עם מערך (Secure Services EdgeSSE:

שילוב זה נועד לספק תובנות רחבות ומעמיקות יותר בכל הקשור לקישוריות (ביתית, מרחבית ואף ארגונית) תוך שימוש באותן אפליקציות ארגוניות למשתמשי ה SSE כולל ניסיונות גישה ליישומי ענן ארגונים. בנוסף, סיפוק מדדי חומרה וטלמטריה על עמדת העבודה (מעבד, זיכרון ודיסק) ונתוני ביצועי רשת ואפליקציה (קווי ואלחוטי או דרך VPN) על המחשב האישי.

4.     העצמת Meraki Dashboard ע״י שילוב מסכים UX ואינטגרציות נוספות:

ממשיכים להוביל את ניהול תשתיות ה IT מכל מקום – עכשיו גם עם Catalyst Portfolio. לראשונה הוצגו שלל היכולות עבור ניטור וניהול מתקדם עבור Catalyst Switching & Wireless, לקוחות סיסקו יקבלו את יכולות בחירה לניהול המוצרים דרך ענן Meraki או להמשיך לנהל מקומית.

  2-Minute Demo – Catalyst 9300-M Cloud-Manage Switches On Meraki Dashboard

5.     גישה מאובטחת עבור תשתיות ה Catalyst SD-WAN:

מערך ה SSE מתחבר כעת באינטגרציה מלאה עם מערך ה Catalyst SD-WAN, מספק מערך אחוד לפתרונות ה SASE עבור לקוחות סיסקו, ע״ג שימוש ביכולות ניתוב מתקדמות על בסיס פלטפורמות פיזיות וירטואליות בעננים השונים Catalyst 8000 Series.

6.     הגנה על תשתיות קריטיות עם CyberVision:

בתגובה לתקנות אבטחת סייבר החדשות על האיחוד האירופאי (NIS2) אשר תחל מאוקטובר 2024 השנה, מערכת זיהוי והגנה CyberVision עבור רשתות OT – בונה מפת איומים חכמה תוך הסתכלות ברכיבים המוטמעים ומספקת Posture, ניתן לקבל דו״ח מוכנות עם שלל הפגיעות ולטפלם בהתאם לרמת הסיכון. השינוי המהותי כאן הינו החיבור למנוע הסריקה אשר סיסקו רכשה מבית Kenna Security והוא מספק תיעדוף סיכונים חכם יותר על ידי ניקוד של פגיעות בנכסים על סמך היסטורית ניצול לרעה ולא רק על חומרה בלבד.

7.     תשתיות IoT עבור תעשיית ה Industrial:

Catalyst IW9167E – עבור סביבות רועשות ונפיצות. עם חומרה קשוחה עוד יותר והסמכת Class I Division 2, המוצר מביא לשוק את בשורת הWiFi 6/6E,  P2P/P2MP (CURWB), או Workgroup Bridge (WGB) עבור לקוחות נפט וגז, כימיקלים ותרופות ברחבי העולם. יכולת הבחירה בין הפונקציונליות השונות הינה חומרה זהה, כך שלקוחות יכולים לשנות מצבי הפעלה בתוכנה ללא צורך בהחלפת חומרה.

Catalyst IW9165 Series – בדומה ליכולות היחידה מעלה, גם כאן חומרה אחידה עבור התקנים נוסעים (Mobility), עבור כלי-תחבורה, מנופים ומלגזות כל זאת על מנת לשמור על תקשורת רציפה למרכז.

אבטח את הארגון – Secure the Enterprise

1.     עכשיו יותר מתמיד סיוע בניהול והגנה Cisco AI Assistant

ממש ברגעים אלו כל מוצרי אבט״מ של סיסקו, בונים בצורה מאובטחת ומתיישרים עם הבינה המלאכותית ע״ב מתודולוגיה – Cisco’s Responsible AI Frameworkחבילה זו של כלי הבינה מלאכותית של סיסקו מסייעת לבנייה ותחזוקת החוקה בחומת האש, הכלי מסייע למנהלי מערכות אבט״מ להשתמש בשפה טבעית כיד לגלות מדיניות ולקבל המלצות כלליות, ביטול חוקים כפולים, מדיניות שגויה וזרימות עבודה מורכבות.

2.     זיהוי חכם יותר לגישה ארגונית Cisco Identity Intelligence:

כ 74% מפגיעות העסק היו מעורבות האלמנט האנושי, כולל התקפות הנדסה חברתיות : ״למה לפרוץ … כאשר אתה פשוט יכול לבצע כניסה (Login)״. סיסקו מציגה כלי לניהול זהויות וגישה, בעזרת גוף המחקר Talos מפעילת גרף זהויות, אשר מאחדת נתונים ומוסיפה מכפיל כוח ממקורות צד-שלישי אשר אחראים על ניהול הזהות והגישה. על גבי גרף זה, יתקבלו תובנות נוספות לגבי אוכלוסיות שונות והזהות שלהם, חשבונות פגיעים או בפוטנציאל, הרשאות אשר אינן בשימוש ומסכנות ארגון, זיהוי חריגות התנהגות ומניעת ניסיונות כגישה בסיכון גבוה. כל זאת על מנת לספק נראות אחידה וניתוח עמוק מונחה בינה מלאכותית.

3.     התאוששות חכמה מרוגלת XDR + Recovery with Cohesity:

״החיסון נגד תוכנות כופר״, צמצם למינימום את הזמן מגילוי לפעולה במהלך מתקפת כופר באמצעות האינטגרציה בין Cohesity DataProtect ו Cohesity DataHawk לבין Cisco XDR.

§  Demo (1 minute): Reduce data loss during a ransomware attack and recover faster with Cohesity and Cisco XDR

  Demo (5 minutes): Cisco XDR Integration with Cohesity

שינוי פני האפליקציה – Reimagine Application

1.     כיצד ניתן לחזות סיכון באפליקציה הארגונית Business Risk Observability

שאלת מפתח – ״איפה הנתונים שלי? מי ניגש לנתונים שלי? והאם הנתונים שלי מאובטחים?״

ניהול עמדת אבטחת נתונים DPSM (Data Security Posture Management) – מסייע למפעילי ה IT להבין אילו משתמשים ואפליקציות ניגשים לנתונים שלך, עוזר לזהות סיכוני אבטחה הקשורים למשתמשים רדומים, נתונים אשר אינם בשימוש ונתונים לא מוצפנים ולאחר מכן לספק הנחיות זיהוי ותיקון כדי להגביל תוקפים מגישה לנתונים שלך.

2.     ניטור חוויה דיגיטלית עבור משתמש אמיתי Real User Monitoring (RUM)

אינטגרציה דו-כיוונית עם ThousandEyes ועם Accedian שנרכשה לאחרונה, מאפשרת ליישומים וצוותי התקשורת לתאם ולפתור את הבעיות של היישומים, הרשת והענן הציבורי המשפיעים על חווית המשתמש הדיגיטלית. בנוסף, ניטור משתמש אמיתי של דפדפן ((BRUM / ניטור משתמש אמיתי של נייד (MRUM) – לדוגמא, כאשר משתמש ניגש לאפליקציית הבנקאות המקוונת שלו או מבצע הזמנה בחברת תעופה, שימוש ה DEM יכול לספק תובנות ומדדים לגבי התנהגות המשתמש קצה.

3.     פלטפורמת החיזוי ונראות לניהול עסק מצליח Full Stack Observability Platform

סיסקו משיקה פלטפורמה עבור איחוד נתונים מתחומים ובעלי עניין שונים – כולל תשתיות תקשורת, אבט״מ, אפליקציות, משתמשי הקצה, שירותי ענן ותשתיות מרובות עננים. מעל ל 24 שותפים עסקיים עולמיים כבר פיתחו ע״ג פלטפורמת ה FSO. בנוסף, מפעילים יכולים כעת להשתמש בשיחת דיאלוג במקום שפת שאילתה מובנית לביצוע משימות נפוצות במהלך פתרון בעיות. ויהפוך לעוזר הווירטואלי היומיומי של מפעיל ה FSO, הוא יוכל להבין ולתרגם נתוני טלמטריה אשר פלטפורמת ה FSO אוספת בצורה פשוטה לקריאה עבור אדם.

4.     יכולת תצפית ליישומים ב Kubernetes

העולם הופך להיות ענן ורובו הגדול מבוסס Kubernetes (K8s), אבל איך אנחנו מקבלים תובנות לגבי הביצועים שלו ?

יכולת חדשות לתצפית ליישומיים מבוססות K8s מופעלת ע״י eBFP, כלי עזר קליל, מותקן ע״ג ליבת לינוקס, מאפשרת למפעילים גישה לנראות מפורטת בזמן אמת עבור פעילות הרשת, ניצול משאבים, תלות באפליקציות וחוסר תאימות בהגדרתן. הכלי מספק גילוי אוטומטי של עומסי עבודה בין יישומים, כ 5-10 דקות לאחר התקנת הסוכן. ללא צורך בשימוש APM או בגילוי נתיב ידני.

5.     השקת Motific מבית Outshift

Motific מגדירה למעשה מדיניות עבור מי יכול לעשות שימוש בממשק LLM ומספקת בעבודה קלה יותר לכוונן את המודל. אפליקציית ה SaaS הראשונה אשר מאשפרת לנהל באופן מרכזי את נאמנות ה GenAI בתוך הארגונים השונים מאיצה את השימוש GenAI, מפחיתה את הסיכונים הקשורים לשימוש ב GenAI, אמינות, רגולציה ועלויות.

עבודה היברידית – Power of Hybrid Work

1.     ״מרחק אפס״ בעבודה היברידית “Distance Zero”

מערכת ההפעלה RoomOS נועדה לתמוך כעת בחוויית ועידה גב-אל-גב ע״ג Zoom, Microsoft Teams, Google Meet.

שיתופי פעולה חדשים עבור מערכות ווידאו של סיסקו יכללו חדרי Microsoft Teams ו Samsung בשילוט דיגיטלי.

ערכת חדר חדשה EQX אשר נבנתה ע״ג Nvidia Jetson Edge AI, המאפשרת פי 20 יכולות מהדורות הקודמים.

2.     שילוב מודולAssistant  AI לניהול פלטפורמת Webex Suite

תכונת ה AI Assistant תחת פלטפורמת ניהול הענן של WebEx Suite כולל סמינרים ב Vidcast תאפשר ניהול חכם.

סיכומי פגישות, שכתוב הודעות, יכולות ניסוח מחדש, שינוי הטון בפגישה, ותרגום הודעות. בנוסף, Vidcast – זמין כעת מתוך אפליקציית WebEx.

3.     שותפות נוספת עם Apple Vision Pro

אפליקציית WebEx חדשה, אשר תוכננה באופן בלעדי עבור Apple Vision Pro, זמין כעת להורדה ב App Store.

תכונות נוספות כמו הסרת רעשי רגע בעזרת בינה מלאכותית, תרגום בזמן אמת, כתוביות, סקרים בזמן אמת, שאלות ותשובות מבית Slido, ועוד המון תכונות המשלבות עם WebEx.

  How Cisco, together with Apple, is tackling the next frontier of hybrid work,

4.     מצלמות חדשות מבית Meraki Vision – 

שתי מצלמות חדשות, MV13 בתוך מבנה ו MV33 מחוץ למבנה, המצלמות מספקות בינה מלאכותית לניהול רשתות מצלמות מרובות לשיפור תכונות הנראות ואבטחת המבנים. חיפוש קטעי וידאו באמצעות תכונות, למשל – צבע החולצה, צבע הרכב.

ניתוח נוכחות – ספירה, מערב וניטור אנשים וכלי רכב במרחב וקבלת תובנות לגבי אנשים ותפוסת כלי רכב. זמין בכלל מצלמות MV מהדור השני והשלישי.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם