כיצד פתרונות טלפוניה ו Contact Center מסייעים לניהול הארגון  ברגעי משבר?

כיצד פתרונות טלפוניה ו Contact Center מסייעים לניהול הארגון ברגעי משבר?

בואו לשמוע כיצד פיקוד העורף ומוקדי השירות מהגדולים בישראל הסתייעו בכלים אלה בתקופת משבר הקורונה והצורך בעבודה מרחוק.
כל מה שרציתם לדעת על חשיבות אבטחת המידע בימי קורונה

כל מה שרציתם לדעת על חשיבות אבטחת המידע בימי קורונה

שולחן עגול דיגיטלי מרתק בהובלת אילן מצליח, מנהל חטיבת אבטחת המידע בבינת תקשורת מחשבים.
תהליכי רכש מותאמים לימי קורונה וכיצד תמחור ענן יכול לסייע?

תהליכי רכש מותאמים לימי קורונה וכיצד תמחור ענן יכול לסייע?

וובינר בנושא רכש בתקופת משבר והיבטים המותאמים לסביבות ענן ציבורי. בהובלת רווה כהנר, מנהל חטיבת הרכש ורונן מרלי, מנהל פעילות ענן ציבורי.
שימוש במחשב הביתי לעבודה על מחשבי הארגון בצורה מאובטחת

שימוש במחשב הביתי לעבודה על מחשבי הארגון בצורה מאובטחת

וובינר בהנחיית יהודה דביר, מנהל חטיבת AC&VC, שיסביר כיצד הטכנולוגיה מאפשרת להתמודד בהצלחה עם האילוצים החדשים בהתחברות מרחוק.
כיצד בינה מלאכותית מסייעת לארגונים לחזור לשגרה?

כיצד בינה מלאכותית מסייעת לארגונים לחזור לשגרה?

סשן מרתק, בהנחיית יודי בר און, מנהל פעילות Kaleidoo מבית בינת, על פתרונות הבינה המלאכותית שיאפשרו לארגונכם לחזור לשגרה, תוך שמירה על בטיחות העובדים ורציפות תפקודית.
צור קשר
נגישות