צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

'הכל באחד' – מגמה ששווה להכיר בתחום הקולבוריישן

מענה חומרתי מקיף שעונה על כל הצרכים בצ'ק ליסט ומעבר, תמיכה במגוון פתרונות תוכנה, מפרט טכני עשיר ומשופר, וכל זה ממערכת אחת בודדת שחוסכת בזמן ובכסף. הכירו את המגמה שלא תרצו לפספס בעולם התקשורת האחודה
27.05.2023
2 min
אוליבייה שיפמן, מנכ"ל נאוטק, נציגת DTEN בישראל
'הכל באחד' – מגמה ששווה להכיר בתחום הקולבוריישן

בשנת 2023 ויותר מ-3 שנים מאז שעבודה היברידית ומרחוק הפכו לנחלת הכלל בחסות הקורונה, מובן לחלוטין שהסטנדרט עלה. לגמרי לגיטימי לצפות ליותר מפתרון החומרה לקולבוריישן אשר ניצב בחדר הישיבות, בכיתה, ב-open spaces, במשרדי בכירים או בחדרי עבודה ביתיים.

על מנת להפוך חדר ישיבות סטנדרטי לחדר ישיבות היברידי יש צורך בפתרון תוכנה ייעודי לחדרים, מסך, מצלמה ופתרון אודיו הכולל רמקולים ומיקרופונים, כך שכל הרכיבים יעבדו זה עם זה בהרמוניה. על פניו, אין ספק שמדובר ברשימה לא קצרה והרכבתה דורשת לא מעט זמן מצוות ה-IT בארגון.

עד לפני שנים לא רבות הדרך לשם כללה רכישה של כל רכיב בנפרד ובעלות גבוהה, התקנת תעלות בחדר הישיבות והשבתתו לזמן ממושך, הצטופפות סביב מערכת אודיו המונחת על השולחן בחדר הישיבות והסתמכות מוחלטת על צוות ה-IT בכל ישיבה היברידית. בסטנדרט הגבוה של היום ישנה אלטרנטיבה ראויה לכל הסעיפים הללו. לא לחינם פתרונות שעונים על יותר מפונקציה אחת הולכים וצוברים תאוצה: הם מציעים יחס עלות-תועלת משופר ומאפשרים רצף עבודה נכון. בשוק ניתן למצוא רמקולים ומיקרופונים במוצר אחד, מצלמה ומיקרופון במוצר אחד וכן וריאציות נוספות. מכשירים שעונים על 100% מהצ'ק ליסט הם עדיין עניין יחסית נדיר. עד עכשיו.

הכל כולל הכל – כולל מסך טאץ' אינטראקטיבי

מסך הוא חלק בלתי נפרד מחדר ישיבות היברידי. אם כבר במסך עסקינן, רצוי שיציע עוד פונקציות מלבד להציג את המתחברים מרחוק. במהלך פגישה היברידית לרוב עולה הצורך בלוח לבן אינטראקטיבי (whiteboard) בעל יכולות טאץ' שבו אפשר להוסיף הערות (annotation) בזמן אמת ואפילו לשלוח באימייל או בצ'אט את ההערות והאיורים מהפגישה לשאר המשתתפים לטיפול בהמשך. לשמחתנו, במסגרת מגמת ה"הכל באחד" שהולכת ומתחזקת ובאה לידי ביטוי במערכות כדוגמת DTEN המגיעות במגוון גדלים, גם לצורך הזה יש מענה בימינו.

כמו כן, ישנו צורך בפתרון ורסטילי שמתאים למגוון תוכנות, גם אם רוב פעילות הקולבוריישן של הארגון מתבצעת ב-Zoom, לא מן הנמנע שלעתים קרובות העובדים ישתתפו בפגישות Microsoft Teams, Google Meet, Webex ועוד. Bring Your Own Device כשמו כן הוא – באמצעותו ניתן לחבר את הלפטופ בקלות עם כבל USB-C, להתחבר למגוון פלטפורמות ולשתף תכנים לפי הצורך.

עבודה היברידית – כל אחד יכול

יתרון משמעותי נוסף שיש למערכות "הכל באחד" הוא הפשטות, הן מבחינת אנשי ה-IT בארגון והן מבחינת משתמשי קצה. כשאין מספר מערכות שצריכות לעבוד יחד אלא רק מערכת אחת בודדת, צוות ה-IT חוסך זמן רב – גם בהליך ההתקנה והפריסה וגם בתפעול היומיומי. גם מבחינת משתמשי הקצה זהו יתרון משמעותי. אפשר פשוט להתחיל פגישה, להזמין משתמשים וליהנות מרצף עבודה קל ופשוט תוך כמה קליקים. במילים אחרות, מדובר בחיסכון אדיר של זמן ומשאבים לארגון.

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם