צרו קשר תנו פידבק

נוטניקס משיקה יכולות ושירותי אחסון חדשים בענן ההיברידי שלה

נוטניקס משיקה יכולות ושירותי אחסון חדשים בענן ההיברידי שלה

17.12.2020
2 min
ראג'יב מיראני, מנהל הטכנולוגיה הראשי של נוטניקס
נוטניקס משיקה יכולות ושירותי אחסון חדשים בענן ההיברידי שלה

החברה מספקת אחסון אובייקטים וקבצים לענני קצה, עננים פרטיים וציבוריים. היכולות החדשות מבוססות על ההכרזה האחרונה על Nutanix Clusters, שתומך בפתרון התוכנה של נוטניקס לניהול משולב ואחיד של התשתיות בסביבת AWS.
נוטיניקס, מובילה עולמית בפתרונות מחשוב ענן פרטי, היברידי וריבוי עננים (מולטי קלאוד), השיקה באחרונה יכולות חדשות ומתקדמות לאחסון מידע מובנה, כגון קבצים ואובייקטים, בפלטפורמת הענן ההיברידי שלה.
יכולות חדשות אלה מאפשרות ללקוחות נוטניקס לפרוס מערך אחסון היברידי בין עננים, קל וידידותי לשימוש, שניתן להרחבה בהתאם לצורך. זאת, תוך מתן אפשרות לחברות וארגונים לחסוך באופן משמעותי בעלויות ניהול המידע והנתונים, ולהגשים את מודל הענן ההיברידי על כל יתרונותיו.
היכולות החדשות מבוססות על ההכרזה האחרונה על Nutanix Clusters, שתומך בפתרון התוכנה של נוטניקס לניהול משולב ואחיד של התשתיות. הוא פועל כבר עתה בסביבת AWS, ובעתיד יפעל גם בסביבת Azure של מיקרוסופט. בתוך כך, נוטניקס מעדכנת כי פתרונותיה ניתנים להרצה בכל סביבות הענן תוך אימוץ מודל הפעלה פשוט במטרה לייעל את עבודת צוותי ה-IT ולאפשר לארגונים את הגמישות להריץ כל יישום בכל סוג ענן שיבחרו.
לדברי ראג'יב מיראני, מנהל הטכנולוגיה הראשי של נוטניקס, "צוותי IT ברחבי העולם מתקדמים במהירות לסביבות היברידיות ומחפשים פתרונות טכנולוגיים שיקלו עליהם את המעבר הזה, תוך ניהול יעיל ופשוט יותר של הטכנולוגיות השונות. באחרונה הרחבנו את פתרון התוכנה שלנו לאיחוד תשתיות לענן הציבורי באמצעות ההכרזה על Nutanix Clusters. זאת, כדי לסייע לארגונים ולצוותי ה-IT בצורך משמעותי זה. המיקוד שלנו כרגע הוא לשדרג את יכולות הפלטפורמה שלנו יחד עם ניהול קל ויעיל של מערך האחסון הארגוני, שחוצה סביבות ענן שונות".

אז מה חדש?
בין השיפורים והיכולות החדשות בפלטפורמת הענן ההיברידי של נוטניקס:
שכבת ענן לאחסון אובייקטים – פתרון Nutanix Object מספק שירות לאחסון אובייקטים התואם ל-S3, לרבות אחסון בענן כגון AWS S3. יכולת זו מאפשרת לחברות ולארגונים לחסוך בעלויות האחסון והארכוב לטווח הארוך תוך ניצול יתרונות תשתית הענן הציבורי. היא אף משפרת באופן משמעותי את ניהול מחזור חיי הנתונים על פני סביבות ענן שונות, תוך שמירה על נראות ושליטה, בזכות שמירת המטה-דטה באופן מקומי, לחיפוש ואחזור מהירים יותר.

זמינות פתרון אחסון הקבצים Hybrid Cloud File Storage – פתרון ה-Nutanix Files זמין כעת להרצה בעננים ציבוריים באמצעות Nutanix Clusters. פתרון זה מיועד לאחסון קבצים בענן היברידי ומאפשר ניהול מאוחד ופשוט באמצעות ממשק אחוד, בכל תצורת ענן, למשרדים מרוחקים, מרכזי נתונים וענן ציבורי. יכולת זו מספקת לחברות וארגונים את הגמישות לבחור בענן המתאים, וכן אפשרויות הרחבה יעילות וקלות ליישום ושליטה טובה יותר על אחסון הקבצים בענן היברידי.

התאוששות מאסון מהירה וקלה יותר – באמצעות פתרונות ה-Nutanix Object and Files ניתן להגיע ליעד של נקודת התאוששות (RPO) בזמן קצר, עם זמינות מלאה של המידע במרכזי הנתונים ובעננים, במקרה של אסון. כעת ניתן להגדיר RPO של מספר שניות – מה שמועיל במיוחד כשמדובר בעומסי עבודה מבוססי קונטיינרים, שיכולים להשתמש ב-S3 לאחסון הראשי. יכולת זו מאפשרת לחברות ולארגונים לשלב את היישומים הקריטיים שלהם בתצורת קונטיינרים ולהבטיח המשכיות עסקית גם בנסיבות המאתגרות ביותר. כמו כן, Nutanix Files מספק כעת תמיכה ב-RPO של עד דקה, לעומת שעה עד כה – דבר שימושי במיוחד בהפעלת יישומים ארגוניים המשתמשים בנקודות של קצה של NFS ו-SMB.

אריק בורגנר, סגן נשיא למחקר בקבוצת מערכות תשתית, פלטפורמות וטכנולוגיות ב-IDC, ציין כי "ארגונים נדרשים לפתרונות שיעזרו להם בהתמודדות עם טרנספורמציה דיגיטלית ומעבר לענן היברידי אמיתי. יכולות המפתח הנדרשות להצלחה במסע זה הן פשטות ואחידות בכל נקודות הפריסה וסביבות הענן. פתרון שיכול לספק חוויית ניהול משולבת ואחודה לכל נתוני הארגון באשר הם, בדומה ל-File and Object של נוטניקס, יהיה הבחירה הנכונה עבור ארגונים רבים".

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם