צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

קבלת פנים חכמה: ניהול מבקרים ואורחים מזדמנים באופן קל ונוח

יכולות ניהול קבלת המבקרים והאורחים קופצות מדרגה
28.12.2021
2 min
ד"ר הילה הרשקוביץ, מהנדסת מערכות, בינת יישום מערכות.
קבלת פנים חכמה: ניהול מבקרים ואורחים מזדמנים באופן קל ונוח

ארגונים קטנים כגדולים נדרשים היום לאמצעי בטחון מתקדמים לניהול מבקרים הבאים בשערי האתרים והמתחמים השונים החל מבקשת ביקור, הרכשת מבקר, סבב אישורים, מעברים לכלי רכב וכלה בסיום הביקור. מערכת ניהול מבקרים מהווה רושם ראשוני של הארגון אל מול הלקוח הפוטנציאלי ומגבירה את הבטחון והבקרה על הבאים והיוצאים כחלק מהגנה על נכסי הארגון והקטנת החשיפה לנזקי סייבר ואבטחת מידע.

בינת יישום מערכות בע"מ אפיינה ופיתחה את מערכת "Visitors" לניהול מבקרים תוך מתן גמישות לקסטומיזציה והתאמה ייעודית לכל ארגון. למערכת ממשק קל ואינטואיטיבי להזמנה ולאישור המבקרים עם יכולת הטמעה פשוטה.

כל משתמש המוכר ב-AD של הארגון יכול להקים הזמנה לביקור בהתאם לקבוצות הרשאה בשרתי הארגון. כמו כן, למשתמשי המערכת אפשרות להזדהות ב-Active Directory או Saml. במקרים בהם יש דרישות סף לאישור המבקר, כגון חתימה על מסמכי וויתור על סודיות רפואית, הסכמה לתנאי הביקור, שמירה על המידע, הסכם סודיות וכו'. למערכת יכולת החתמת מבקר בצורה דיגיטלית על גבי טאבלט בעמדת המאבטח או בעמדת הקיוסק.

כל מבקר מקבל הרשאות לאזורי הביקור שלו בלבד

כחלק מזירוז הביקור פותחה עמדת שירות עצמי למבקר (קיוסק) המאפשרת Check-in / Check-out ידני בכפוף לנהלי הארגון וזיהוי המבקר. למערכת יכולת מובנית לבניית מסלול כניסה ייחודי למבקר על בסיס הרשאות כניסה בקוראי RFID. כל ביקור עובר סבב אישורים אוטומטי בין המנהלים וגורמי האבטחה על בסיס Workflow חכם, כאשר סבב הגורמים המאשרים שונה לסוגי מבקרים שונים (עד 7 רמות אישורים). המערכת תוכננה עם ממשקים למערכות ארגוניות (ERP, כוח אדם, LPR וכו') והיא בנויה לעדכון נתונים שוטף ממערכות התפעול הארגוניות. בשלב קבלת המבקר בשער, יש אפשרות להנפקה אוטומטית או ידנית של תגי RFID, כרטיסי QR וברקוד.

למערכת תמיכה בסורקים מסוג OCR לשליפת מספר ת.ז. מרשיון נהיגה והזנה אוטומטית של המספר שנסרק אל שדה ייעודי במסך. המערכת תומכת בהתקן MRZ מגנטי ואופטי לסריקת דרכונים וזיהוי סימנים ייחודיים אופייניים לתעודות מקור תוך הצפת שגיאה כשיש דרכון מזויף. בנוסף, המערכת מאפשרת חיבור אל קוראי RFID מסוגים שונים לקריאת כרטיסים חכמים.

התממשקות ל-Whatsapp ולמייל

את ניהול מבקרים ניתן להפעיל מהפורטל או דרך Outlook: הקמת זימון אורח, אישורי כניסה עם רכב, אישורי מערכת וקבלת תזכורות והתראות ועוד. החל משלב הקמת הזימון וכלה ביציאת המבקר המערכת בנויה לשלוח דוא"ל  ו- SMS לגורמים מנהלים ואנשי אבטחה ו/או תפעול. המערכת מובנית עם ממשק ל- WhatsApp המאפשר שליחת קוד QR בהודעה למבקר שאושר ולמערכת יש מודול דוחות לצורך ניתוח סטאטיסטי, ניתוח תהליכים והפקת לקחים על בסיס נתונים לפי תקופות.

מערכת ניהול המבקרים של בינת יישום מערכות בע"מ הותקנה במערכות בטחון ומערכות אזרחיות בהן אלפי מבקרים מדי יום. מערכות אלו מספקות מענה לדרישותיו השונות של כל מבקר לרבות אישורי כניסה, ליווי, הרשאות מעבר, נשיאת ציוד ועוד.

ביום שלישי 8.2.22 בשעה 11:00 נערוך וובינר בנושא מערכת לניהול מבקרים ואורחים מזדמנים. 

אנו מזמינים אתכם להצטרף לוובינר ממוקד ומקצועי בו נסקור את כלל אפשרויות המערכת ואת יתרונותיה הבולטים.

מרצה: ד"ר הילה הרשקוביץ מהנדסת מערכות בבינת יישום מערכות.

להרשמה לחצו כאן

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם