צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

מרכזיית סיסקו בענן מבית בינת תקשורת – מהם החידושים האחרונים בשוק?

22.07.2020
9 min
מיכאל פנחס, יועץ תקשורת וטלפוניה
מרכזיית סיסקו בענן מבית בינת תקשורת – מהם החידושים האחרונים בשוק?
  • כל מה שכל גולש, מנהל ובעל עסק צריכים לדעת על מרכזיות טלפוניה לעסקים ובענן, כעת ובתקופה שאחרי מגפת הקורונה.
  • איך להשתחרר ממלכודת “הסחורה הישנה” ולעבור לשירות בענן, שהוא שירות טוב, זול בהרבה ויותר מתקדם ומותאם לצרכים העסקיים של היום ומחר, ממה שיש בפתרונות קנייניים וב-IP-Centrex?
  • מה בינת תקשורת מציעה לשוק בתחום שירותי תקשורת ומרכזיה בענן?
  • מי יכול לייעץ בתכנון מערכות תקשורת וטלפוניה לעסק שלי?

מגפת הקורונה שינתה סדרי עולם בכל התחומים ובעיקר בתצורה בה עובדים ומנהלים מבצעים את עבודתם. “עבודה מרחוק” הפכה למוצר מבוקש בכל המגזרים, וזה השתלב עם “למידה מרחוק”, “תמיכה מרחוק”, “קבלת החלטות מרחוק”, “ועידת עסקים מרחוק” ועוד.

הלהיט העולמי (וגם בישראל) כיום זו “עבודה היברידית”, שבה העובדים (והמנהלים) עובדים חלק מהשבוע בביתם וחלק מהשבוע במשרד. מחקר טרי, שנערך לאחרונה ע”י פלטפורמת הסקרים המקוונים קוולטריקס (Qualtrics) מבית SAP, מצא, שרוב העובדים לא מרגישים בטוחים עדיין לחזור למקומות העבודה שלהם. 2 מתוך 3 עובדים אמרו, שירגישו “אי-נוחות” לחזור למקום העבודה כעת, במיוחד אחרי שכבר התרגלו לעבוד מהבית.

מכאן, שהפתרונות הקנייניים והישנים בתחומי התקשורת והטלפוניה אינם רלוונטיים להווה ולעתיד. רק פתרונות מלאים של תקשורת וטלפוניה בענן, מסוגלים ומספקים מענה לאתגרים החדשים של שוק העבודה של היום ומחר.

רשת האינטרנט הפכה להיות רשת התקשורת, הטלפוניה והמחשוב המרכזית של העסק.

מה בינת תקשורת מציעה בתחום שירותי מרכזיית סיסקו בענן?
בינת תקשורת (חלק מקבוצת רד-בינת) מציעה את פתרון ה–Cloud Phone החדש מבית בינת תקשורת. מדובר בפתרון מרכזיה המבוסס תשתיות Cisco.

לחברת בינת הצלחות רבות וניסיון רב בהטמעת פתרונות IP Telephony מנוהלים מהמתקדמים והמובילים בעולם באמצעות מרכזיית סיסקו בענן.

הפתרון המוצע מבוסס (Hosted Collaboration Solution) HCS וכולל ניהול מלא, לרבות ניטור, ביצוע שינויים, טיפול בבקשות לקוח ותפעול תקלות מרחוק.

בינת תקשורת היא הספק הזוכה במכרז “שירלי”, המכרז הממשלתי לשירותי טלפוניה מנוהלים במסגרת חשכ”ל, בו הותקנו עד כה מעל 100,0000 שלוחות טלפוניה בישראל.

בינת מנהלת פרויקטים מסוג זה בגישת ה – TURNKEY PROJECT, החל משלב הגדרת דרישות המערכת, הדרכות, הטמעה וליווי עלייה לאוויר, עד להפעלה מלאה. כחלק מהפרויקט, מתבצעים קישורים למערכות פנים ארגוניות, ייעול תהליכי עבודה ובניית תיק אתר עבור הלקוח.

מה כולל פתרון CloudPhone?
חברת בינת תקשורת מציעה את פתרון ה-Cloud Phone, פתרון עסקי וטכנולוגי מבוסס מרכזיית Cisco עבור מערכת הטלפוניה בארגון ומחוצה לו.

Cloud Phone הוא פתרון המרכזיה המתקדם ביותר של סיסקו עבור ארגוני Enterprise הניתן לרכישה במודל ענן ומאפשר רכישת שלוחות ושירותים נוספים בתשלום חודשי.

השירות מותקן בחוות השרתים של הענן של בינת תקשורת ברמת החייל ובירושלים, לצורך שרידות גאוגרפית במידת הצורך. ארגונים מבוזרים, בעלי פריסה גאוגרפית רחבה בארץ ובחו”ל, משתמשים במרכזיית Cloud Phone בתאימות מלאה לצורך זה.

פתרון הטלפוניה במערך הCloud Phone כולל שרתי Communications Manager, דואר קולי, נתבים, טלפוני IP ותוספות אופציונליות.

חלק בלתי נפרד ממערכת מרכזיית ה-Cloud Phone הוא מוקד Contact Center, שכולל: מערכת ניהול מוקד ACE (הכוללת סרגל נציג, מסכי זמן אמת, לוח בקרה, יומן פעילות וניהול חייגנים), דו”חות היסטוריים, תסריטי ניתוב שיחה (IVR ואסטרטגיות הניתוב) למוקדים ולתורים השונים, אינטגרציה מול CRM, מערכות קיימות ורכיבים נוספים.

התועלות העסקיות של פתרון CloudPhone:
מרכזיית הטלפונים היא בסיס התקשורת של כל עסק וארגון, הן עם הלקוחות והן בין העובדים.

שירות ה-CloudPhone של בינת לוקח את המרכזיות צעד אחד קדימה, עם אפשרות לשילוב מגוון יכולות מתקדמות כדוגמת: צ’ט-בוט, שיחות ועידה רבות משתתפים, שלוחה בטלפון הסלולרי, חיבור מוקד, הקלטות ותכונות נוספות. את כל אלה תקבלו כחלק של מרכזיית הענן המתקדמת בעולם מבית Cisco, לצד השירות המנוהל 24/7 של בינת.

כבר כיום בינת מספקת את שירות ה-CloudPhone למעל 100,000 שלוחות בישראל, ביניהם עסקים, מוסדות וארגונים רבים.

שרות ה- CloudPhone מתומחר בעלות חודשית לשלוחה. כך, שיתאים בדיוק לסדר גודל הפעילות שלכם, ועומד לרשותכם במחיר אטרקטיבי במיוחד.

מדוע לבחור בשירות CloudPhone של בינת?
א. הטכנולוגיה המובילה בעולם:

CloudPhone מבוסס על טכנולוגיית חברת Cisco, שנבחרה מזה כעשור ברציפות לטובה בעולם [עפ”י Gartner]. חיבור לפתרון טלפוניה מתקדם זה ישדרג את הפעילות העסקית שלכם.

על פי חברת המחקר הישראלית STKI, סיסקו מובילה בישראל בתחום התקשורת והטלפוניה, כמופיע בנתוני 2020 (העיגול מצד ימין הוא של הספקים עם נתחי שוק יחסית קטנים והעיגול מצד שמאל הוא של הספקים המובילים בשוק, סיסקו מול אוויה):

ב. פתרון גמיש All In One:

מספר העובדים בארגון גדל? מעוניינים להוסיף תאים קוליים? אולי Fax2Mail? מוקד שירות? שיחות וידאו? הכל אפשרי.

CloudPhone הוא פתרון מודולרי בו אתם בוחרים את החבילה המתאימה לכם בדיוק. תמיד תוכלו לבצע שינויים ותוספות במהירות ובפשטות.

ג. שירות מנוהל “קומפלט”:

מהיום אין צורך להחזיק צוות IT, שיתפעל ויעדכן את המרכזיה. האחריות עוברת לבינת.

מעבר לעדכונים וטיפול בתקלות, בינת מנטרת את המערכת 24/7 ומבצעת פעולות יזומות למניעת תקלות.

ד. בינת מובילה בישראל בתחום תשתיות התקשורת והטלפוניה:

שנה אחר שנה, בינת מדורגת במקום הראשון בתחום הטלפוניה ומוקדי שירות (עפ”י סקר STKI). להלן הדרוג של STKI ל-2020 בתחומי ה-VoIP ומוקדי השירות ובתחומי “התקשורת האחודה” (בעיגול מצד ימין נמצאים המפיצים ובעיגול מצד שמאל נמצאים האינטגרטורים הגדולים):

ה. תשלום חודשי קבוע ותשלום על פי צריכה בפועל:

חלפו הימים בהם רכשתם מרכזיה וציוד. פתרון ה- CloudPhone מאפשר לשלם עלות חודשית קבועה לשירות. כלומר, מעבר מהוצאות CAPEX ל-OPEX. התשלום החודשי כולל: ציוד קצה (כגון מכשירי הטלפון) וכן תפעול ותחזוקה שוטפים.

לכן, פתרון ה-Cloud Phone המוצע מספק מענה טכנולוגי מתקדם לצרכים הארגוניים, החל מרמת הארגון כולו ועד לרמת משתמשי הקצה, תוך שימת לב לכך, שארגון מורכב מכמה יחידות עסקיות ובשל כך, הפתרון בנוי בצורה מודולרית ומבוזרת בהתאמה.

היות והשירות מבוסס פתרון ענן מנוהל על תשתיות מרכזיות בחברת בינת, ניתן להוסיף ולהחסיר רישיונות משתמשים ותכונות בהתאם לשימוש בפועל ולא באמצעות רכישה מראש של כלל הרישוי (Opex במקום Capex).

בינת מציעה 4 סוגי חבילות: Basic, Worker, Advanced ו-Manager ובכל חבילה יש הצעה לסוגי טלפוני קצה שונים ברמות תחכום שונות, מערכות נלוות שונות וכך הלאה. ניתן להוסיף לכל חבילה מרכיבים נוספים, לפי ניתוח צרכי הלקוח. בנוסף, בינת מציעה ללקוח חבילות מפ”א הכוללות גם דקות שיחה וכן חיבור אינטרנט (מוצע באמצעות אינטרנט בינת).

מרכזיית סיסקו בענן – תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

מי מוביל בתחום “העבודה מרחוק” והעבודה ההיברידית?
פתרונות דוגמת Zoom הפכו ללהיט עולמי היסטרי, וכתוצאה מהפופולריות הזו הפתרונות המתחרים, שכולם שירותי ענן, דוגמת: Microsoft Teams, Cisco WebEx ו-Google Meet הפכו ליישומים חינמיים גם לעסקים.

פתרונות מבוקשים נוספים הקיימים בשוק העסקי: Igloo, Workplace (של פייסבוק), ConnecTeam ,Monday ,Slack ,G-Suite ועוד. לכולם יש גרסה חינמית במגבלות מסוימות, ששונות מאפליקציה לאפליקציה. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום, לפני קבלת החלטה על המערכת המועדפת לשימוש לטווח ארוך לעסק.

למערכת Zoom (בשונה מהמערכות האחרות המובילות), אין גרסה בעברית, אם כי זה לא מהווה קושי מיוחד, כי רוב המשתמשים יודעים אנגלית. המערכת מספקת בעיקר שיחות ועידה לכל צורך, וטובה גם ללמידה מרחוק. המערכת מאוד נפוצה בשוק וזוכה להתקנות רבות.

במגזר העסקי, הקרב הגדול הוא בין Microsoft Teams, שהיא כיום בצמיחה מאוד חזקה, לבין Cisco WebEx, לרבות הגרסה הנוספת של סיסקו (הגרסה הקודמת, שהיא עדיין מאוד נפוצה) הנקראת Jabber. החוזק של סיסקו הוא בעיקר בארגונים הבינוניים עד הגדולים מאוד.

גם אחרי שנשכח את “מגפת הקורונה” (לא ידוע מתי זה יקרה), עובדים, מנהלים, שותפים, ספקים וכל שרשרת הערך של כל ארגון ועסק, ימשיכו להשתמש בכלים של “עבודה מרחוק”. זאת, כי זה קל, יעיל, זול, זמין וחסכוני יותר מכל שיטת עבודה אחרת.

לכן, בעלי עסקים ומנהלים, שרואים גם כעת מבצעים מפתים כביכול של מכירת שירותי IP-Centrex, חייבים לזכור – זה לא הפתרון עבורם. ממש לא.

מה לא בסדר בבחירה בשירותי IP Centrex (סנטרקס)?
אין שום תחום בעולם הפרטי ו\או העסקי בו ניתן למכור ללקוחות סחורה משומשת, שיוצרה לפני כמה עשורים. למה זה אפשרי בעולם התקשורת העסקית כאשר כל כך הרבה עסקים תקועים בפתרון תקשורת יקר, מוגבל ומיושן? איך אפשר להפסיק להיות “פראייר”?

תארו לעצמכם, שאתם נכנסים לחנות למכירת מכשירי סלולר והמוכר אומר לכם: “יש לי כאן דגם נהדר של מכשיר נוקיה מלפני 30 שנה, שעדיין עובד מצוין וכמעט שלא מתקלקל. אם אתם רוצים גם להתחבר לאינטרנט הסלולרי, תוכלו לרכוש רכיב נפרד, שיאפשר זאת ותשלמו בנפרד. ברגע שתרכשו את המכשיר, תשלמו לי כל חודש מחיר, שרק ייעלה עם הזמן, גם בגלל שכל הזמן תרכשו עוד מוצרים נלווים, שתגלו שחסרים לכם במכשיר הישן, שאני מוכר לכם, ולא תוכלו להשתחרר מהמחויבות הזו בלי קנסות דרקוניים”.

או לחילופין, תארו לכם שאתם זוג, שנכנס לחנות של בגדי אופנה והמוכר אומר לכם: “יש לי כאן עבורכם שמלה וחליפה, שתפרו אותן לפני 30 שנה והם עדיין נראות כמו חדשות. לשמלה אין שרוולים, אבל אפשר לרכוש אותם בנפרד. למכנסיים אין כיסים, אבל אפשר לרכוש אותם בנפרד. ברגע שתרכשו את השמלה והחליפה, תשלמו לנו כל חודש עלויות שתלכנה ותגדלנה, כי כל הזמן תגלו, שחסרים לשמלה ולחליפה עוד מרכיבים הנדרשים לכם בחיי היום-יום ולא תוכלו להשתחרר מהמחויבות הזו אלינו בלי קנסות דרקוניים”.

זה נראה לכם הגיוני? ברור שלא. זה בלתי אפשרי, שאיזה ספק ימכור ללקוחותיו סחורה ישנה, יקרה, משומשת ולא עדכנית בכל תחום צרכני.

אז למה ממשיכים למכור בדיוק כך את שירותי ה-IP-Centrex בישראל? זה בלתי נתפס. איך הגענו למצב, שבו יש מאות אלפי פראיירים, הממשיכים להשתמש בשירות הזה? זה עוד פחות ברור והגיוני.

כיום, יותר מתמיד, בעלי עסקים ומנהלים יכולים להבין למה הם נפלו עמוק בפח, בשימוש בפתרון של IP Centrex, שהוא לא שירות ענן אלא שירות VPS (פתרון וירטואלי מדומה, שבזק וסלקום החליטו לקרוא לו שירות ענן, כדי לתת רושם ללקוחות ה”פראיירים”, שהם רוכשים שירותי ענן, מה שלא נכון בכלל).

יתרה מכך. למעשה, שירות הסנטרקס זה שירות ותיק בדומה לשירות ISDN. הוא מבוסס בתוכו על טכנולוגיות של שנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת, שבכל העולם מזמן הפסיקו להשתמש בהן.

המשתמשים בשירות סנטרקס מגלים מיד, שהם לא יכולים לעבוד בכלל מהבית, או מהדרך, ולא יכולים לקחת את הטלפון ה- IP במשרד ולחבר אותו בבית ולהמשיך לעבוד כרגיל, שלא לדבר על שימוש בסמארטפון מהבית (או מכל מקום אחר).

ואלו הן המכשלות הגדולות של שירותי סנטרקס לעידן הקורונה וגם אחריו:

1. תשלומים גבוהים כל חודש לשירותי הסנטרקס המיושנים של בזק וסלקום (כולם רוצים לחסוך בהוצאות ומשלמים כל חודש על שלוחות טלפון, שאינן בשימוש, בשונה מהענן, שמשלמים על שימוש בפועל, ועובד, שיוצא לחל”ת, לא משלמים עליו מאומה).

2. העלויות של הסנטרקס בבזק גבוהות בממוצע פי 2 מכל חלופה אחרת. פשוט זורקים כסף טוב לפח.

3. חוסר אפשרות מוחלט לעבוד מהבית (אין אפשרות לקחת את הטלפון מהמשרד ולהמשיך לעבוד מהבית), או מכל משרד אחר, שאינו המשרד הקבוע. זאת, בגלל שיש צורך בהתקנת ציוד קצה יקר ומיושן של סנטרקס, לכל מקום, שמעוניינים לדבר ממנו.

4. חוסר ניידות ואפשרות לעבוד ולנהל את השיחות הנכנסות והיוצאות מהסלולרי של המנהלים והעובדים, ללא מכשיר טלפון פיזי, שמחובר פיזית לרשת הסנטרקס. חיבור סלולר לרשת הסנטרקס דורש אינטגרציה יקרה ומסורבלת.

5. “חתונה קתולית” לעולמים עם ספק אחד. אי אפשר לעבור בין בזק לסלקום (או הפוך) בשירותי הסנטרקס. גם אי אפשר לעבור מהסנטרקס לכל שירות טלפוניה עסקית מתקדם אחר. זה “גן נעול” הנועל את הלקוח לעולמים והדרך היחידה לצאת מההסגר הזה היא: לזרוק את הכל לפח ולהתחיל מאפס.

6. כאמור לעיל, שירותי הסנטרקס אינם שירותי ענן (אלא VPS, שירות וירטואלי מהדור הישן). לכן, לא ניתן לחבר שירותי סנטרקס לשירותי ענן אחרים הקיימים בעסק (דוגמת שירות CRM, ERP, שירותי לקוחות ומוקדים טלפוניים מתקדמים, זימון תורים, שיחות ועידה, מסחר אלקטרוני, שירותי סליקה וכיו”ב) בלי אינטגרציה מאוד יקרה, מסובכת ומורכבת. גם לא ניתן לשדרג את שירותי הסנטרקס לשירותי ענן בשום דרך, כי אלו טכנולוגיות שונות לגמרי.

7. חוסר תאימות מוחלט לכלים החדשים לעסקים דוגמת Zoom, Teams, WebEx והכלים המתחרים ל”עבודה מרחוק”.

8. אין כל יכולות של מדידת ביצועים, למשל, של מוקדנים, מזכירות, טכנאים, תומכים, משווקים, מוכרים וכיו”ב, שמשתמשים ברשת התקשורת העסקית מול הלקוחות של העסק. אחד הפערים המרכזיים, שקיימים היום ויהיו גם בעתיד בחברות ובארגונים עסקיים מכל סדר גודל, הוא הפער בהבנה ובמדידת מדדי ביצוע, או מה שנקרא בשפה המקצועית המקובלת: KPI (ר”ת: Key Performance Indicators) – מדדים על פיהם אומד העסק את רמת ביצועיו ביחוד בתחום המכירות והתמיכה. כיום יש כלי KPI בענן המסופקים כשירות (SaaS) כמו כל שירות בענן.

9. הקלטת שיחות וניתוחי שיחות אינו מובנה בחבילה הבסיסית וניתנת בתוספת תשלום וניתוח שיחות מובנה (דרישה רגולטורית, שכבר קיימת בתחומי פעילות עסקית רבים בישראל, במיוחד בעסקים נותני שירות) ועמידה ברגולציה הקרויה: “חוק 6 הדקות”, למי שהרגולציה הספציפית הזו חלה על מוקדי השירות שלו.

10. רמת ההצפנה ואבטחה מפני התקפות סייבר אינה עומדת בסטנדרטים הקיימים כיום בעולם התקשורת, וכדי לקבל רמת אבטחה והצפנה המתאימים לעסקים של היום ומחר גם בשירותי הסנטרקס, יש צורך לרכוש שירותים כאלה בנפרד במחירים לא זולים.

מהן 12 השאלות שכל בעל עסק וכל מנהל חייב לבדוק היטב, לפני רכישת מרכזיית טלפונים בענן לעסק?

האם הפתרון הוא באמת פתרון ענן (Cloud, היום מקובל להשתמש ב-Multi-Cloud), או שמדובר בפתרון ישן של שרת וירטואלי VPS בדומה ל-IP Centrex?
האם אפשר לקחת את טלפון ה-IP מהמשרד ולחבר אותו בבית ללא הזמנת כתובת IP קבועה?
האם אפשר לחבר שלוחה סלולרית למרכזיה ללא אפליקציה כחלק אינטגרטיבי מהמרכזיה בענן?
באילו תכונות מתקדמות תומכת המרכזיה, דוגמת מערכת CRM, תקשורת אחודה, מוקד טלפוני, פורטל עסקי ועוד?
האם מחיר לשלוחה הוא באמת כולל הכול, או שיש עלויות נסתרות, שאינן כלולות במחיר?
האם מחיר לשלוחה כולל שירות הקלטת שיחות וניתוח שיחות, או שזה מגיע רק בתוספת תשלום?
האם מחיר לדקה שיחה יוצאת לטלפון נייד או נייח היא גבוהה ממחיר של 5 אג’ לדקה?
האם ניתן לדבר עם שלוחות מחו”ל ללא עלות (על רשת האינטרנט, או רשת פרטית של ספק השירות, דוגמת הרשתות של: Zoom, Teams, WebEx ו-Meet)?
מהם השירותים, שבגינם הפתרון דורש תוספות חיוב למחיר החודשי לכל שלוחה?
האם הפתרון המוצע תלוי ברשת האינטרנט הציבורית (הרבה תקלות ועומסים), או תומכת גם בפתרון של רשת פרטית וירטואלית (VRF, VPN , SD-WAN)?
האם ההסכם עם הספק כולל שירות ואחריות, עם התחייבות לרמת שירותSLA – Service Level Agreement כולל הגעת טכנאי לשטח, גם אם התקלה קשורה לרשת הפנימית (נפילת מתח, ניתוק כבל וכד’)?
האם הספק מתחייב למתן זיכוי מלא ללא כל חיוב, במקרה של אי שביעות רצון מהשירות לאחר 30 יום? האם יש זיכוי על זמני נפילה של השירות?
כי מה שחשוב לך באמת זה האם הלקוחות שלך יכולים למצוא אותך בקלות ובזמינות מידית ושלא תצטרך לפדות תוכנית חיסכון בגין השירות הטלפוני.

שורה תחתונה בתחום שירותי התקשורת העסקית ובענן:

עולם התקשורת נע מהר קדימה, ופתרונות חכמים מוצעים ללקוחות בכל תחום, וכיום בשירותי ענן. מומלץ קודם להחלטה על שירותי תקשורת מתקדמים, בין אם בהתקנה מקומית או בענן, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, לרבות בדיקה האם המעבר ל”ענן” אכן יביא תועלת מיידית וגם ארוכת טווח לעסק. זאת, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הרבים הקיימים בשוק בתחום זה.

השוק העסקי בתחומי התקשורת השתנה בעידן הקורונה וגם אחריו. הכוח מצוי כיום בידי הצרכנים ויש לנצל זאת בצורה מושכלת.

יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב”חתונה קתולית”. אנו עומדים לרשותכם לייעוץ ולסיוע בתהליך ההחלטה הזה.

מומלץ, שבעלי ומנהלי ארגונים, יבחנו כניסה לעולם התקשורת החדש מבוסס ענן ויוותרו בכלל על חדר השרתים. אין צורך להיות בקי במונחים של הטכנולוגיות החדשות, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן להתחיל לחסוך הרבה כסף ולהתייעל בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי ומעבר לשירותי ענן.

הפתרונות של שירותים עסקיים בענן זוכים כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל בחבילה אחת מקיפה, שתומכת באופן מלא בכל הצרכים, עם קישוריות מכל מכשיר קצה מכל מקום בארץ ובעולם.

פורסם בתאריך ב- Telecom Experts

פתרונות בינת

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם